Wednesday, March 30, 2011

Candy czas zacząć!

Wczoraj wieczorem miałam tylko przygotować nitki do nowego haftu, bo było już dość późno, ewidentnie nachodził czas na sen. Stwierdziłam, że potrzebuję zająć się czymś mniejszym niż dotychczasowy haft z panem kotem. Co tu dużo mówić, potrzebowałam szybkich efektów. A jak już przygotowałam nici pomyślałam, że może jednak jeszcze trochę pohaftuję. I tak się zagalopowałam z tym haftowaniem, aż skończyłam, po prostu nie mogłam się oderwać. I tak oto powstał mini obrazek, który powędruje do osoby chętnej do wzięcia udziału w candy.

Zapraszam wszystkich chętnych. Jeśli prowadzisz bloga, będę się bardzo cieszyć, jeśli umieścisz na nim informację o konkursie. Osoby nie prowadzące bloga są równie mile widziane. Aha, zagadałam się i nawet nie pokazałam, co jest do wylosowania:



Serdecznie zapraszam, ogłoszenie już 8 kwietnia.

15 comments:

  1. to oze ja sie zapisze?a dwie lewe rece do xxxx a oj M.bardzo lubi taki rodzaj haftu

    ReplyDelete
  2. zrobiłaś to w jeden wieczór??
    podziwiam, bo ja się męczę z xxx już 3 dzień, no ale fakt robię dopiero drugie podejście, no i obrazek ciut większy ;)
    na candy się zapisuję z przyjemnością :)

    ReplyDelete
  3. Dzięki,że wpadlaś do mnie. Bardzo spodoba mi się Twój haft, to taka fajna odmiana od moich jednokolorowych stworów.Pozdrawiam i ustawiam się w kolejce:)

    ReplyDelete
  4. Śliczny hafcik!
    Z chęcią ustawię się w kolejce :)
    Zapraszam serdecznie do siebie na swoje pierwsze Candy :), jeśli lubisz kolczyki hand made z naturalnych kamieni. Będzie mi bardzo miło.
    jewellerybyagnieszka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękny haft, ustawiam się w kolejce:-)
    pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. to i ja siup do kolejeczki:) a przy okazji zapraszam wszystkich do siebie na moje CANDY na edzia-goodies :)pozdrówcia*

    ReplyDelete
  7. Taka przepiękna róża, marzenie.
    Również zapraszam do siebie na candy.
    Gorąco pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  8. Ja też spróbuję, a nóż się uda:)

    ReplyDelete
  9. Ach! Jakbym mogła nie zapisać się na tak cudne Candy! :) Pozdrowienia od różanego...

    ReplyDelete
  10. piekna roza, i ja sie zapisze a moze szczescie dopisze ;-)

    ReplyDelete
  11. o! jestem pewna, że u mnie bardzo by się podobało temu obrazkowi... :)
    na pewno chce żebyś wylosowała mnie!

    ReplyDelete
  12. Dzień Dobry

    wpisuje się Ada,która po obrazek tutaj wpada :))

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl
    ADA

    ReplyDelete
  13. Sliczna różyczka może trafi do mojego koszyczka :) Pozdrawiam i podziwiam talent. Moj blog się tworzy ale niewiem czy cos umieszcze wasze prace mnie onieśmielają

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...