Saturday, April 9, 2011

Candy - rozwiązanie!

Dziękuję bardzo wszystkim biorącym udział w candy, dziękuję również za waszą cierpliwość. Przez weekendową podróż nie miałam dostępu do neta, toteż wyniki podaję dopiero dziś.
Posłużyłam się tym oto wspomagaczem, by wyłonić osobę, do której powędruje obrazek.



Dziś szczęśliwy numerek to 6 i obrazek wędruje do Esophie.
Gratuluję i proszę o kontakt i podanie adresu, na który mogłabym wysłać przesyłkę. I zapraszam na kolejne haftowane candy pewnie już niedługo.
Pozdrawiam ciepło
Marta

6 comments:

  1. ah! no i nie udało się :( aaah! szkoda...

    ReplyDelete
  2. Będzie więcej candy! Zapraszam!

    ReplyDelete
  3. dziękuję za zabawę i gratuluję Esophie :)

    ReplyDelete
  4. Gratuluje:) czekam na kolejne Candy:)

    ReplyDelete
  5. wygrałam!!!!!! hurrrraaaaaaaa!!!
    podałam adresik meilem:-)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. wczoraj dostałam paczuszkę !!!! Bardzo Ci dziękuję, kartonik -dzieło sztuki, a jak pachniał:-)))) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...