Monday, August 6, 2012

Hotel w kamienicy

Ostatnio przeczytałam o ciekawym pomyśle - hotelu, a właściwie mieszkaniu w kamienicy przerobionym apartament-hotel. Mieści się on w pobliżu targów poznańskich, został więc stworzony z myślą o osobach wizytujących targi. Projekt hotelu powstał w biurze projektowym Mode:lina. Więcej o hotelu można przeczytać na stronie pracowni. Ciekawostką jest to, że do wyposażenia hotelu użyto stuningowanych mebli Ikea. Efekt bardzo przypadł mi do gustu, na pewno jest niebanalnie. Potwierdza się, że ciekawie urządzone wnętrze wcale nie musi być drogie. Sama chętnie spędziłabym noc w takim hotelu.








Pozdrawiam
Marta

7 comments:

  1. wygląda świetnie! te napisy na ścianach to genialny pomysł:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też mi bardzo przypadły do gustu :) Chyba na nie w pierwszej kolejności zwraca się uwagę.

      Delete
  2. na pierwsze dwa zdjęcia patrzyłam sceptycznie, ale później już było lepiej. Całkiem ciekawe, ascetyczne, ale z klimatem i fajne. Ciut za pusto tam dla mnie, ale to w końcu hotel...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, trochę jak w pustelni :) Mi najbardziej podoba się pokój z eamesowskim krzesłem, ten najbardziej ascetyczny :)

      Delete
  3. Po prostu świetny wystrój. Tak inny od tych, w hotelach które znam.

    ReplyDelete
  4. Gdzieś już widziałam to wnętrze.... mówisz Poznań..... boossszzzzz od lat wybieram się na targi sztuki do Poznania, więc o ile będzie mnie stać na taaaaaaaki hotel, chętnie skusiłabym się....

    Samo to, że jest to kamienica chwyta mnie za serce. Dziś wieczorem siedziałam w swojej pracowni, wieczór taki ciepły, letni....pociągi za oknem dodawały jakiegoś specyficznego klimatu. Normalnie nie chciało mi się do domu wracać.

    Ale nie o tym miałam.... fajne wnętrze, podoba mi się.... i to bardzo.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Poznaniu jest bardzo przyjemnie, sama żałuję, że nie mam możliwości tam więcej czasu spędzać.
      Z tego co wyczytałam, wynajmuje się całe mieszkanie, więc najlepiej skrzyknąć jeszcze kilkoro znajomych :)
      A co do Twojej pracowni - jakbym taką miała to też nic, tylko bym się tam zaszyła :) Ha, ha, dosłownie i w przenośni :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...