Sunday, July 27, 2014

Ceglane łuki

Wróciłam właśnie z ponad tygodniowych wakacji w Polsce. Czas szybko zleciał, tak dobrze jest w domu, ale nadszedł czas powrotu i znów jestem w Sztokholmie. W domu codziennie wpadałam na plac budowy, by przyglądać się postępom remontowym. Posuwa się do przodu, ale bardzo wolno, bo nie mamy ekipy remontowej, która by nam pomagała.

Jeszcze niedawno tynki były skuwane, aż w końcu nadszedł czas na założenie nowych. Sporo cegły pozostanie jednak odkrytej. Poniższe łuki nie były w planie, ale gdy ukazały się spod starego tynku, uznaliśmy, że szkoda je przykrywać. Finalnie dodamy jeszcze półki i wnęki posłużą jako nasza przyszła biblioteczka.


Łuk nad drzwiami wejściowymi do przyszłego salonu również pozostaje odkryty.



Widok od wejścia do mieszkania. 


Zastanawiam się jak będzie mieszkało się wśród takiej ilości cegły. Co innego oglądać ją na obrazkach, a inaczej widzieć ją na codzień. Mam nadzieję, że się nam nie znudzi.

Pozdrawiam serdecznie
Marta

16 comments:

  1. Wygląda to pięknie Marto! Ja pomalutku przymierzam się do remontu kapitalnego starej oficyny i również staję przed decyzją odnośnie cegły - część ścian pozostawię w takim "obśrupanym" ceglanym stanie a część pewnie wybielę... I ja mam nadzieję, że ilość cegły mi się nie znudzi;):) Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inga, życze więc powodzenia w remoncie. Wprawdzie w przypadku remontu kamienicy w cierpliwość trzeba się uzbroić, ale mam nadzieję, że efekt będzie wart włożonego weń wysiłku.

      Delete
  2. Wow! Jak pięknie! Cudne będzie to Wasze mieszkanko:) Pozdrowienia serdeczne!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam ceglane motywy ! :) jest pięknie.

    ReplyDelete
  4. Nie widziałam ani swojego komentarza ani ikonki, więc troszkę cudowałam. Właścicielkę bloga przepraszam i proszę o usunięcie dwóch poprzednich "wpisów" :)
    Musze przyznać, że kibicuję Tobie od dawna i jestem zachwycona postępami prac :) Cegła, jak i całe mieszkanie, nabiera charakteru. Będzie pięknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie za kibicowanie, bardzo się przyda, bo jak widać projekt się przeciąga. Jeszcze nie wiemy co z tego wyjdzie, bo plany powstają na bieżąco. Ale mam nadzieję, że będzie to dom z duszą gdy widzę ile serca mój M wkłada w jego wykończenie.

      Delete
  5. Te łuki są rewelacyjne! przepiękne wykusze - będziesz miała ogromne pole do popisu :)

    a jak Ci się za lata jakieś cegła znudzi, to przemalujesz ją na biało ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)

      Prawda, że biała farba potrafi zdziałać cuda :)

      Delete
  6. Cegła się nie znudzi :) Moi rodzice zrobili kilka lat temu ścianę z cegły i cały czas są z niej zadowoleni:)

    ReplyDelete
  7. Łuki wspaniałe, uważam że ich pozostawienie doda wnętrzu charakteru.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam taką nadzieję, choć trochę obawiam się efektu "lochu".

      Delete
    2. "Lochy" raczej nie grożą, przy Twoim guście wyjdzie perełka. Pięknie zrobione te łuki!

      Delete
  8. Pomysł na biblioteczkę genialny :)

    ReplyDelete
  9. Pięknie! Mieszkanie pełne skarbów znaleźliście, naprawdę. A jak cegły będzie za dużo, zawsze mozną przemalować na biało i już nie będzie tak dominowała we wnętrzu:) pozdrawiam i wytrwałości - juz blisko!

    ReplyDelete
  10. Wnęki z łukami piękne i mają potencjał ogromny.Uwielbiam odkrytą cegłę, mam w salonie,ale pobielaną ze względu na małą ilość światła, w kamienicy to grzech zakrywać...Piękna.:)

    ReplyDelete
  11. Już Ci zazdroszczę tej biblioteczki! Cudo normalnie. I to odniesienie do łuku nad przejściem do pokoju. Czego chcieć więcej? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...