Saturday, October 25, 2014

Szara kuchnia niczym z bajki

Takie mi się właśnie nasunęło skojarzenie, gdy tą kuchnię zobaczyłam po raz pierwszy na stronie jednej ze szwedzkich agencji nieruchomości. Zapisałam sobie odnośnik do niej do obejrzenia na później. Jakie było moje rozczarowanie, gdy postanowiłam do niej wrócić i okazało się, że mieszkanie zdążyło już zniknąć ze strony. W Szwecji to w sumie nic dziwnego, mieszakania znikają czasem w kilka godzin, gdy trafi się zdecydowany kupiec. Szkoda tylko, że tym razem o tym zapomniałam. W necie jednak nic nie znika na zawsze, zwłaszcza coś tak ładnego, po kilku dniach bajkową kuchnię odnalazłam na Pintereście!! Niech żyje Pinterest! Dzięki temu mogę tu ją dziś pokazać. 

Kuchnia według najnowszych trendów czyli już nie biała (jeśli ktoś czytał dzisiejszy wpis na FB, to wie co mam na myśli). Genialnie połączona z salonem. Niby otwarta, a jednak nie.




Zdjęcia: Bjurfors

Plus za odważną podłogę z heksagonów - prawda że odwaga popłaca! Efekt genialny. Bez tej podłogi byłaby to tylko kolejna szara kuchnia. Nadal piękna, ale już dużo bardziej banalna. I jeszcze ta ławeczka! Marzenie!!!

Pozdrawiam
Marta

8 comments:

  1. Świetna kuchnia, ta ławeczka mnie urzekła, uwielbiam takie rozwiazania ☺ jednak podłoga to akurat do gustu mi nie przypadła 😉 ehh... ale jak bym miała taką kuchnię to i podłogę bym polubiła 😉

    ReplyDelete
  2. Ławka jest rewelacyjna :) A ja jestem właśnie na etapie projektowania kuchni i teraz będę kombinowała jak ją wcisnąć :)

    ReplyDelete
  3. Jestem niesamowicie zaskoczona fenomenalnym wykorzystaniem tak nietypowej przestrzeni, a ławka dodaje uroku i tak pięknej kuchni :)

    ReplyDelete
  4. Kuchnia rzeczywiście piękna. Ostatnio zwracam szczególną uwagę na kafle heksagonalne. Kolokwialnie mówiąc one "robią" całe wnętrze ;) Zminimalizowałabym i ujednoliciła kolorystycznie gadżety, ale to - rzecz gustu :)

    ReplyDelete
  5. piekna kuchnia - waska a jednak na wszytsko jest miejsce ;-)

    ReplyDelete
  6. Ten regał na książki- cudowny! Właśnie urządzam mieszkanie i mam bardzo podobny układ, niestety nie pomyślaąm wczęsniej o takim rozwiązaniu! Na szczęście istnieje szybka pożyczka przez internet . Dziękuję Ci za tą isnpirację! Jest cudowna!

    ReplyDelete
  7. Przepiękna kuchani! Świetnie komponuje się z całym wnętrzem :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...