Wednesday, August 15, 2012

Wnętrze w cegle

Tematy remontowe będą się pojawiały na blogu pewnie do końca tego roku, bo tyle czasu podejrzewam zajmie nam wykończenie malutkich wprawdzie, ale dwóch mieszkań w kamienicy. Jedno z mieszkań remontujemy sami, remont drugiego będzie po stronie sprzedającego, na razie jest ono w opłakanym stanie. Wcześniej pisałam o mieszkaniu-wyzwaniu tutaj. Nie wygląda zachęcająco, przekonały mnie jednak zdjęcia wczśniejszych realizacji tego dewelopera, który specjalizuje się w kompleksowych remontach kamienic. Dzisiaj chciałam pokazać te zdjęcia. Z tego, co jest mi wiadomo, to mieszkanie zostało wykończone pod wynajem na biuro.Dużo w nim cegły, może nawet za dużo jak na mieszkanie, ale na biuro lokal rewelacyjny!

 Podoba mi się szalenie połącznie cegły z tym kolorem szrego niebieskiego.




Zdjęcia: Apartdom

Za każdym razem, gdy widzę to mieszkanie, zachwyca mnie na nowo. Cegła sprawia, że jest niesamowcie ciepłe i klimatyczne.

Klucze do swojego mieszkania dostanę dopiero pod koniec września. Tak przedstawia się jego plan, dwa pokoje na 35 metrach. Udało się je zmieścić dzięki temu, że mieszkanie jest długie i "pociągowe". Cegła zostanie w nim odkryta tylko na jednej ścianie.

Pozdrawiam ciepło
Marta

15 comments:

  1. mnie marzy sie jedna ściana w cegle :)
    tyle by mi wystarczyło

    ReplyDelete
  2. witaj:)
    a wiesz, że w podobnym apartamencie już za dwa tygodnie spędzę kilka dni w Krakowie?:) znalazłam właśnie takie w stylu piwniczym, całe z cegieł na ścianach. niesamowity klimat nadają, choć w swoim własnym postawiłabym tylko na jedną ścianę.
    pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzmi fantastycznie! Mało, że Kraków, to jeszcze wnętrze ceglane. Mam nadzieję, że napstrykasz dużo zdjęć i podzielisz się nimi na blogu!
      Mi to wnętrze się też niesamowicie podoba, ale w mieszkaniu również wolę jedną ścianę ceglaną ;)

      Delete
  3. świetne mieszkanie (nawet jeśli to biuro;)), tylko grzejnik w łazience ustawiłabym w innym miejscu.
    To Wasze 35m2 zapowiada się bardzo ciekawie:).
    pozdrówki
    Bea

    ReplyDelete
  4. Marzę o takim kawałku ściany ;p naturalnie ;) aaa i w przyszłości o takiej małej winnicy w piwnicy ;] Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Ależ piękne wnętrze. W takim biurze z przyjemnością by się pracowało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie, tylko czy tu da się pracować. Ja bym chyba siedziała tam i gapiła się na te ściany ;)

      Delete
  6. Niesamowite mieszkanie. Chociaż tak duża powierzchnia czerwonej cegły sprawia, że mieszkanie może być trochę ciemne.

    ReplyDelete
  7. Wnętrze wygląda przepięknie. Nie zawsze można sobie jednak pozwolić na cegłę w pomieszczeniach. Co ciekawe, istnieje bardzo tani zamiennik - elastyczne płytki klinkierowe. Więcej na ten tamat można przeczytać tutaj: http://www.liderbudowlany.pl/artykul/95/elastyczne-plytki-klinkierowe-elastolith

    ReplyDelete
  8. Piękne wnętrze! Musiało Cię kosztować wiele pracy, ale efekt jest powalający.

    ReplyDelete
  9. Budowa domów Warszawa to usługi, z których warto skorzystać. Dzięki nim można w prosty sposób rozpocząć i zrealizować budowę własnego wymarzonego domu.
    budowa domów warszawa

    ReplyDelete
  10. you're actually a just right webmaster. The site loading velocity is incredible.
    It seems that you are doing any distinctive trick. Moreover, The
    contents are masterwork. you've performed a great process in this subject!

    ReplyDelete
  11. You really makke it seem so easy along with your presentation but I
    to find this matter to be really something that I believe
    I would by no means understand. It seems
    too complex and extremely extensive for me. I'm having a look
    forward for your next post, I will attempt to get the cling of it!

    ReplyDelete
  12. Też myślałam o zastosowaniu cegły dekoracyjnej w mieszkaniu, ale ostatecznie zdecyduję się nna fototapetę z tym motywem. Myślę, że to będzie strzał w dziesiątkę.

    ReplyDelete
  13. Przepiękne wnętrze, cegła to zawsze stylowy dodatek, zarówno w biurze, jak i domu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...