Wednesday, December 28, 2016

Pierwsza gwiazdka w domu pod aniołem

Teraz mogę powiedzieć, że latami czekaliśmy na ten moment. Już rok temu mieliśmy nadzieję zasiąść do Wigilii w mieszkaniu pod aniołem, ale remont przeciągnął się, a my nie mieliśmy ochoty świętować na środku pobojowiska, którym wtedy było nasze mieszkanie.


W tym roku szczęście spotkało nas podwójnie, bo nie dość, że święta spędzamy w wymarzonym domu, to jeszcze z Marysią (zresztą wyczekiwaną równie długo jak to mieszkanie). Z małym mieszkańcem święta stają się jeszcze piękniejsze, bo widziane z perspektywy dziecięcej.





Czasami na spełnienie marzeń trzeba poczekać, ale to właśnie te wyczekane najbardziej się docenia.
Z życzeniami świątecznymi się spóźniłam, ale pozwólcie, że złożę Wam najlepsze życzenia na Nowy Rok - by był rokiem spełnienia Waszych marzeń lub przybliżył Was do ich realizacji. Dużo cierpliwości i wiary w to, że jak się czegoś chce i się działa w tym kierunku, to rzeczy się wydarzają. Życzę Wam, by na chceniu się nie skończyło, by nigdy nie zabrakło sił do działania i próbowania.


Pozdrawiam serdecznie
Marta


44 comments:

  1. Gratulacje ze spełnienia dotychczasowych marzeń.Warto je mieć,bo cóż bez nich warte nasze życie.Przed nami kolejne 365 dni,niech ten Nowy Roczek przyniesie Waszej rodzince zdrowie,miłość szczęście i spełnienie.Dom pod aniołem piękny.Pozdrowienia obserwatorka poczynań Alicja

    ReplyDelete
  2. Hello,
    Christmas has passed, but I think you spent with joy.
    The new year comes with rapid strides to be a good year for all!
    Warm hugs, Mia

    ReplyDelete
  3. Gratulacje! Oglądałam zdjęcia z poprzednich postów i jestem pod wrażeniem zagospodarowania mieszkania. Poddasze jest urzekające pod każdym względem : ) Dużo wolnej przestrzeni, widoczne belki konstrukcyjne, naturalna cegła i jasna kolorystyka – uwielbiam takie wnętrza z duszą. Porównując z tym co zastaliście, dokonaliście fenomenalnej metamorfozy i te święta (już w komplecie) były najlepszym zwieńczeniem Waszej ciężkiej pracy. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  4. Życzę kolejnych cudownych Wigilii w Waszym przepięknym mieszkanku pod aniołem. Cudownie się z Wami podróżowało przez wszystkie etapy remontu i w dodatku udało się Wam osiągnąć efekt wow. Oby nadchodzący rok przyniósł Nam wszystkim spełnienia naszych skrytych marzeń i mnóstwa zdrowia, spokoju i radości..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa i życzenia. To pewnie jeszcze nie koniec, ale teraz bardziej skupiamy się na dekorowaniu niż na remontowaniu, przynajmniej w tym mieszkaniu.

      Delete
  5. Obrazek jak z dobrego świątecznego filmu :] Pozdrawiam.


    producent okien dachowych

    ReplyDelete
  6. Trochę czasu wam to zajęło ale jak widac z pewnością było warto, pozdrawiam :]

    ReplyDelete
  7. Ta ściana z cegieł niesamowicie dodaje klimatu całego pomieszczenia.
    Oby przyszła wigilia była jeszcze lepsza niż zeszłoroczna :)

    ReplyDelete
  8. Przepięknie wygląda wnętrze, na pewno to były dla was wyjątkowe święta! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    ReplyDelete
  9. Oświetlona światełkiem z choinki ściana ceglana wygląda rewelacyjnie, ciepło i domowo. Niemowite wnętrze.

    ReplyDelete
  10. Fantastyczne wnętrza, moje klimaty:) czekamy na częściej i więcej:) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  11. Pięknie żyjesz:)))) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  12. Warto było czekać, aby spędzić wigilię w takim wnętrzu.

    ReplyDelete
  13. Przepiękna to musiała być wigilia w takim eleganckim wnętrzu z takimi przyjaznymi duszami obok siebie:)

    ReplyDelete
  14. Ja także obchodziłam pierwszą gwiazdkę w nowym mieszkaniu i było wspaniale. Wszystkiego dobrego w nowym roku!:)

    ReplyDelete
  15. Marta, ślicznie! Wszystkiego dobrego w Nowym 2017 Roku!

    ReplyDelete
  16. Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie udany. Super, że spelniasz swoje pragnienia.

    ReplyDelete
  17. Gratulacje :) wspaniale, że się Wam w końcu udało. Pierwsza Wigilia u siebie to na prawdę wielkie wydarzenie :)

    ReplyDelete
  18. bardzo fajne mieszkanie, my z mężem planujemy kupić nowe mieszkania krakow jest pięknym miastem, w którym od zawsze chciałam mieszkać.

    ReplyDelete
  19. Pięknie! Masz bardzo ładne mieszkanie. Jest się czym zainspirować. Dzięki Wielkie! :)

    ReplyDelete
  20. Dawno tutaj nie zaglądałam.. Pięknie, ale szkoda, że tylko jedno zdjęcie :(

    ReplyDelete
  21. Cześć! Trudno w to uwierzyć, ale... przeczytałam Twojego bloga od deski do deski - całego (tego o życiu na emigracji też). Przejrzałam nawet prawie wszystkie komentarze :) tak mnie wciągnęło ta realizacja marzenia o pięknym poddaszu. Wszystkie przedstawianie tu inspiracje były piękne! Podziwiam Twoje oko do włapywania detali, znajomość ikon skandynawskich wnętrz i łatwość w "poruszaniu" się po mieszkaniach na podstawie zdjęć. Wasze gniazdko pod aniołem - zapowiada się cudnie! Przytulnie, prosto, ale ciepło i domowo. Czekam na więcej zdjęć i szczegółów np. gdzie kupiliście grzejniki :) Poznań jest mi bliski i może dlatego też wciągnęła mnie Twoja przygoda :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak miło słyszeć! Chyba nawet mi nie udało się przejrzeć bloga od deski do deski! :) Rzeczywiście przygoda to była ten nasz remont poddasza. Po więcej zdjęć zapraszam na mój Instagram, bo tam wrzucam na bieżąco postępy prac już teraz bardziej dekoratorskich niż remontowych. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
      PS. Grzejniki Tubusy zamówiliśmy przez Internet.

      Delete
  22. I ja się wczytałam w kilkanaście wpisów. To prawda, że masz wspaniały zmysł smaku, świetnie umiesz wykrozystać to co znajdzie się akurat pod ręką :)

    ReplyDelete
  23. Mam nadzieję, że miło i udanie spędziliście ten okres :) zwłaszcza, że po raz pierwszy w takim dla Was ważnym miejscu! Przy okazji napiszę, że nie mogę doczekać się kolejnych wpisów. Pozdrówka!

    ReplyDelete
  24. Ładny wizualnie dla oka efekt uzyskaliście :) Podobnie jak my, również niedawno wzięliśmy się za prace, remonty i niedawno skończyliśmy. Zapraszamy Was do oceny naszych efektów pracy :)

    ReplyDelete
  25. Ile cegiełki widzę na ścianie... Musiała was kosztować fortunę :) Chyba, że udało Wam się ją dorwać z jakiejś rozbiórki hmm?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, cegły wyszło więcej niz planowaliśmy. Na szczescie wystarczyło odsłonić cegłę, która kryła się pod tynkami. Jeśli musielibyśmy kupić ją, z pewnością sporo by to kosztowało.

      Delete
  26. Świetny klimat. Aż chciałoby się wracać do Świąt :D Podoba mi się taki nostalgiczny i ciepły klimat!

    ReplyDelete
  27. Te cegiełki na ścianie tworzą nie powtarzalny klimat :) Na pewno miło jest w waszym domu.

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam takie połączenia jak u ciebie, czyli cegła i drewno. Kiedy wrzucisz jakiś nowy post :)?

    ReplyDelete
  29. Fajnie, że na choinkę zawiesiłaś jasne, jednokolorowe lampki - fajnie się komponują z ceglastą ścianą, mega przytulnie. :)

    ReplyDelete
  30. Piękne wnętrza, ciekawe aranżacje.

    ReplyDelete
  31. Również uwielbiam taki surowy wystrój :]

    ReplyDelete
  32. Ale przyjemniee :) My jesteśmy wciąż na wynajmowanym ponieważ w budowie nie widać końca.. :/

    ReplyDelete
  33. Ale czy blog będzie nadal prowadzony ?

    ReplyDelete
  34. Zapraszamy na WIELKĄ WYPRZEDAŻ! Wszystkie produkty w hurtowych cenach. Skandynawskie marki – Bloomingville, Nordal, Maileg
    http://www.targdeko.pl

    ReplyDelete
  35. Szkoda, że już nie piszesz bo lubiłem czytać Twojego bloga. Widziałem u Ciebie na zdjęciach też różne ciekawe meble, które zainspirowały mnie by zmienić wnętrze swojego salonu i dzięki Bogu na https://www.urokdrewna.pl/ znalazłem co trzeba.
    Wracaj do pisania!

    ReplyDelete
  36. Obys spędzała tam każde święta Droga Marto, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  37. Pięknie urządzony dom :) Czekam na więcej!

    ReplyDelete
  38. Pięknie, bardzo klimatycznie! :-) Moje tegoroczne święta na razie nie były tak urokliwe, bo odbywa się w naszym domu remont, ale na kolejne już na pewno będzie idealnie jak już wymienimu okna. Lubin zimą wygląda bardzo ładnie, więc będę mogła się tym cieszyć w pełni także z wnętrza mojego domu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...