Saturday, April 8, 2017

Kuchenne klimaty

Od naszej przeprowadzki do mieszkania pod aniołem minęło już 7 miesięcy, a na blogu wpisów i zdjęć jak na lekarstwo. Mogłabym wszystko zwalić na brak czasu lub weny, ale prawda jest taka, że czasami trudno mi się zmobilizować do pisania, bo to a tekst nie taki, albo zdjęcia nie tak ładne jakbym chciała. Zawsze znajdzie się jakaś wymówka. 

Dzisiaj wymówki się skończyły. Pogoda za oknem nie zachęca do wyjścia z domu, więc dziesiejszą sobotę spędziłam głównie w domowych pieleszach. Uwielbiam spędzać czas we wnętrzu, które sobie tu stworzyliśmy.


Od ostatniego wpisu w mieszkaniu za wiele się nie zmieniło. Jeśli pamiętacie, od dwóch lat toczę walkę z nadmiarę i całkiem nieźle mi to idzie. Wiąże się to również z ostrożnym nabywaniem nowych rzeczy. Zanim na coś się zdecyduję, zasanawiam się dwa razy, zadaję sobie pytanie, czy naprawdę tego potrzebuję i czy będzie to pasowało do reszty rzeczy, które znajdują się w naszym domu. Często odkładam temat na bok, a jeśli po tygodniu wracam myślami do danego pomysłu czy rzeczy, to isnieją duże szanse na to, że nie jest to tylko kaprys chwili.


Przybyła nam  w mieszkaniu przede wszystkim szafa ubraniowa, którą mam nadzieję wkrótce pokazać (jak w końcu wybiorę uchwyty). W kuchni zaś pojawił się nowy dywanik, szary oczywiście. Zwlekaliśmy z jego zakupem, co niestety nie wyszło na dobre podłodze, która zwłaszcza przy zlewie za mocno się sfatygowała. Jeśli miałabym drugi raz wybierać, nadal postawiłabym na deski w kuchni, choć na pewno dużo wcześniej zaopatrzylabym się w chodnik do tego pomieszczenia. 

Kuchnio-jadalna widoczna już po przekroczeniu progu mieszkania, to miejsce, gdzie spędzamy zdecydowanie najwięcej czasu. Lubię jej otwarty plan, gdzie możemy się wszyscy swobodnie pomieścić, łącznie z Marysią i jej arsenałem zabawek (których ilość staramy się utrzymać pod kontrolą oczywiście ;)





Przed nami jeszcze wykończenie sypialni na dole oraz umeblowanie pokoju Marysi, która już wkrótce będzie potrzebowała własnego kącika. Nie sprzyja temu fakt, że mocno zaangażowaliśmy się czasowo w inny projekt remontowy, którego efekty rownież niedługo będę mogła pokazać.

A jeśli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z mieszkania pod aniołem, odsyłam Was do kwietniowego wydania Muratora - artykuł o oknach połaciowych ilustrują zdjęcia z naszego mieszkania. 

Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają.
Marta

















82 comments:

  1. Bardzo fajne te kuchenne klimaty muszę przyznać :) Ciekawe jak będzie wyglądać sypialnia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Sypialnię można podejrzeć na Instagramie. Ale wpis sypialniany swoją drogą też by się przydał :)

      Delete
  2. Lekka ta kuchnia, doświetlona solidnie. Pieknie drewno podłóg i belek wygląda :)

    Zaglądam na bloga przynajmniej raz na tydzień sprawdzić czy jest coś nowego:D i uzywam twojej listy blogów jako swoistego spisu treści ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, że wpadasz, tym bardziej, że ostatnio milczałam, a wtedy bardzo łatwo popaść w zapomnienie.

      Delete
  3. Najbardziej to tej biblioteczki we wnękach zazdroszczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te wnęki nas "prześladują";) W mieszkaniu, które obecnie remontujemy również po skuciu tynków natknęliśmy się na takie cudo i postanowiliśmy odkryć wnękę.

      Delete
  4. Bardzo pięknie urządziliście swoje domowe wnętrze!

    ReplyDelete
  5. Pieknie! Wasze mieszkanie to cos dla mnie :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie ! Chciałam zapytać skąd taborety przy wyspie cudnie pasują

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że się podobają :) Taborety zostały zakupione na OLX i odnowione przez mojego męża.

      Delete
  7. Jaki klimat! Cudowne połączenie cegły z kuchnią. I ta biblioteczka. <3

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjna kuchnia! Właśnie planuję remont swojej kuchni i na pewno wykorzystam kilka twoich pomysłów. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  9. Przepiękna jest kuchnia! Niebanalna i naprawdę interesująca:) Jeżeli doczekam się własnego mieszkania na pewno będę się inspirować, bo projekt niesamowity!

    ReplyDelete
  10. Piękna kuchnia, aż chciałoby się już zamieszkać w takim domku. Może w przyszłości będę mieć okazję zrobić sobie taką kuchnię. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Cz wyspa faktycznie jest praktyczna? Jestem na etapie urządzania kuchni i zastawiam się nad wyborem wyspa czy stół.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć! Wyspa jest niesamowicie praktyczna! Jestem z niej bardzo zadowolona. Jednak takie rozwiązanie sprawdza się, jeśli w domu jest miejsce i na wyspę i na stół. Jeśli będziesz miała miejsce na oddzielną jadalnię ze stołem, to gorąco polecam wyspę.

      Delete
    2. Witam,
      temat wyboru pomiędzy stołem a wyspą w kuchni jest jak "niekończąca się opowieść". I tak jak napisała Marta, wszystko zależy od rozmiarów kuchni.

      Jeśli mamy odpowiednio dużo przestrzeni do zagospodarowania to serdecznie polecam rozwiązanie stół + wyspa.
      Przy oddzielnym pomieszczeniu jadalnianym oczywiście rezygnujemy ze stołu w kuchni na rzecz wyspy.
      Natomiast jeśli mamy do dyspozycji tylko niewielką kuchnię, która musi też spełniać rolę jadalni, rozwiązanie jest jedno - stół. Chyba, ze dysponujemy salonem, w którym mamy już stół i wiemy, że będziemy z niego korzystać w porze obiadowej. Wtedy możliwe że wyspa w kuchni nam wystarczy ;)

      Pozdrowienia!

      Delete
  12. Gustownie, bardzo pomyslowo i "ze smakiem"

    ReplyDelete
  13. Podoba mi się Twoja kuchnia, jasno, przejrzyście, bardzo ciekawie! Również fajne rozwiązanie z biblioteczką w ścianie

    ReplyDelete
  14. No całość wygląda naprawdę sympatycznie! Trochę loftowo nawet :)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie jasne, gustowne pomieszczenia! To zdecydowanie mój styl :) Planuję remont i być może się trochę zainspiruję Tobą :) Ale po więcej informacji zapraszam na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  16. Piękna kuchnia! Niedługo planuję wyremontować kuchnie w sowim domu i na pewno skorzystam z kilku Twoich pomysłów :)

    ReplyDelete
  17. A mnie w tych kuchennych klimatach najbardziej odpowiadają półki z książkami. Zawsze, gdy coś robię w kuchni lubię poczytać parę stron.

    ReplyDelete
  18. Osobiście nie przepadam za tak jasnymi kuchniami, wole raczej ciepłe kolory. Tutaj jednak bardzo podoba mi się "złamanie bieli" cegłą oraz świetnie wyglądają podświetlone szafki w ceglanym tłem :) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  19. Bardzo ładna kuchnia. Akurat szukam inspiracji, bo będę robiła remont. Muszę teraz znaleźć kogoś kto oferuje takie meble. Chyba najprędzej znajdę coś tutaj http://cookandstyle.pl/

    ReplyDelete
  20. Cóż dodać, jest po prostu pięknie. Piękne meble, drewniana podłoga.. oglądam i wzdycham 😀

    ReplyDelete
  21. Dom "pod aniołem" wygląda świetnie, polecam się na przyszłość APM remonty Warszawa

    ReplyDelete
  22. Kuchnia wygląda super :) To nie to co te standardy z IKEA etc ...

    ReplyDelete
  23. Kuchnia wygląda świetnie :)Liczę na podobny efekt z pomocą fachowców http://kapitanremont.pl/. Zastanawiam się tylko co z podłogą: drewniana, płytki imitujące drewno - zależy mi na naturalnym efekcie.

    ReplyDelete
  24. Świetny pomysł na kuchnię!Piękne meble i oświetlenie. Dzięki takiej aranżacji nie kojarzy się tylko z miejscem gdzie trzeba sprzątać i gotować. :) Aż chciałoby się zaprosić znajomych! :)

    ReplyDelete
  25. Piękna kuchnia! Te miejscami odkryte cegły nadają jej świetnego klimatu. Może w mojej kuchni zrobię coś podobnego :)

    ReplyDelete
  26. I jest kolejny wpis, a już od jakiegoś czasu zacząłem tracić na to nadzieję :) Super to wygląda. Piękny uzyskaliście efekt. Z przyjemnością mieszkałbym w takim miejscu.

    ReplyDelete
  27. Cegła za szafeczkami i półki na książki - kochaaammm i zazdroszczę strasznie! :)

    ReplyDelete
  28. Cieszę się, że pojawił się nowy wpis. Bardzo lubię zaglądać na twojego bloga :)

    ReplyDelete
  29. Rewelacyjny wystrój kuchni! Niedługo planuje wyremontować swoją kuchnię i na pewno wykorzystam kilka z Twoich pomysłów

    ReplyDelete
  30. Cegły są wspaniałe :D również zamierzam je gdzieś u siebie umieścić bo uwielbiam ten styl :D biblioteczka wygląda świetnie, zazdroszczę jej bo sama jestem molem książkowym i książki leżą u mnie dosłownie wszędzie :D

    ReplyDelete
  31. Chętnie spojrzę na nowe wydanie muratora. Tak sobie oglądam różne aranżacje, bo przeprowadzam u siebie remont, nowe okna PCV, kolor ścian, elewacja.. ale trzeba się też zająć samym wnętrzem. Dzięki za wszystkie pomysły.

    ReplyDelete
  32. Też mi się bardzo podobają pomysły, a też jestem na etapie taki, że wymieniamy okna. Lubin jednak nie rozpieszcza pod kątem ilości sklepów z meblami, musimy jeździć do Wrocławia.

    ReplyDelete
  33. Aranżacja kuchni jest chyba najtrudniejszym zadaniem. W żadnym innym pomieszczeniu nie mam nigdy tylu drobiazgów i sprzętów, o ułożeniu których trzeba myśleć. Sprawa jest tym trudniejsza jeśli pomieszczenie kuchenne jest po prostu małe.

    ReplyDelete
  34. Pięknie urządzona kuchnia! Najbardziej podobają mi się te ceglane łuki. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Przepiękna kuchnia. Jestem w trakcie remontu i bardzo chciałabym taką. Na razie mąż namówił mnie na lodówkę z Gorenie Bulli. Jest prześliczna i oryginalna, no i bordowa! Myślę, że pasowałaby do kuchni w takim stylu. Co sądzicie?

    ReplyDelete
  36. Świetnie zaprojektowane, sama będę musiała zastanowić się nad podobnym stylem w swojej kuchni. Myślę że zdam się na opinię ekspertów z http://www.bartycka24.pl/ polecam współpracę z tą firmą, potrafią naprawdę odmienić oblicze każdego wnętrza.

    ReplyDelete
  37. Bardzo podoba mi się połączenie surowej cegły i ciepłego drewna. Pomysłowe lampy zwisające z sufitu nadają wnętrzu niepowtarzalnego charakteru.

    ReplyDelete
  38. Genialny wystrój, z jednej strony taki "surowy", ale ma świetny klimat. 100% trafia w mój gust. Macie się czym pochwalić, naprawdę ;)

    ReplyDelete
  39. Świetnie to wygląda :) Ppowodzenia w dalszym meblowaniu

    ReplyDelete
  40. Również bardzo mi się podoba połączenie takiego surowego wnętrza z drewnem. Kuchnia wygląda naprawdę klimatycznie. Czekam na więcej inspirujących wpisów:)

    ReplyDelete
  41. Trzeba przyznać,że te kuchenne klimaty to prawdziwa szkoła jazdy.Jednym słowem pięknie urządzona kuchnia.Super połączenia i ciekawe meble.Wygląda to bardzo efektownie.Aktualnie z żoną jesteśmy na etapie urządzania kuchni, meble już zamówiliśmy, ale podłoga w kuchni to już moja sprawa.Myślimy o drewnianych podłogach w kuchni i przedpokoju.Mam zamiar sam położyć podłogi.
    Dziś wyguglowałem interesującą stronę https://www.leroymerlin.pl/podlogi-drewniane-boazerie,a184.html Zastanawiam sią jednak czy położyć parkiety czy panele.Liczę na podpowiedzi.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  42. Zdecydowanie niekiedy mniej znaczy lepiej. Tutaj stonowana kolorystyka idealnie pasuje do reszty wnętrza, a futryna z cegieł podkreśla przytulność. Piękne wnętrze stworzyłaś i udekorowałaś. Wygląda rewelacyjnie, przypomina kuchnie angielskie, najbardziej spodobały mi się wysokie górne szafki i proste fronty.

    ReplyDelete
  43. Bardzo przepiękna kuchnia prosta, a zarazem stylowa i oryginalna. Sam osobiście jestem właśnie na etapie szukania inspiracji na aranżacje kuchni. Od pewnego czasu cały czas zastanawiam się nad skorzystaniem z usług profesjonalistów którzy dopasują wszystkie elementy. Osobiście boję się samemu podjąć się takiego wyzwania ponieważ mógłbym z czymś przedobrzyć, a też nie chciałbym robić takiej samej kuchni jak jest przedstawiona, bardzo mi się podoba ale chciałbym mieć przynajmniej w połowie oryginalny wystrój.

    ReplyDelete
  44. Dla mnie kuchnia to zdecydowanie najważniejsza częśc domu. Ja oczywiście dopiero robiąc remont natknęłam się na cudowane inspiracje, kte chciaabym wykorzystać, ednak wiadomo jak to jest- budżet zaplanowałam wczęsniej.. Na szczęście znalazłam świetną ofertę pożyczki przez internet. więcej o tym możecie przeczytać tutaj :)

    ReplyDelete
  45. Kuchnia w świetnym stylu. Zwłaszcza cegły na ścianie świetnie się prezentują. Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy z domu :)

    ReplyDelete
  46. Bardzo lubię takie wnętrza. Bardzo inspirują mnie takie wnętrza. Aż zachciało mi sie remontu.

    ReplyDelete
  47. Piękna kuchnia! I to przejście w salon. No i półki na książki- mistrzostwo! Ja się cieszę, bo udało mi się bardzo zaoszczędzić na remoncie kuchni. Wszystkie zakupy robiłam internetowo i najbardziej lubiłam polecane produkty , bo zawsze są odpowiednio przecenione :) Świetna sprawa! :)

    ReplyDelete
  48. Przepiękna kuchnia - oryginalna, zrobiona ze smakiem!:)

    ReplyDelete
  49. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  50. Ja mam bardzo podobny wystrój w kuchni tylko jeszcze bardzo surowy i bez żadnych dodatków! Ale słyszałam, że jest świetna internetowa hurtownia dekoracji pm-m.pl gdzie mozna zamówić bardzo ładne rzeczy więc chyba się skuszę :)

    ReplyDelete
  51. Urządzenie praktycznej, przytulnej i modnej kuchni jednocześnie nie jest prostym zadaniem. Brawo! Wyszło Wam to znakomicie, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    ReplyDelete
  52. Bardzo pięknie wykończona kuchnia, zachęca do przebywania w niej cały czas. Wielki podziw dla autora pomysłu.

    ReplyDelete
  53. pięknie, na podłodze drewno czy panele? szukam paneli w takim kolorze właśnie:)

    ReplyDelete
  54. Znakomite wnętrze widać że zostało zrobione z pasją.

    ReplyDelete
  55. Rewelacyjny klimat wnętrza! Kuchnia wygląda obłędnie. Ja jakiś czas temu zainteresowałam się sprzedażą mieszkań w Gdańsku Morena i zakupiłam jedno z nich. Kuchnię zaaranżowałam podobnie jak Ty – z wykorzystaniem białych mebli, które uwielbiam. Zastosowałam jednak czarne blaty i czarne dodatki.

    ReplyDelete
  56. Poddasze z wejściem na strych <3 i to wszystko w drewnie !!! obłęd !!

    ReplyDelete
  57. Z przyjemnością przeglądam zdjęcia z tego mieszkania na Twoim blogu. Jest genialne, klimatyczne i pięknie zaaranżowane. Kuchnia też idealnie się wpisuje w charakter pozostałej części. Gorąco Cię pozdrawiam i sam obecnie szukam mieszkania w kamienicy. :)

    ReplyDelete
  58. Piękna kuchnia :) Wszystko fajnie się komponuje i jeszcze ta biblioteczka... rewelacyjna!

    ReplyDelete
  59. Piękna kuchnia, robiona na wymiar, czy wyposażenie i meble to jakiś sklep meblowy? Bardzo w moim stylu. Świetne są te elementy z czerwonej cegły!

    ReplyDelete
  60. Wowo, piękna aranżacja! Widzę kilka eko elementów, więc masz u mnie plus ;) A myślałaś, żeby dodać np. wiklinowe kosze? Aranżacja chyba by na tym zyskała :) Gdybyś szukała więcej eko inspiracji, zapraszam do siebie: https://ekomesh.com.pl/post/182110498438/jak-urzadzic-kuchnie-styl-eko :)

    ReplyDelete
  61. Wow, piękna aranżacja! Widzę kilka eko elementów, więc masz u mnie plus ;) A myślałaś, żeby dodać np. wiklinowe kosze? Aranżacja chyba by na tym zyskała :) Gdybyś szukała więcej eko inspiracji, zapraszam do siebie: Jak urządzić kuchnię w stylu eko :)

    ReplyDelete
  62. Ja mam taką ładną kuchnię że każdy mi tej kuchni po prostu zazdrości.Moim zdaniem każdy chciałbym mieć taką kuchnię.

    ReplyDelete
  63. Bardzo ładna kuchnia. Dzięki zabudowie na pierwszy rzut oka nawet nie widać lodówki. Z jednej strony super, z drugiej taka opcja nie nadaje się do lodówek side by side, które bardzo lubię i są praktyczniejsze.

    ReplyDelete
  64. Bardzo ładnie wykończone wnętrze. Sama szukałam mnóstwo czasu inspiracji na aranżację kuchni. We wrześniu zakończyliśmy remont parteru w naszym domu i muszę przyznać, że nie wygląda to jak na filmach, że się śmiejecie i malujecie farbą po noskach. U nas była mała wojna. Do tego jeszcze w trakcie remontu wyszło na jaw, że ktoś zrobił kompletnie po łebkach instalację elektryczną na całym piętrze. Po długich dyskusjach postanowiliśmy poratować się ekspresową pożyczką z https://taktofinanse.pl/Interesuje-Cie-szybka-pozyczka-na-dowod-osobisty-bez-zaswiadczen-o-dochodach-poznaj-mozliwosci, dzięki której udało nam się ukończyć remont i w końcu pozbyć się tych wszystkich nerwów :)

    ReplyDelete
  65. Kuchnia łączy w sobie styl romantyczny, klasyczny oraz loftowy. Bardzo ciekawe połączenie cegły, klasycznej zabudowy i loftowych lamp. Style trzeba mieszkać i nie można się bać wychodzenia poza ramy.

    ReplyDelete
  66. Lubię takie kuchenne wnętrza. Inspirują mnie, aż zachciało mi się remontu kuchni.

    ReplyDelete
  67. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    ReplyDelete
  68. Śliczna kuchnia i też jak już ktoś skomentował bardzo podoba mi się pomysł biblioteczki

    ReplyDelete
  69. Bardzo ładne panele w kuchni. Też ostatnio o takich myślę,podoba mi się właśnie taki motyw jasnego drewna w kuchni jak u Pani. Chciałabym tylko, by panele nie niszczyły się od wody i plam. Znalazłam taki produkt https://kronosfera.pl/p/wykonczenie-wnetrz-panele-podlogowe-winylowe-rocko,135 można w dodatku poprowadzić pod nimi ogrzewanie podłogowe, co również uważam za dużą zaletę

    ReplyDelete
  70. Bardzo podobają mi się elementy drewna na blacie kuchennym oraz cegła na ścianach. Według mnie nadają one miejscu odpowiedni, ciepły klimat.

    ReplyDelete
  71. Bardzo dużo komentarzy jest pod tym artykułem. Moim zdaniem to na pewno jest bardzo dobrze.

    ReplyDelete
  72. If you like my review proceed and visit that site here: https://gumroad.com/l/ghszg and find out what the planet has to offer while still visitting that url.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...