Saturday, August 11, 2012

Małe mieszkanie ma w sobie "coś"

W czasie studiów przez pewien czas mieszkałam w niedużej kawalerce i bardzo dobrze to wspominam. Mieszkanie miało swój niepowtarzalny klimat i wiedziałam, że będzie mi tego brakowało, gdy się wyprowadzałam. Przenosiłam się wprawdzie na większy metraż i z jednej strony cieszyłam się, że będzie więcej miejsca, jednak tak ciepłej atmosfery jak w kawalerce nie udało mi się stworzyć.

Dzisiaj chciałam pokazać kolejną inspirację małego mieszkania o zaledwie 20-paru metrach.
Ceglana ścianka pojawia się po raz kolejny i znów... moja ulubiona lampa, której do jeszcze niedawna nie znosiłam! Nie wiem nawet co się stało, że tak diametralnie zmieniłam zdanie i zapałałam do niej taką sympatią. 



Kolor sofy jest genialny! Ciemny, jakby morski odcień idealnie komponuje się z cegłą.
Szafa w pokoju kryje rozkładane łóżko. 


Kuchni daleko do ideału, ale przyznam, że coś w sobie ma. Podoba mi się to, że nie jest taka "od linijki".
Uwagę przykuwają też niebanalne kafelki.


 Podoba mi się ciekawa kompozycja szafek górnych w kuchni. I lampy, są po prosu świetne!
Zmieściła się nawet pojemna szafa. Nie jestem fanką komandorów, ale tutaj prezentuje się całkiem nienajgorzej. 

 Zdjęcia: Skandia Maklarna

A łazienka cóż, przepraszam, że się powtórzę, taka szwedzka ...
Pozdrawiam
Marta



4 comments:

  1. Kolejne w którym mogłabym zamieszkać od zaraz, no... może brak wanny.... której też przez wieeeeele lat mi nie brakowało, ale jakoś na stare (sze) lata od czasu do czasu staje się miniluksusikiem (z lampką wina i świecami w tle).
    Kuchnia świetna, właśnie takie 'nieodlinijki' lubię najbardziej. Komandor faktycznie szpetny, niby nie razi (bo lustro) ale jednak (fuj). No nawet ten pasek blachy na cegle nie razi, choć po co on.... (albo nie rozumiem co autor miał na myśli).
    Poza tym kolejne fajne, takie jak lubię wnętrze.
    Faktycznie kanapa ma w sobie 'tocoś'.

    Serdeczności :)))

    ReplyDelete
  2. Świetne mieszkanko, niby małe a na wszystko znalazło się miejsce.

    ReplyDelete
  3. wspniałe jest to mieszkanie ! mega !

    ReplyDelete
  4. Podoba mi się:)))
    Wgl masz tutaj fajne pomysły!!
    Zapraszam na mojego bloga:) W sumie dopiero dzisiaj założyłam, ale będę systematycznie go uzupełniać:)
    http://kwiatyslonca.blogspot.de/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...