Monday, July 28, 2014

Lepiej późno niż wcale czyli dawno zapowiadane CANDY :)

Jestem zwolennikiem powyższej zasady, zatem ogłaszam od dawna zapowiadane candy gazetowe. Do wygrania tym razem nie tylko magazyn wnętrzarski, ale również kawa muminkowa z jagodami, o której pisałam na moim drugim blogu. Jest genialna i naprawdę smakuje i pachnie jagodami. Nie mówiąc już o pięknym opakowaniu z Włóczykijem i Małą Mi, postaciach które były nieodłącznymi towarzyszami mego dzieciństwa. 
Kawę piję teraz hektolitrami. Zawsze byłam zwolennikiem tego trunku, a odkąd przyjechałam do Szecji pijam go jeszcze więcej. Szwedzi są zdecydowanie kawopijni :) Jeśli czytaliście powieści Camilli Läckberg, to na pewno zauważyliście, że bohaterowie jej powieści przy każdej okazji poją się kawą, kawa jest dobra na wszystko. 

Ale miało być o CANDY! 

Zasady są proste. Jeśli chcesz wziąć udział w losowaniu, pozostaw komentarz pod postem. 
Wcześniejszym zwyczajem poproszę was o napisanie dodatkowo na określony temat. Tym razem chciałabym was zapytać o wymarzony urlop czy wakacje - gdzie byście się wybrały czy spożytkowały ten czas, bo pryecież niekoniecznie trzeba wyjeżdżać.


Candy trwa do 17 sierpnia. Jeśli masz bloga, to będzie mi miło jeśli o tym candy wspomnisz, jeśli nie masz bloga, jesteś równie mile widziana/widziany.

Pozdrawiam i zapraszam na losowanie.
Marta

29 comments:

  1. Fajne candy, staję więc w kolejce. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Oczywiście,że się ustawiam w kolejce. Fajnie by było pooglądać :)

    ReplyDelete
  3. Czym prędzej ustawiam się w kolejce. Jeżeli mi się uda wygrać - gazetkę przekażę dalej, za to kawa mnie bardzo ciekawi, mrrrr już czuję ten zapach.
    Wymarzony urlop? ...bardzo przyziemne marzenia: książka (najlepiej skandynawski kryminał), leżak i dobra muminkowa kawa ;-) Uściski!

    ReplyDelete
  4. Gdyby pieniądze nie grały roli, mój wymarzony urlop wyglądałby następująco: na jesieni poleciałabym do Stanów Zjednoczonych i została tam tak długo, by zobaczyć Halloween w Connecticut i święto Dziękczynienia w Oregonie. Pojechałabym zobaczyć pustynię w Nowym Meksyku nocą, doświadczyć mgieł nad jeziorem Michigan, zjadłabym lody na Coney Island i gumbo w Nowym Orleanie. Ale przede wszystkim podróżowałabym szlakiem domów zaprojektowanych przez Franka Lloyda Wrighta, przede wszystkim zahaczając o ten: http://www.wright-house.com/frank-lloyd-wright/fallingwater.html

    (A tak przy okazji, mam dwa kubeczki, jeden z Włóczykijem, a drugi z Małą Mi i łyżeczkę muminkową, w sam raz do kawy). :D

    ReplyDelete
  5. I ja jeszcze! To idealna kawa dla mnie, bo po pierwsze primo kocham Muminki i nawet mam już puszkę z Muminkami na nią ( te kawę ). Chwilowo pustą! Po drugie primo kocham Skandynawię! Taki magazyn będzie idealny dla mnie.

    Wakacje? Zazwyczaj z wyboru po sezonie i koniecznie na łonie natury. Z dala od tłumów, za to z robótką albo książką i z aparatem fotograficznym.

    Pozdrawiam, Iza :)

    ReplyDelete
  6. O super :) też się piszę :)
    Wakacje? Wymarzone? O matko... dawno nie miałam wakacji więc każde byłyby idealne. Najważniejsze to chyba z kim są spędzane, a ja uwielbiam spędzać czas z mężem i znajomymi. Lubię posiedzieć przy ognisku, na plaży, w lesie, z widokiem na góry ale tylko jeżeli mam wokół siebie kochane osoby, samej mi to nie sprawia przyjemności. O tak, wtedy wypoczywam. Nic nie muszę. Zero spiny, totalna swoboda bycia :) Takie są moje wymarzone wakacje :)

    ReplyDelete
  7. Jako stała czytelniczka muszę napisać, że ja marzę o takich skandynawskich wakacjach, więc zazdroszczę Ci pobytu w Szwecji ;) Moja siostra twierdziła kiedyś, że jestem wampirem bo nie lubię słońca, upałów a w szczególności opalania. Więc wakacje w chłodniejszym klimacie chodzą mi od dawna po głowie, ale nie wiem czy uda mi się to kiedykolwiek zrealizować. Pozostają marzenia, ale widzę że z wiekiem tracę naiwność do życia i marzę coraz mniej :( ale o takim pięknym mieszkaniu jakie sobie szykujecie śnię! pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Ja natomiast marzę o wakacjach pod typową ‘’strzechą”, gdzie ściany gliniane i klepisko. Gdzie mogę z dziećmi wypiekać chleb w piecu chlebowym , doić kozy i robić masło.
    Gdzie wielkie poduchy i pierzyny czekają na łóżkach. Gdzie po pracy idziemy nad jezioro wykąpać się. Wieczorem siadamy przed chatą na ławce i opowiadamy wymyślone bajki. Uwielbiam zapach starych chat, ale niestety takie miejsca już tylko w Muzeum Wsi. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  9. bernadetaaa@interia.pl
    Jestem zafascynowana Czarnym Lądem i wielbicielką ciepła, dlatego na moje wymarzone wakacje wybrałabym kierunek-Afryka. Móc zobaczyć na żywo prawdziwe safari, stanąć tam gdzie rodziła się starożytna cywilizacja, zasmakować w tamtejszej orientalnej kuchni...to byłoby coś :)

    ReplyDelete
  10. sylviaaa100@interia.pl

    Wymarzone wakacje to oczywiście Egipt, gdzie unosi się orientalna woń przypraw i tajemniczy zapach historii.

    ReplyDelete
  11. Staję w kolejce oczywiście, bo strasznie tej kawy jestem ciekawa :)
    A moje wymarzone wakacje? Karkonosze, najlepiej Karpacz, wczesną jesienią już po sezonie. To miejsce i czas w które powracam, w których mi najlepiej. Bardzo liczę na to, że w tym roku znów się uda :)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam muminki i chętnie spróbuje muminkowa kawę:-) A moim numerem jeden jest Szkocja i Francja.

    ReplyDelete
  13. Zapisuję się ;))
    Mój mąż spędził dobrych parę m-cy w Szwecji podróżując po niej z przyjacielem i robiąc zdjęcia, zawsze wracał zachwycony i twierdził, ze Szwedzi mają najlepszą kawę na świecie, bo piją ja prawie zawsze, więc wiedzą co dobre i byle czego do ust nie biorą ;)), także na kawę się zapisuję, a jako, żem miłośniczką jest wszystkiego co skandynawskie odkąd pamiętam / m.in. uwielbiam zespół ABBA/ :) wiem wiem to takie niemodne powiedzą co poniektórzy, ale mi tam to nie przeszkadza, toi na gazetkę się też piszę, a co do wakacji... to jak wspomniałam u siebie na blogu, daaaawno ich nie miałam, a pierwszym miejscem do którego pojadę przed Szwecją nawet ;) bo tam to na 100% na pewno, więc tym pierwszym miejscem jest przereklamowana Toskania, a tam będę kosztować wszelakich specjałów od lodów począwszy bo te uwielbiam, po wszelakie pizze i pasty, pomijając oczywiście owoce morza, bo tych nie lubię, a skończywszy na włoskich słodkościach i winach. Oprócz kulinarnych doznań mam nadzieje się wyleniuchować, trochę pozwiedzać i trochę poczytać, zrobić miliard zdjęć, a wszystko to oczywiście w otoczeniu mej ukochanej rodzinnej ferajny, 14 kotów niestety zostanie w domu w tym czasie.... :)), A oto i moje wakacyjne marzenie ;)).
    serdeczności !
    ula

    ReplyDelete
  14. Witam :) Z przyjemnoscia i ja spróbuje szczęścia :)
    Moje wymarzone wakacje? Wielka wyprawa do Ameryki Południowej - deszczowy las Amazonii, pustynia Atacama, wodospady: Angel, Gocta, Iguacu, jezioro Titicaca, Los Glaciares, Machu Picchu, płaskowyż Nazca. Poza tym marzy mi się aby zobaczyć na wlasne oczy jak w wioskach amazonskich żyja ludzie. Chciałabym na jakiś czas zamieszkać razem z nimi. Póli co to tylko marzenia, ale przecież marzenia są po to żeby je spełniać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  15. Z przyjemnością się ustawię w kolejce :)

    A wymarzone wakacje.... matko gdybym tak miała wymieniać... świat jest taki piękny, że w zasadzie mogłabym pojechać wszędzie. Tyle rzeczy, stylów i kultur mnie fascynuje, że podróże wakacyjne powinnam odbywać od urodzenia co roku w kilka miejsc.... niestety póki co głównie podróżuję w necie :)

    Uściski Marto

    ReplyDelete
  16. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą i zapraszam również na moje candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2014/07/letnie-candy.html

    ReplyDelete
  17. ja niestety jestem już po wakacjach, ale jak się okazuje bardzo trafiłam ze swym wyjazdem bo byłam w Szwecji!! :) i nie ważne że jeden dzień ;) i nie ważne że tylko w Karlskronie, ale kawałek Szwecji widziałam, kolorowe domki także, lampy w oknach i serdeczność oraz spokój Szwedów zobaczyłam :) i bardzo chciałabym tam wrócić!! może choćby poprzez strony czasopisma? :) a co do kawy to właśnie piję na dzień dobry, uwielbiam!!!
    Pozdrawiam! jag hälsar! ;)

    ReplyDelete
  18. o rany nie wiedziałam, że jest muminkowa kawa...ciekawe jak smakuje
    i jeszcze magazyn, czyli coś dla mnie
    mój urlop powoli się kończy, ja tradycyjnie jak co roku kierunek nadmorski w ustronne miejsce - szkoda tylko że zawsze tak na krótko - ale zawsze się trochę naładuję pozytywnie
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Jest wiele miejsc, które chciałabym zobaczyć. Na pierwszym miejscu jest Islandia, owiana legendami i niesamowitą tajemnicą. Bezkresne tereny, spacer po lodowcu, gejzery, fiordy, kąpiel w BlueLagoon, piękne wieloryby, zorza polarna, domki troli w szczerym polu - tak to wszystko chciałabym przeżyć i zobaczyć na własne oczy.Oddychać pełną piersią krystalicznym powietrzem znad Grenlandii. Ach...


    ReplyDelete
  20. Ja na wakacje chciałabym się wybrać w góry. Wiem, że w Polsce jest wiele pięknych miejsc i chciałabym je zobaczyć. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy i pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  21. Wymarzone wakacje to Sycylia, Santorini, Skandynawia a tak na poważnie to Bałtyk! Kocham.
    Swietne Candy!

    ReplyDelete
  22. Wymarzone miejsce na urlop to miejsce z dala od zgiełku, tłumów.
    To woda, cień i orzeźwiający wiatr w letnie upały.
    To las, jego zapach i ścieżka.
    To też kultura i zabytki nowych miejsc.
    Z miłą chęcią poznam smak i aromat muminkowej kawy przy oglądaniu magazynu wnętrzarskiego.


    ReplyDelete
  23. Ach, kiedys taka lista byla baardzo dluga z czasem wszystko sie zmienilo,albo juz przez odbyte podroze, albo przez to ze mieskzma w takim multi-kulturowym miejscu jak Londyn:)
    Wloskie wyspy sa fantastyczne (mozecie zobaczyc u mnie foto-relacje z magicznego miejsca niedaleko Rzymu), jako ze Italia to najcudowniejsze miejsce na ziemi..
    Kiedys(dawno dawno temu, hihi) marzylam o sercu Afryki jakim jest Nigeria, poniewaz stamtad pochodzi Milosc mojego zycia, i czekalam an te podroz, a potem juz kazdy kolejny wyjazd byl powrotem do domu i ukochanego Tescia......
    Teraz chcialabym wiecej czasu spedzac an naszej ziemi ojczystej i mysle ze Baltyk jest an pierwszym miejscu, a po nim Zakopane........
    Jako, ze jestem wielki "coffee LOVER" Z MILA CHECIA SPROBUJE!
    FANTASTYCZNE CANDY, zapraszam tez an moje bo trwa do 15-go!!
    Ania

    ReplyDelete
  24. A zapomnialam dodac, ze je jeszcze nigdy nic nie wygralam, hihi
    Moze tym razem....

    ReplyDelete
  25. Na wakacjach już byłam, hi hi hi, ale zawsze przydałby się jakiś wypad gdzieś gdzie byłaby cisza i spokój i lazurowa woda.
    Staję w kolejce i pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Wspaniałe candy, jako kolejna miłośniczka kawy chętnie wezmę udział tym bardziej że do towarzystwa tak fajna gazetka.
    Jest jedno miejsce na ziemi gdzie chciała bym spędzić choć weekend - Francja :)
    Marzy mi się typowe paryskie śniadanko: ciepły rogalik, aromatyczna kawa a to wszystko z widokiem na wieżę Eiffla :) Brzmi banalnie ale na dzień dzisiejszy to tam mogła bym spędzić swój urlop choć by krótką chwilkę :)
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam do siebie na rozdawajkę

    ReplyDelete
  27. Zgłaszam się po te wspaniałości. A co do wymarzonych wakacji - właśnie z takich wróciłam. Byłam w Toskanii, a to połączenie pagórków, mini-miasteczek, gajów oliwnych, kawiarenek i targowisk jest dla mnie najlepszą receptą na wakacje. Zapraszam też do siebie na Powolusku, gdzie oprócz zdjęć z wakacji, mam do rozdania Toskańskie Candy!

    ReplyDelete
  28. Oj jakże my z mężem uwielbiamy filiżankę kawy z rana. Z przyjemnością i nadzieją przyłączam się do zabawy, bo mam smaka a coś nowego. Ostatnio przyjaciółka przywiozła mi kawę z Brazylii i byliśmy nią zachwyceni. Ciekawe jakby było tym razem..
    Moje wymarzone wakacje niestety już za mną.. mały, uroczy domek tuż nad jeziorem, z dostępem do niego: raj na ziemi dla dzieci i dorosłych z rodziną i przyjaciółką. Nie potrzeba nic więcej, czas się tam zatrzymuje i kawa inaczej smakuje :)
    Pozdrawiam serdecznie
    aleboska@tlen.pl

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...