Saturday, June 3, 2017

Jak znaleźć mieszkanie idealne?

Z napisaniem tego postu nosiłam się już od jakiegoś czasu, a finalnym impulsem był komentarz pewnej osoby, która wspiera nas od jakiegoś czasu w tematach nieruchomościowych, kiedy to przy okazji rozmowy o kolejnym mieszkaniu do remontu osoba ta zapytała "jak wy to robicie, że wyszukujecie TAKIE mieszkania!?"(już wkrótce napiszę o naszym najnowszym projekcie).

Od razu zaspojleruję, że nie znajdziecie tu gotowego przepisu na to, jak idealne mieszkanie znaleźć, ale być może tych kilka spisanych tu przemyśleń pomoże inaczej spojrzeć na owe poszukiwania i ułatwi wybór. Przynajmniej taką mogę mieć nadzieję.

Ilustrację do dzisiejszych rozważań stanowić będzie oczywiście idealne mieszkanie na poddaszu ;)


Zdjęcia: Stadshem


Z IDEALNYM MIESZKANIEM JEST TROCHĘ TAK JAK Z KSIĘCIEM Z BAJKI, MOŻNA SZUKAĆ CAŁE ŻYCIE I NIE ZNALEŹĆ.


Co w związku z tym? Zaniechać poszukiwań? Czy wręcz przeciwnie, wzmożyć poszukiwania, zastosować inną z taktyk? Wbrew pozorom wybranie każdej z tych dróg może prowadzić do tego samego punktu - że będziemy przez cały czas tkwić w miejscu bądź kręcić się w kółko. Jaka jest zatem alternatywa? Jestem gorącą zwolenniczką tezy, że "zrobione, jest lepsze niż idealne", a żeby wprowadzić to w życie wystarczy, zmienić jedynie swoje nastawienie do poszukiwań. Przede wszystkim:

1. USTALIĆ PRIORYTETY

W etap poszukiwania mieszkania wkraczamy najczęściej z pełną listą oczekiwań co do ceny, rozkładu, lokalizacji czy metrażu itd. Sprecyzowane oczekiwania to pierwszy klucz do sukcesu, może się jednak okazać, że zadziałają przeciwko nam, jeśli ich lista będzie zbyt długa i będziemy sztywno obstawać przy spełnieniu każdego z nich. Dlatego tak ważne jest ustalenie, na czym najbardziej nam zależy, bez czego nie będziemy mogli absolutnie żyć i tym przede wszystkim kierować się w procesie selekcji.


Opowiem, jak to było w naszym przypadku. Mieszkania szukaliśmy łącznie ok. 3 miesięcy i finalnie zdecydowaliśmy się na to, które widzieliśmy po raz pierwszy ;) Warto było jednak przejść przez ten proces oglądania i w jednym z kolejnych punktów zdradzę dlaczego.
Zależało nam na mieszkaniu do remontu w kamienicy o dośc niskiej cenie za metr, by można było sobie pozwolić na kompleksowy remont. Te 3 w sumie warunki pozwoliły nam rozpocząć poszukiwania z konkretnym planem, na tyle szerokim jednak, że udało nam się znaleźć wiele mieszkań, które te kryteria spełniały. Jednym słowem, było z czego wybierać :)




2. BYĆ ELASTYCZNYM

Czasami warto przymknąć oko na pewne niedoskonałości, bo gdy odpuścimy, może okazać się, że zyskamy coś, czego zupełnie nie planowaliśmy.
 
Ponownie posłużę się naszym przykładem. Największą rzeczą, na którą przymknęliśmy oko to położenie mieszkania na 4 piętrze w budynku bez windy (wiem, wiem, dla wielu osób byłoby to zupełnie niedopuszczalne, ale na naszej liście priorytetów akurat się nie znalazło) oraz umiejsowienie mieszkania w płatnej strefie parkowania. I tu potwierdza się teza, że ustalenie priorytetów znakomicie ułatwia wybór). Za to umiejętność odpuszczenia na pewnych polach pozwala nam dzisiaj cieszyć się:
- trzema balkonami i tarasem (tego zdecydowanie nie planowaliśmy!)
- dwukrotnie większym metrażem niż poszukiwaliśmy
- pięknym, szarym piecem secesyjnym
- i wieloma jeszcze elementami, które dostaliśmy jako bonus.



3. OGLĄDAĆ, OGLĄDAĆ!

Nawet jeśli wiemy dokładnie, czego szukamy, może okazać się, że rzeczywistość rewiduje nasze plany, niekoniecznie w negatywnym tego słowa znaczeniu. Dlatego warto oglądać nawet jeśli na pierwszy rzut oka dany dom czy mieszkanie nie spełnia do końca  naszych początkowych oczekiwań.

Kiedy po raz pierwszy weszliśmy do naszego mieszkania stwierdziliśmy, że jest ciekawe, ale to niekoniecznie to jedyne. Dopiero po obejrzeniu kolejnych kilkunastu wróciliśmy do niego i przyznaliśmy, że na tle pozostałych ma jednak niewątpliwe zalety i że w tym punkcie powinniśmy przerwać nasze poszukiwania, bo znaleźliśmy to, czego szukaliśmy. Tutaj jedna uwaga, by nie zastanawiać się zbyt długo, bo może się okazać, że ktoś inny sprzątnie nam "nasze" mieszkanie sprzed nosa.


4 KIEROWAĆ SIĘ SWOIMI POTRZEBAMI

Kiedy poszukujemy mieszkania nagle znajduje się wokół nas mnóstwo doradców gotowych podpowiadać lub co gorzej odradzać, czego na pewno nie powinniśmy kupować. Dlatego tak ważne jest uświadomić sobie, na czym nam zależy i przy tym obstawać niezależnie od opinii innych.

Z takimi doradcami po drodze ku wymarzonemu mieszkaniu zetknęliśmy się również i my. Często byli to członkowie naszych rodzin, przyjaciele, znajomi, którzy ochoczo i przede wszystkim nieświadomie proóbowali nas odwieźć od powziętego planu. Wątpliwości zasianych było mnóstwo, a to że zbyt duży remont by nas czekał, a po co nam taki metraż, a to że rachunki za ogrzewanie doprowadzą nas na skraj bankructwa, a jeszcze mieszkanie w centrum w hałasie i smogu etc. Sami powiedzcie, po co nam to!? A po to, by spełnić nasze marzenia i wyobrażenia o mieszkaniu idealnym, które mogą diametralnie różnić się od tego, o czym marzą inni.


5. NIE PODDAWAĆ SIĘ WĄTPLIWOŚCIOM

Poddanie się wątpliwościom potrafi pokrzyżować wiele planów i utrudnić/uniemożliwić wybór, dlatego wszelkie pojawiające się na horyzoncie czarne scenariusze należy w ich zalążku stłamsić i nie pozwolić dalej się im rozwinąć ;)
Boicie się kredytu, braku możliwości spłacania go? Pewnie jest pewien odsetek osób, którym się to przytrafia z różnych względów, ale zdecydowana większość spłaca je regularnie mieszkając w swoich wymarzonych mieszkaniach.
Boicie się, że jeśli już zdecydujecie się na jedno z mieszkań może okazać się za chwilę, że pojawi się coś lepszego, jeszcze bardziej odpowiedniego. Pewnie jest taka opcja, ale co z tego jeśli wy już będziecie w tym czasie mieszkać w waszym wymarzonym mieszkaniu!  Nie warto tworzyć czarnych scenariuszy, a na każdy z nich znajdzie się na pewno jakiś racjonalny kontrargument.


6. IDEALNE MIESZKANIE TWORZYMY MY

Idealne mieszkania nie biorą się z próżni, tworzą je ludzie, które w nich mieszkają. Nawet jeśli to, co widzimy przed sobą nie jest idealnym wnętrzem, my możemy sprawić, by takim dla nas się stało.  
Jeśli pamiętacie nasze początki w mieszkaniu pod aniołem, jego wygląd pozostawiał wiele do życzenia i bynajmniej widok jaki się tam roztaczał, nie przypominał w żaden sposób ideału.







Add caption









A na koniec chciałabym powiedzieć - nie szukajcie ideału, stwórzcie go sami!


Pozdrawiam
Marta

142 comments:

  1. Masz rację, to my sami tworzymy idealne mieszkanie, my już mieliśmy ich dwa, teraz zmienimy je po raz trzeci. Nikomu nie pokazywaliśmy i nie wspominaliśmy, bo chcieliśmy "doradców" uniknąć. Klucze odbieramy pod koniec września, a rodzina i znajomi jeszcze o tym nie wiedzą. Oglądnęliśmy przez dwa lata z przerwą, może 10 mieszkań z rynku wtórnego i pierwotnego i tylko to jedno zrobiło na mnie takie wrażenie, że od progu wiedziałam, że jest tym idealnym, choć miało być na pierwszym piętrze- jest na drugim (na pierwszym też było wolne, ale widok zadecydował)Czasami stawianie priorytetów nie ma sensu, trzeba oglądać i jeszcze raz oglądać. Pozdrawiam Iwona J.

    ReplyDelete
  2. Piękne wnętrza! :) Moim zdaniem mieszkania na poddaszu mają swój urok i można je w ciekawy sposób zaaranżować. Osobiście nie mieszkam w kamienicy, ale bardzo chętnie bym się do takiego mieszkanka wprowadziła ;)

    ReplyDelete
  3. Takie mieszkanie jak na zdjęciach to jak marzenie :) Dla mnie oprócz samego mieszkania jeszcze istotni są sąsiedzi. Trzeba być ostrożnym.

    ReplyDelete
  4. Idealne mieszkanie tworzymy sami, bo w końcu to kwestia indywidualna - to co nam się podoba nie musi innym. Po obejrzeniu zdjęć przedstawionych wnętrz, sądzę że już jestem bliżej idealnego wystroju :)

    ReplyDelete
  5. Znaleźć idealne mieszkanie to trudny temat. Podejrzewam, że bardziej jest to kwestia szczęścia niż własnego wyboru. Na szczęście prawie każde mieszkanie można dostosować do swoich potrzeb i mieć mieszkanie idealnie dopasowane do swoich potrzeb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, więcej kolorów na ścianach i będzie bardzo dobrze. Rzuć okiem na wpis z mojego profilu. Traktuje o wzornikach, kolorach i projektowanu

      Delete
  6. Myślę, że żeby mieszkanie było idealne to trzeba je samemu od podstaw zaprojektować i wybudować ;P Jeśli kupujemy (wynajmujemy) to możemy tylko się starać jak najbardziej zbliżyć się do naszego ideału ;) Pozdrawiam
    Przy okazji zapraszam też do siebie na rabatdladomu.com.pl

    ReplyDelete
  7. Świetny wpis, bardzo ładnie i uroczo u Ciebie. Chętnie przytuliła bym takie cztery kąty.

    ReplyDelete
  8. Wow, te zdjęcia wnętrza niesamowicie przykuwają uwagę! Piękne!:) Marzy mi się takie wyjątkowe mieszkanie w kamienicy :) Być może kiedyś uda mi się znaleźć takie cudo jak twoje i stworzyć w nim idealne gniazdko na miarę moich potrzeb!:)

    ReplyDelete
  9. Mieszkanie na zdjęciach jest przepiękne! Ale poza tym, że powinniśmy się w nim dobrze czuć, to najważniejsze jest to z kim dzielimy cztery kąty :)

    ReplyDelete
  10. Śliczne są te wnętrza na zdjęciach! Uwielbiam stare drewno, dużo bieli w połączeniu z drewnem :)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy poradnik dla osób poszukujących mieszkania! Warto ustalić kilka warunków brzegowych, a na resztę przymknąć oko, bo w przeciwnym wypadku poszukiwanie idealnego mieszkania mogłoby potrwać wiele lat albo nawet całe życie...

    ReplyDelete
  12. Pięknie wygląda styl skandynawski ale niestety nie do każdego mieszkania pasuje :)

    ReplyDelete
  13. Fantastyczne zdjęcia. Przepięknie urządzone wnętrze;) Ale znalezienie idealnego domu nie jest takie proste;(

    ReplyDelete
  14. Ja również uwielbiam skandynawski styl. Mieszkałam w Sztokholmie i zakochałam się. Teraz robię generalny remont i cały czas zastanawiam się nad pomysłami, które ptzychodza mi do głowy. Przedewszystkim jednak dla mnie łóżko jest najważniejsze,
    więc materac wymieniłam na materac ortopedyczny i dopiero teraz zaczynam się urządzać:)

    ReplyDelete
  15. Bardzo podoba mi się twój pomysł na idealne mieszkanie. Na pewno skorzystam.Sama chętnie się zainspiruje pisząc własnego bloga, również tak jak twój o domie a właściwie o domach :)

    ReplyDelete
  16. Bardzo podoba mi się twój pomysł na idealne mieszkanie. Na pewno skorzystam.Sama chętnie się zainspiruje pisząc własnego bloga, również tak jak twój o domie a właściwie o domach :)

    ReplyDelete
  17. Bardzo dobry post. Akurat poszukuję mieszkania, więc mi się przyda. Nie myślałam, że zakup mieszkania to tak ciężki temat, ale wiadomo, że jeśli wydaje się na nie potężne pieniądze to chce się mieć jak najlepsze. Obejrzałam już kilka i żadne nie zadowoliło mnie w 100%.

    ReplyDelete
  18. Wydaje mi się, że warto jest sobie czasem odpuścić myślenie w kategorii 'ideałów', bo łatwo jest się zafiksować i można łatwo przeoczyć naprawdę dobre mieszkanie:)

    ReplyDelete
  19. Bardzo fajny wpis i rewelacyjne zdjęcia :) Jedyne co, to ja bym zrezygnowała z dywanów - reszta jak dla mnie idealna :)

    ReplyDelete
  20. Świetnie wnętrze. Połączenie klasycznego stylu z nowoczesnym. Najładniej komponuje się kuchnia. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. Świetne mieszkanie, pomysł z zaokrąglonymi oknami prezentuje się naprawdę doskonale na poddaszu :)

    ReplyDelete
  22. Cenne wskazówki, na pewno wielu się przydarzą :) A mieszkanie na zdjęciu cudowne!

    ReplyDelete
  23. Akurat z mieszkaniem na poddaszu mam złe doświadczenie. W lato upał był nie do zniesienia. Może była to wina dachu, ale niezbyt dobrze wspominam ten okres.

    ReplyDelete
  24. Pięknie urządzone wnętrze. Wspaniały pomysł z korkami umieszczonymi w ścianie. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Ja teraz kupuję swoje pierwsze mieszkanie. Również na 4 piętrze bez windy. Przeprowadzka mnie przeraża ;)
    Kupiliśmy mieszkanie pod miastem, bo właśnie zależało nam na niskiej cenie, by móc więcej dołożyć do remontu i wyposażenia. ale wszyscy pukają się w czoło,że mogliśmy dołożyć kasę i kupić w mieście. ale ważne że mi pasuje ;)

    ReplyDelete
  26. Mieszkanie moich marzeń :):) Podziwiam za pomysł...genialny. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  27. Jeździłem po stronie i oglądałem setki razy zdjęcia. Piękne aranżacje. Prawdą jest, że idealne mieszkanie tworzymy my sami. Każdy ma swój gust i wedle gustu dostosowujemy mieszkanie. Ja osobiście nie wyobrażam sobie mieszkania w domu, ale w bloku, i to na parterze, z ogródkiem. Tak mam teraz, i tak będzie zawsze :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  28. Myślę, że nie da się znaleźć mieszkania idealnego, ale można sobie takie stworzyć. :)

    ReplyDelete
  29. Nie ma nic idealnego. Trzeba mieć duże szczęscie żeby znaleźć coś co się naprawdę bardzo podoba. Jednak można tak pozmieniać żeby było naprawdę pięknie.

    ReplyDelete
  30. To prawda, że nie ma nic idealnego no chyba, że chodzi o moje meble do przedpokoju! A tak na poważnie to ciężko zrobić idealne wnętrze tak żeby każdy nawet najmniejszy szczegół się w 100% podobał :P

    ReplyDelete
  31. Czasem nie posiadamy możliwości jeśli chodzi o wybór mieszkania, natomiast generalny remont sprawi, że poczujemy się w nim bardziej komfortowo.

    ReplyDelete
  32. Oooooo matko to mieszkanie jest booooskie, chyba się w nim zakochałam. Chociaż przecież moje cztery kąty też już nabierają rumieńców. Zapraszam do poczytania o tym; https://galeriaokazji.blogspot.com/2017/10/moje-wasne-cztery-katy.html
    Laura

    ReplyDelete
  33. W dzisiejszych czasach, aby zaprojektować mieszkanie idealne, warto postawić na elementy szklane. Balustrady, kabiny, lustra - to wszystko optycznie powiększa pomieszczenie i nadaje mu kunsztu.

    ReplyDelete
  34. Ooo matko, jakie piękne zdjęcia :o Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Trafnie opisane.

    ReplyDelete
  35. Bardzo ciekawe rady. Najtrudniej jest wtedy gdy człowiek nie ma do końca określonych priorytetów i wówczas nie wie czego szukać, a co za tym idzie szukanie przeciąga się w nieskończoność...

    ReplyDelete
  36. Ja wreszcie uzyskałam zdolność kredytową i mogę znaleźć wymarzone mieszkanie dla siebie! Teraz jestem na etapie wyszukiwania ofert mieszkania kobierzyńska kraków i jak tylko znajdę to wymarzone to zabieram się za projekty i urządzanie! Nie mogę się doczekać!!

    ReplyDelete
  37. Krzesła w takim stylu w jadalni świetnie się prezentują. Podobną kolekcję widziałam w salonie w Białymstoku. Taka jadalnia na poddaszu to na prawdę świetny pomysł :)

    ReplyDelete
  38. Wnętrze w bardzo ładnym stylu muszę przyznać. Podobają mi się takie pomieszeczenia. Super

    ReplyDelete
  39. Fajne porady i piękne wnętrza na zdjęciach. Bardzo podobają mi się ciemne podłogi.

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajnie się to prezentuje. Uwielbiam taki styl. Jestem pod wrażeniem.

    ReplyDelete
  41. Świetny blog. Lubię stronki o takiej tematyce. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    ReplyDelete
  42. Bardzo przydatne porady na pewno zastosuje tą metodę jak będę miał kupować mieszkanie na pewno dużo ułatwi. A wnętrza są piękne.

    ReplyDelete
  43. Świetne pomysły na wybór odpowiedniego mieszkanie, dzięki za nie :)

    ReplyDelete
  44. Genialny wpis i porady na pewno wcielę w żyje powyższe porady :) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  45. Idealne mieszkanie to takie w którym czujemy się bardzo dobrze i za każdym razem jak wracamy do niego to z przyjemnością :) Bardzo ciekawy artykuł i zdjęcia są przepiękne.

    ReplyDelete
  46. Przepiękne mieszkanie i bardzo fajnie i ciekawe porady :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo dobre porady a wystrój mieszkania niczym z filmów.

    ReplyDelete
  48. A czy takie idealne mieszkania w ogóle istnieją? Jestem właśnie na etapie poszukiwania właściwego lokum i niestety nie jest to łatwe zadanie.

    ReplyDelete
  49. Efektu dla wnętrza dodają często dodatki nie tylko jakieś dekorację ale nawet i sam sprzęt AGD ten duży i mały.

    ReplyDelete
  50. Bardzo dobre porady i również warto rozważyć sposób finansowania zakupu mieszkania i do tego często przyda się rozmowa z ekspertem który będzie mógł doradzić. Zdjęcia są bardzo piękne.

    ReplyDelete
  51. Niesamowicie to wygląda, jestem pełna podziwu, marzy mi się takie, może kiedy w przyszłości jako drugie :( Kupiłam nowe mieszkanko z tarasem od pcg.pl ale bliżej mi obwodnicy niż centrum gdzie są takie kamienice, i niestety trochę głośno i ciężko mi na stałe przebywać w tym zgiełku dlatego wybrałam spokojniejszą okolice, ale naprawdę szanuję Twoją pracę !

    ReplyDelete
  52. Bardzo ciekawy artykuł i zdjęcia są przepiękne.

    ReplyDelete
  53. By znaleźć idealne mieszkanie trzeba się jednak trochę natrudzić. Trzeba jednak przyznać, że na prawdę warto, gdyż szukamy w końcu naszego mieszkania, w którym mieszkać będziemy całe swoje życie ;)

    ReplyDelete
  54. Idealne mieszkanie to takie, które w pełni odpowiada naszym oczekiwaniom, a te mogą być przecież różne. Dla mnie idealnym mieszkaniem byłoby takie, które posiada jak najwięcej wolnej przestrzeni do zagospodarowania. Podobają mi się także mieszkania z ogródkiem, ale takie obecnie trudno znaleźć.

    ReplyDelete
  55. Wydaje mi się, że najlepszą opcją jest poszukać u dobrego dewelopera - oni znają się na projektowaniu mieszkań. Taka Nova Sołtysowicka robi przecież piorunujące wrażenie. Powiem więc z przekorą, że mieszkania idealnego się nie znajduje, one jest właśnie budowane dla Ciebie ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  56. Dokonali napraw, nie obliczyli budżetu, potrzebowali pieniędzy na materiały budowlane. Biorąc pod uwagę, że kiedyś brałem to przez RacoonGo.com, kwota pożyczki była znacznie większa niż 3000. Udało mi się kupić wszystko i inwestować w terminy. Bardzo się cieszę, że teraz są takie organizacje, które chronią nerwy i upraszczają życie.

    ReplyDelete
  57. Piękne zdjęcia i ciekawe przykłady na dekoracje. Bardzo podoba mi się ten srebrny grzejnik, pomimo tego, że wygląda bardzo archaicznie. Zdecydowanie bardziej pasuje mi styl nowoczesny i prosty oparty o proste bryły i wzory, więc znalezienia miejsca dla takiego grzejnika będzie nie lada wyzwaniem :D

    ReplyDelete
  58. Idealnie mieszkanie trudno jest znaleźć, coś o tym wiem. Długo takiego szukałam. Niedawno trafiłam na ofertę sprzedaży mieszkań Gdańsk Jasień i jest to chyba to czego szukałam, przynajmniej w teorii :) Wykończenie to inna sprawa.

    ReplyDelete
  59. Dom przepiękny! Też urządzamy swoje własne gniazdko. Znaleźliśmy także w końcu materac do łóżeczka dla naszej najmłodszej pociechy więc niedługo juz się przeprowadzamy :)

    ReplyDelete
  60. Przepiękny dom i bardzo podobają mi się białe meble połączone z czarnymi dodatkami.

    ReplyDelete
  61. Wnętrze wygląda znakomicie dosłownie jak ze snów.

    ReplyDelete
  62. Przepięknie się urządziłaś, poddasze cudo!. Mi się podobają jednak najbardziej mieszkania z tarasem wrocław . We Wrocławiu już mieszkam jakiś czas, ale nie wyobrażam sobie teraz mieszkać w jakimś innym mieście! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  63. Myślę, że każdy z nas ma całkiem inny gust i ciężko będzie znaleźć idealne mieszkanie dla każdego.. mnie z każdego stylu podoba się troszkę czegoś innego :)

    ReplyDelete
  64. Piękne wnętrze, dojrzałam też kilka ciekawych świeczek, pewnie ładnie nastrajają wam pokoje w ciepły wieczór :) Uwielbiam urządzanie wnętrza, to mnie tak uspokaja i pozytywnie nastraja :)

    ReplyDelete
  65. Świetne zdjęcia i bardzo pomocny wpis :) Krok nr 2 to świetna porada, czasem po prostu trzeba przymknąć oko na mniej ważne kwestie.
    Sama ostatnio borykam się z wyborem mieszkania i muszę przyznać, że jest to bardzo czasochłonny proces, w końcu inwestujemy w tym przypadku ogromne środki, więc nikt nie podejmie decyzji zbyt pochopnie. Na szczęście znalazłam niezłego dewelopera, który pomaga rozwiać wszelkie wątpliwości (www)

    ReplyDelete
  66. Znalezienie idealnego mieszkania zawsze jest bardzo trudne.Sam o tym wiem bardzo dużo.

    ReplyDelete
  67. Szczerze mówiąc to nie sądziłam, że znalezienie idealnego mieszkania może być aż tak trudne. Dzięki za porady, będę widziała na co zwracać uwagę przy wyborze mieszkania.

    ReplyDelete
  68. Z znalezieniem idealnego mieszkania jest jak z znalezieniem idealnego materaca oglądając je możesz tylko zakładać że będzie idealne i wygodne, a przekonujesz się dopiero czy tak jest jak już w nim zamieszkasz.

    ReplyDelete
  69. Genialne inspiracje! Właśnie wnętrza w takim stylu podobają mi się najbardziej.

    ReplyDelete
  70. Przepiękne wnętrze! Uwielbiam poddaszowe okna, ponieważ dają więcej światła, a dzięki temu wnętrze jest jaśniejsze :) Kolorystyka tego mieszkania idealnie trafia w moje gusta - bardzo mi się wszystko podoba!

    ReplyDelete
  71. Żeby znaleźć mieszkanie idealne trzeba przede wszystkim szukać. Ja mieszkam w Poznaniu i tez polanję sie właśnie przeprowadzić. Najbardziej jak na razie podobają mi sie mieszkania od dewelopera RED CO. Są moim zdaniem w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach. Co wy o tym sądzicie?

    ReplyDelete
  72. Też mega retro grzejnik wygląda okropnie, a tak po za tym to bardzo ładne aranżacje. Sam teraz jestem na etapie urządzania mieszkania, muszę zrobić dosyć kapitalny remont łazienki i kuchni i do tego wystrój salonu, więc roboty będzie sporo. Znalazłem w sieci ofertę szybkich pożyczek na https://taktofinanse.pl/Internetowa-pozyczka-gotowkowa-juz-od-18-lat-Sprawdz-kalkulator-online i chcę ruszyć z remontem jak dzieci pójdą do szkoły

    ReplyDelete
  73. Każdy ma swoją definicję mieszkania idealnego. Bardzo ważna jest lokalizacja. W dużym mieście na pewno ciężej znaleźć mieszkanie, a ceny też są wyższe. Na pewno warto szukać i skorzystać z usług dewelopera.

    ReplyDelete
  74. Farby wysokiej jakości? Postawiłem na www.cromadex.pl i nie żałuję. Polecam!

    ReplyDelete
  75. Najlepiej zgłosić się do biura nieruchomości. Według mnie jest to najprostsze rozwiązanie. Ja osobiście korzystałam z usług Estate Dealer i bardzo mile wspominam naszą współpracę.

    ReplyDelete
  76. Wybranie odpowiedniego mieszkania to trudna decyzja

    ReplyDelete
  77. Każdy ma swoje preferencje co do mieszkania, ale warto zastanowić się nad jego ubezpieczeniem, http://kompleksowaochrona.pl/ można znaleźć wskazówki co do ubezpieczenia

    ReplyDelete
  78. Słuchajcie, jeśli interesują was pożyczki na dowód i szybkie chwilówki ale nie do końca wiecie jak one działają, polecam wam przeczytać ten artykuł https://lowcachwilowek.pl/pozyczka-na-remont-mieszkania/. Jest tu wiele ciekawych informacji na ten temat, które na pewno wam pomogą.

    ReplyDelete
  79. A Nowe mieszkania Dachbud znacie? Ja własnie szukam jakiegoś mieszkania i chyba sie zdecyduję na zakup właśnie od nich. Mają całkiem normalna cenę za metr. No i dzielnica - świetna dla rodzin z dziećmi.

    ReplyDelete
  80. Łał jaki ładny dom. Na pewno wymaga on dużo pracy i poświęcenia. ja mam małe mieszkanku które teraz remontuje i mam już tego dość. A taki duży dom to naprawdę poświęcenie Gdybyście szukali inspiracji jak ma wyglądać ładne wnętrze to polecam zajrzeć na stronę https://deko-rady.pl/aranzacja-kuchni tam można znaleźć mnóstwo pomysłów. Polecam serdecznie.

    ReplyDelete
  81. Bardzo przydatne porady i wskazówki. Czasem znalezienie mieszkania trwa bardzo długo

    ReplyDelete
  82. Jeśli chodzi o zakup mieszkania i tym bardziej jeśli miałaby to być inwestycja to moim zdaniem warto jest zastanowić się nad mieszkaniem za granicą. Na przykład takie tenerifeapartaments.com apartamenty na Teneryfie uważam, że są na prawdę atrakcyjnym rozwiązaniem

    ReplyDelete
  83. Długo szukałem idealnego mieszkania dla siebie, ale w koncu mi sie udało i od 4 miesiecy jestem na swoim. Jeżeli chcecie sie dowiedziec czy warto wynajmowac mieszkanie, to wejdzcie sobie na stronę https://j8.pl/czy-oplaca-sie-wynajmowac-mieszkanie/ .

    ReplyDelete
  84. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  85. To wcale nie taka prosta sprawa. Wybór mieszkania jest jedną z ważniejszych decyzji.

    ReplyDelete
  86. Czasem znalezienie idealnego mieszkania trwa bardzo długo.

    ReplyDelete
  87. Bardzo ciekawy wpis :) idealne mieszkanie? Wydaje mi się, że musi po prostu trafić w gust przyszłego lokatora. Musi mieć to coś. Ja ostatnio spędziłam kilka dni w domku w Chochołowie. I jeśli miałabym kiedyś budować dom wiem, że koniecznie musi być drewniany - ten klimat i styl to coś co do mnie przemawia :)

    ReplyDelete
  88. Faktycznie wybór odpowiedniego mieszkania czy domu to nie jest łatwa decyzja i nie można jej podejmować nagle. Jeśli już kupimy taką nieruchomość to pamiętajmy także o jej ubezpieczeniu https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci które w sumie pozwala nam mieszkać bezpieczniej.

    ReplyDelete
  89. Masz bardzo ładne stylowe mieszkanie. bardzo mi się podoba. ja już zastanawiam się od jakiegoś czasu nad zmianą mieszkania. Na razie wynajmuję niewielką kawalerkę. Ale wynajem tez ma swoje plusy. Można się o tym dowiedzieć czytając artykuł na stronie https://j8.pl/czy-oplaca-sie-wynajmowac-mieszkanie/ fajna strona bardzo ciekawa i pomocna polecam zajrzeć.

    ReplyDelete
  90. Patrząc na te zdjęcia i odpowiadając na pytanie wszyscy szczęśliwy mieszkańcy tych wnętrz znaleźli. Oczywiście każde jest inne ale na pewno współgra z tym co cieszy ich mieszkańców

    ReplyDelete
  91. Niesamowicie zaaranżowane poddasze, niezwykly projekt który tak trudną przestrzeń zamienił w piękną i praktyczną zarazem, to wyjście na taras rewelacja

    ReplyDelete
  92. Gdybym znalazł mieszkanie idealne, to na pewno wymieniłbym drzwi wejściowe na drewniane drzwi zewnętrzne. Chcę mieć pewność, że będą szczelne i antywłamaniowe.

    ReplyDelete
  93. Znalezienie mieszkania idealnego graniczy z cudem. Myślę, że i tak będziemy chcieli coś zmienić

    ReplyDelete
  94. Z pewnością odnalezienie mieszkania idealnego do najłatwiejszych nie należy, gdyż uzależnione jest to od naszych gustów, a z tym, jak wiadomo się nie dyskutuje. Ja swoje wymarzone cztery kąty kupiłam u tego dewelopera: http://www.mieszkania-plandex.pl/ i jestem zachwycona, zarówno samym mieszkaniem, jak i wysokim poziomem współpracy. :)

    ReplyDelete
  95. Ja znalazłam mieszkanie idealne ale wymagało ono gruntownego remontu. Zdecydowałam się wtedy na tanie remonty Warszawa https://tanieremonty.warszawa.pl/ i był to strzał w dziesiątkę. Szczerze polecam Wam ich usługi.

    ReplyDelete
  96. Fajny artykuł. Ja swojego mieszkania szukałem prawie dwa lata zanim zdecydowałem się na zakup. Dopiero jak znalazłem w ofercie dewelopera https://www.mojdom.com.pl/ ofertę mieszkań we Wrocławiu, to długo się nie zastanawiałem

    ReplyDelete
  97. Znalezienie mieszkania idealnego zawsze jest bardzo trudne,ale ja takie mieszkanie znalazłem.

    ReplyDelete
  98. Jeśli ktoś z was chce to może skorzystać z bardzo dobrej firmy Pluskwa .Ta firma naprawdę jest bardzo dobra.

    ReplyDelete
  99. Z tego co widzę to jest bardzo dużo komentarzy pod tym wątkiem. To na pewno jest bardzo dobrze.

    ReplyDelete
  100. Moim zdanie mieszkanie trzeba przede wszystkim ubezpieczyć, bo co z tego że będzie idealne jak na przykłąd zostanie zalane albo zniszczone? Sporo na temat ubezpieczeń nieruchomości dowiecie się z tej strony http://kompleksowaochrona.pl/ i jak najbardziej polecam wam ją odwiedzić

    ReplyDelete
  101. Ja jestem niesamowicie zadowolony że wszedłem na ten blog.Z tego blogu bardzo dużo się dowiedziałem.

    ReplyDelete
  102. Na pewno jak już znajdziecie to idealne mieszkanie, przede wszystkim trzeba będzie je ubezpieczyć. Polecam wam w tym celu zajrzeć tutaj http://kompleksowaochrona.pl/ . Na stronie jest sporo ciekawych polis do wyboru i na pewno warto się nimi zainteresować

    ReplyDelete
  103. Kilka tygodni temu kupiłem mieszkanie i za te mieszkanie dałem bardzo dużo pieniędzy.

    ReplyDelete
  104. Bardzo stylowe i gustownie urządzone mieszkanie na poddaszu :) Wygląda olśniewająco, a każdy detal i drobiazg dopracowany do perfekcji. Pięknie!

    ReplyDelete
  105. Zmiana mieszkania? Mnie też to czeka i już się tego boje. Zamierzam postawić na pomoc, interesują mnie przeprowadzki gdańsk, chce to załatwić szybko i sprawnie.

    ReplyDelete
  106. Super artykuł! Wnętrza przepiękne! Jeśli chodzi o wybór mieszkania to jest to duży problem, często pochłaniający wiele czasu na szukanie odpowiedniego. Fajnym pomysłem są teraz nowoczesne domy modułowe. Jest to szybkie rozwiązanie dla par, które szukają mieszkania, a mogą zbudować własny dom. Charakterystyczne cechy domów modułowych to ich pełna funkcjonalność przy bardzo szybkim czasie realizacji i przystępnej cenie.

    ReplyDelete
  107. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    ReplyDelete
  108. Mega ciekawy blog. Na pewno na tym blogu zostanę.

    ReplyDelete
  109. Przypadkowo wszedłem na ten blog, ale na pewno na tym blogu zostanie na dłużej. Ten blog jest bardzo ciekawy.

    ReplyDelete
  110. Bardzo dobrze ,ze wszedłem na ten blog. Można z tego blogu dużo się dowiedzieć.

    ReplyDelete
  111. Wow! Co za genialna przedziałka na ścianie zrobiona z korków! Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie w mieszkaniu. Wydziałem kiedyś tylko coś podobnego w jednej z restauracji w Warszawie. Podczas następnego szukania nieruchomości na wynajem będę szukać równie ciekawych i pomysłowych zastosowań codziennych przedmiotów.

    ReplyDelete
  112. Ciekawy wpis. Na pewno zostanę na dłużej, aby przejrzeć resztę treści.

    ReplyDelete
  113. Ja zanim znalazłam idealne mieszkanie dla siebie obejrzałam chyba ze dwadzieścia różnych, bo nie mogłam się zdecydować ;) Jeśli ktoś waha się pomiędzy wynajmem a kupnem na kredyt hipoteczny polecam ten artykuł, mi pomógł w podjęciu decyzji https://szybkagotowka.pl/Finanse/wynajem-czy-kupno-mieszkania

    ReplyDelete
  114. Dla mnie najważniejsza w mieszkaniu jest kuchnia. To moim zdaniem centrum całego domu, w którym wszystko powinno być dopracowane. Jakby nie było dość sporą część dnia tam spędzamy, czy to jedząc śniadanie, czy przygotowując inne posiłki. Ja swoją wymarzoną kuchnię już mam. Ale nie jest to byle jaka kuchnia. Pełno jest w niej inteligentnych sprzętów marki Samsung i Sony, które są kompatybilne z moim smartfonem. Uwielbiam nowinki technologiczne i nie wyobrażam sobie bez nich mojej kuchni.

    ReplyDelete
  115. Też myślałam nad taką koncepcją na w kończenie swojego mieszkania. Ale jeszcze chce sprawdzić sobie blogi https://blog.abrys.net i poznać jeszcze inne pomysły na aranżacje wnętrz. Warto czerpać pomysły z różnych źródeł, wtedy można naprawdę stworzyć oryginalną koncepcje na swoje wnętrza.

    ReplyDelete
  116. Ja za to myślę, że każde mieszkanie ma jakiś potencjał i jestem zdania, że warto jest również regularnie je remontować. W takiej sytuacji polecam na pewno kontakt z firmą http://remonty.wroclaw.pl/ która dokładnie wie jak przeprowadzić remont z prawdziwego zdarzenia.

    ReplyDelete
  117. Artykuł jest bardzo ciekawy i z pewnością pomoże mi w znalezieniu odpowiedniego mieszkania. Obecne chcę sprzedać ale najpierw czeka mnie remont i też mała zmiana aranżacji. Myślałam o tym aby skorzystać z programu do projektowania online https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje . Podobno wiele osób już z niego korzysta.

    ReplyDelete
  118. Inwestowanie kapitału w nieruchomości to moim zdaniem najlepsza opcja. Sam planuje wydać oszczędności na zakup mieszkania.
    https://tradebest.pl/

    ReplyDelete
  119. Bardzo fajne mieszkanie, ładna aranżacja, chociaż jak dla mnie to ciut za dużo skosów. Jak szukałem mieszkania we Wrocławiu to ostatecznie zdecydowałem się na pełnowymiarowe, normalne mieszkanie na planie kwadratu. To jest jednak najbardziej ustawna i wygodna opcja.
    A swoją drogą, jakbyście szukali niedrogich mieszkań deweloperskich w okolicach Wrocławia, to podsyłam linka - https://omegabuildings.pl/mieszkania/maslice.

    ReplyDelete
  120. Wielkim szczęściem i przyjemnością jest możliwość urządzania własnych czterech ścian. My pomagamy zrealizować to marzenie.

    ReplyDelete
  121. Amtrust Group zapewnia wsparcie profesjonalnego doradcy kredytowego W Warszawie w uzyskaniu kredytu. Długie doświadczenie oraz stała obecność na rynku pozwalają ekspertom kredytowym na współpracę z kilkunastoma bankami. Dzięki temu firma oferuje klientom wybór rozwiązań odpowiednio dostosowanych do ich potrzeb. Za swoje usługi doradcy finansowi z Amtrust Group nie pobierają prowizji od klientów. Czynności te mają na celu wsparcie w złożonej procedurze uzyskania kredytu, a także skompletowania wymaganej dokumentacji. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Warszawie Amtrust Group są godni zaufania! Szczegółowe informacje dostępne są na witrynie internetowej.

    https://www.amtrust-group.com/

    ReplyDelete
  122. Ja coraz częściej myslę o zakupie mieszkania. Mam wkład własny i zdolność kredytową. Obecnie mieszkam na wynajmie i zaczyna mnie to męczyć. Tutaj https://nadjasieniem.pl znalazłam piękne mieszkania w parku nad Jasieniem i chyba zdecyduję się na mieszkanie właśnie na tym osiedlu. Bardzo mi zależy na zieleni w otoczeniu.

    ReplyDelete
  123. W wątku brania kredytów coraz więcej osób ma problemy spłacaniem rat więc w takiej sytuacji konsolidacja chwilówek na pewno będzie pomocna i warto więcej na ten temat poczytać

    ReplyDelete
  124. jesli zależy ci na poprawnych kolorach w filmie i w fotografii to koniecznie zastosuj wzorzec colorchecker passport duo https://stock-board.info/watek-nowosc-colorchecker-passport-duo.html

    ReplyDelete
  125. Mam znajomego, który bardzo długo szukał swojego nowego mieszkania. Codziennie oglądał różne portale, blogi, ogłoszenia. Gdy już znalazł, zaczął się problem jak ma wyglądać wnętrze. Zatrudnił więc architekta, z którym połączył siły i wiedzę. Teraz ma super mieszkanie, takie którego nie jeden by pozazdrościł.

    ReplyDelete
  126. W kwestii poszukiwania mieszkania idealnego najlepiej jest zaufać specjalistą. Ja mnóstwo świetnych ofert dostałem w biurze nieruchomości. To idealne miejsce do poszukiwań.

    ReplyDelete
  127. Bardzo mi się podoba taras, brakuje tylko jego zadaszenia. Polecam zrobić aluminiową pergolę tarasową. Będzie to wyglądać nowocześnie i elegancko, wiem bo mam taką u siebie w ogrodzie. Polecam!

    ReplyDelete
  128. Ja szukając mieszkania skorzystałam z usług biura nieruchomości w Warszawie. Pośrednik nieruchomości znalazł mi idealne mieszkanie w fajnej okolicy. Mieszkam tu już ponad rok i jestem zadowolona, że wybrałam tę opcję.

    ReplyDelete
  129. Znalezienie mieszkania idealnego często trwa długo, ale na pewno warto poświęcić ten czas

    ReplyDelete
  130. Ciężko znaleźć mieszkanie idealne :( Ale można znaleźć idealnych projektantów, aby wnętrze wyglądało doskonale - takich jak tu: https://projektowanie-wnetrz-online.pl/

    ReplyDelete
  131. A jak Wam się podobają na przykład takie nowe mieszkania lublin: https://galadom.pl/ ? Jestem ciekawa, co o nich sądzicie.

    ReplyDelete
  132. Apartamenty Rogowo na sprzedaż to doskonała propozycja dla tych, którzy cenią sobie komfort i wygodę wypoczynku w otoczeniu przyrody.

    ReplyDelete
  133. Szukasz miejsca, gdzie cisza i spokój spotykają się z luksusem i wygodą? Nasze apartamenty Ustronie Morskie na Osiedlu Sunset są stworzone dla Ciebie! Zapewniamy kameralność, bezpieczeństwo oraz bogatą ofertę mieszkań, dostosowanych do Twoich potrzeb.

    ReplyDelete
  134. Marzysz o własnym kawałku raju nad Bałtykiem? Odkryj nasze unikalne oferty nieruchomości nad morzem gdzie każdy poranek rozpoczyna się od widoku na wschodzące słońce nad falami. Zaczynaj każdy dzień z uśmiechem na twarzy!

    ReplyDelete
  135. Jeśli szukacie idealnego mieszkania to mogę wam śmiało polecić doświadczone biuro w Krakowie. Ich pomoc i znajomość rynku mogą być kluczem do znalezienia wymarzonego lokum. Polecam wgłębić się w temat. Bardzo dziękuję za wartościowy artykuł, który pozwala lepiej zrozumieć proces poszukiwania idealnego mieszkania!

    ReplyDelete
  136. Bydgoszcz mieszkania na wynajem to doskonała propozycja dla osób, które cenią sobie elastyczność lub nie są jeszcze gotowe na zakup własnej nieruchomości. Bogata oferta mieszkań na wynajem w różnych częściach Bydgoszczy pozwala na znalezienie lokalu dopasowanego do indywidualnych potrzeb, bez względu na to, czy poszukiwana jest mała kawalerka, czy przestronne mieszkanie dla całej rodziny. Wynajem mieszkania to także sposób na poznanie miasta i jego różnych dzielnic przed podjęciem decyzji o zakupie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...