Saturday, June 25, 2016

Coraz bliżej przeprowadzki

Mówiłam to już tysiące razy, już dwa święta Bożego Narodzenia miałam do tej pory tam spędzać, remont przedłużył się jednak dużo bardziej, niż się spodziewaliśmy. W końcu wizja przeprowadzki stała się realna. Mamy już kuchnię (prawie), łazienki zrobione, pozostają juz tylko ostatnie szlify i sprzątanie!

Nad wyborem kuchni debatowaliśmy bardzo długo. Zastanawialiśmy się, czy zamawiać szafki górne czy nie. Finalnie stwierdziliśmy, że zamówimy sam dół mebli i wtedy zobaczymy. Tak to wygląda obecnie:



Początkowo rozważaliśmy zakup blatów marmurowych, ale ostatecznie się na nie nie zdecydowaliśmy. Zaważyło o tym kilka czynników, na pewno cena marmuru, dużo wyższa niż blatu drewnianego, chęć "ocieplenia" kuchni (marmur mimo wszystko jest dość zimny) oraz praktycyzm.O blat marmurowy trzeba bardzo mocno dbać i na niego uważać, a w kuchni z tym "uważaniem" różnie bywa. Nadal będę zatem wzdychać do pięknych blatów marmurowych ze zdjęć, w swojej kuchni będę zaś miała rozwiązanie bardziej praktyczne.




Plan remontu wciąż ewoluuje. Płytki mieliśmy ułożyć tylko we wnęce, tak jak to ma miejsce na poniższym zdjęciu, zdecydowaliśmy jednak, że przeciągamy je również na komin. Jednocześnie zapadła decyzja, że szafki górne jednak będą, ale tylko na kominie. Nie będą miały "pleców", toteż przez szklane frony będzie można zobaczyć cegłę. We wnęce pojawią się dwie półeczki, tutaj na dobre zrezygnowaliśmy z pomysłu umieszczenia szafek, choć pierwotny projekt zakładał całkowicie zabudowaną górę.



Efekt, jaki chcę uzyskać powinien wyglądać mniej więcej tak:


Źródło: Pinterest




Trzeba będzie jeszcze zadbać o detale.
Nad schodami zawisła już stara lampa wyszperana na Allegro.








Pozdrawiam serdecznie
Marta




P.S. Dawno mnie tu nie było. Powrót na pełen etat do pracy, czteromiesięczne niemowlę w domu i remont na dokładkę skutecznie odciągają mnie od pisania na blogu. Pozdrawiam wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają pomimo mojego przedłużającego się momentami milczenia.

85 comments:

  1. Dzielna Kobieta!!!!! Mieszkanie piękne- dech mi zaparło. Już nie mogę się doczekać ciągu dalszego!

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba cegła, a zwłaszcza wykorzystanie jej jako tylniej ściany szafki.
    Co sądzisz o kwarcowych blatach?
    Serdecznie pozrawiam i życzę powodzenia!

    ReplyDelete
  3. Jedno z najpiekniejszych mieszkan jakie widzialam .Cegla ,drzwi wejsciowe,kuchnia-cudowne . Lampa!!!Zagladam na bloga czesto i czekam na wpisy . Ogromny szacunek za dopieszczanie detali . Pozdrawiam Basia

    ReplyDelete
  4. jak fajnie!w kuchni balkonik?
    xo,anna

    ReplyDelete
  5. To będzie piękna kuchnia :) trzymam kciuki za szybkie skończenie remontu i rychłą przeprowadzkę :)

    ReplyDelete
  6. Właśnie "przymierzam" się do remontu mojego mieszkania. Mam 3 pokoje - dwie sypialnie i duży aneks z salonem! powiem szczerze, że im więcej inspiracji oglądam tym trudniej jest mi podjąć jakąś decyzję! jest tyle pięknych rzeczy które chciałabym mieć! :)

    ReplyDelete
  7. świetnie, czekam na finalny efekt :)

    ReplyDelete
  8. Im bliżej końca, tym lepiej :) Jeszcze trochę i finał. Powodzenia :)

    ReplyDelete
  9. To prawda, że kuchnia jest sercem domu. Jak pięknie teraz wszystko nabiera kolorów. Ciekawa jestem bardzo dalszego ciągu.

    ReplyDelete
  10. No to jeszcze trochę Wam zostało. A na koniec sprzątanie:)

    ReplyDelete
  11. Kuchnia faktycznie wygląda już za kuchnią :) jestem przekonana, że będzie pięknie. Ja u siebie również mam cegiełkę i także zrezygnowałam jak Wy chwilowo z górnych szafek ale też je będę miała.
    Jeśli znajdziesz w ferworze pracy minutkę zerknij na mój ostatni post kuchenny. Już z niecierpliwością czekam na więcej, pozdrawiam, ANia

    ReplyDelete
  12. Piękna ta cegła. Dobry wybór blatów, marmur faktycznie wymaga dużo uwagi, inaczej wygląda nieestetycznie.

    ReplyDelete
  13. Bardzo stylowe wykończenie coraz to bardziej popularną cegłą. Wygląda interesująco :)

    ReplyDelete
  14. Jest super. :) Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  15. Jak na razie cudnie, tylko nie zapomnijcie dobrać odpowiednich drzwi!

    ReplyDelete
  16. Widzę, że na ostatnim zdjęciu jest klatka schodowa. Bardzo fajne miejsce, według niektórych każda jest nudna, a naprawdę można ją ciekawie zaaranżować :)

    ReplyDelete
  17. Super. Podczas takiego remontu wiele elementów drewnianych można wykonać samemu. Wystarczą narzędzia i zapał do pracy (:

    ReplyDelete
  18. Mieszkanie dużo mówi o kobiecie. Musi być Pani cudowną, ciepłą osobą. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  19. Zawsze mówię, że jak można wyeksponować cegłę, to trzeba to zrobić. Pięknie to wygląda. I w kwestii blatów dobry wybór.

    ReplyDelete
  20. Odpaliłem google i myślałem, że mnie rozniesie od niektórych blogów, a tu proszę takie cacko. Konkretnie, przejrzyście i z dbałością o estetykę, to lubię!

    ReplyDelete
  21. Remont zawsze się tak przedłuża ;) Trzeba od razu brać na to poprawkę.

    ReplyDelete
  22. Zapowiada się piękne wnętrze. Wytrwałości!

    ReplyDelete
  23. Na pewno będzie dobrze, trochę zamieszania i bałaganu , ale za to będzie piękne wnętrze :)

    ReplyDelete
  24. To jeszcze trochę i efekt finalny zostanie osiągnięty. Na razie widać, że wszystko zmierza we właściwym kierunku.

    ReplyDelete
  25. Nie mogę się już doczekać zdjęć efektu końcowego. Na pewno będzie przepięknie :)

    ReplyDelete
  26. Te cegły wyglądają fantastycznie. Bardzo mi się podoba. I z tymi remontami to tak jest. U mnie już powoli półtora roku będzie i nie widać końca nadal... ale zawsze coś do przodu. Trzeba się przemęczyć.

    ReplyDelete
  27. Pierwszy raz widzę takie cudne wnętrza. Nie mogę oderwać wzroku do tych cegieł. Kiedyś myślałem, żeby takie zrobić ale niestety nie wystarczyło czasu :)

    ReplyDelete
  28. Ładnie to wszystko wygląda, jestem ciekawy efektu końcowego. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  29. Marta, wszystko wygląda bardzo ciekawie. Czekam na kolejną relację :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kasia

    ReplyDelete
  30. Ja właśnie temu boję się jakichkolwiek remontów, życzę szybkiego zakończenia :)

    ReplyDelete
  31. Świetny efekt tej czerwonej cegły, bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  32. Też będę miał ceglaną ścianę i białe meble w kuchni :) Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to dobry wybór był. Do całości dodałem jeszcze białe rolety, może Ci się spodobają takie jak mam: http://dodatki.velset.pl/2042.dodatki-do-okien-dachowych,2044.2047.1178.1259.ars.html?c=1632&s=5&d=1156

    ReplyDelete
  33. Wykonaliście kawał dobrej roboty pozdrawiam :) Ale z tego co widze opłacało się :)

    ReplyDelete
  34. Wiszące szafki są bardzo praktyczne. Nie dość, że zasłaniają nam ścianę (która u Ciebie jest chyba planowana jako pusta) to nie zabierają nam dodatkowej powierzchni, bo wiszą przecież nad czymś innym i potrafią być pojemne! Nie zastanawiaj się, prędzej czy później przekonasz się do nich :)

    ReplyDelete
  35. Na tym etapie wszystko wygląda bajecznie! Chętnie bym zamieszkała w takim wnętrzu!

    ReplyDelete
  36. Pamietam u nas ten bałaganik :) Mogę polecić genialna firma terczynskadesign.pl wszystko poszło gładko, przy budowie domu pozałatwiali nawet papierowe roboty!

    ReplyDelete
  37. Super mi się podoba ta ceglana ściana, nie mogę się doczekać aż zaprezentujesz wynik tej metamorfozy. Bardzo ciekawi mnie jak będzie wyglądała ta kuchnia:)

    ReplyDelete
  38. No no zapowiada się ciekawie

    ReplyDelete
  39. Jaka ogromna kuchnia! Raj na ziemi dla tych, którzy uwielbiają gotować:) A ta ceglana ściana - dodaje niesamowitego klimatu.

    ReplyDelete
  40. Ja w trakcie przeprowadzki zaopatrzyłem się w meble na Bartyckiej 24

    ReplyDelete
  41. Piękne, jasne pomieszczenie. Pani domu będzie w niej miała raj na ziemi. Cudownie będzie wyglądać. A kiedy zacznie w niej pachnieć świętami na pewno będzie cudownie.

    ReplyDelete
  42. Trzymamy kciuki za przeprowadzkę. Czasami wszystko się wydłuża ale warto czekać na efekt końcowy. Jeśli szukasz szaf zapraszamy do nas na www.indigodecor.pl, mamy duży wybór pięknych, stylowych mebli. Nasza kolekcja Amelia powinna Ci się spodobać. Pozdrawiamy i czekamy na nowy wpis :)

    ReplyDelete
  43. To trzymam kciuki! Oby żyło się bezpiecznie :)

    ReplyDelete
  44. Jak będziesz miała chwilę daj znać jak przeprowadzka :) Ale muszę przyznać, że wygląda świetnie :)

    ReplyDelete
  45. Zrobiłeś remont i szukasz inspiracji , mebli itp. ? Zapraszam https://stylowo-mieszkam.pl

    ReplyDelete
  46. Remont faktycznie sporo się przeciągnął, ale te święta już pewnie tam spędzisz. Czekamy na efekt końcowy!

    ReplyDelete
  47. Kuchnia coraz bardziej nabiera kształtów :) Jestem ogromnie ciekawa końcowego efektu :) Podczas remontu tez chyba postawie na białe szafki w podobnym stylu :)
    czekam na kolejne relacje z remontu :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  48. wow - you are putting in a lot of work here, that's for sure.
    It looks really promising.
    cant wait to see the end result!

    Best wishes,
    Open^house,
    Norway

    ReplyDelete
  49. Pięknie to wygląda wszystko :) przeprowadzę będziecie sami robić? czy zamówicie firmę przeprowadzkową?

    ReplyDelete
  50. Powodzenia na nowym :) Bo wiadomo, że wystrój będzie wyśmienity.

    ReplyDelete
  51. Kuchnia zaczyna nabierać kształtów, nie mogę się doczekać efektów końcowych, bardzo podoba mi się twój pomysł.

    ReplyDelete
  52. Jak ja lubię taką cegłę, szczególnie w kuchni, pozdrawiam :]


    zbiorniki do wody

    ReplyDelete
  53. Bardzo ładnie się prezentuje. :)

    ReplyDelete
  54. Świetnie wam to wyszło, patrząc na ten stan :)


    cięcie blach łódź

    ReplyDelete
  55. Muszę przyznać, że bardzo fajny efekt. :)

    ReplyDelete
  56. Bardzo pięknie to wszystko wygląda,
    Podoba mi się bardzo

    ReplyDelete
  57. Bardzo ładnie i elegancko wygląda to wnętrze. Czekam na kolejne posty!

    ReplyDelete
  58. Bardzo inspirująca kuchnia, ciekawy pomysł aranżacji wnętrza:) Wszystko wygląda na doskonale przemyślane. Pomysły i odpowiednie wyposażenie, cuda gotowe:)

    ReplyDelete
  59. Bardzo mi się podoba. Piękne wnętrze.

    ReplyDelete
  60. Super aranżacja. Ja teraz zabieram się za moją kuchnie. Znalazłam już sporo propozycji na http://chobotdesign.pl na meble na wymiar.

    ReplyDelete
  61. Oby jak najszybciej poszło. Przeprowadzka to nie jest nic prostego, tu najlepiej postawić na doświadczone firmy, takie które maja również odpowiednią flotę pojazdów do takich zadań.

    ReplyDelete
  62. Fajnie jakbyś wrzuciła zdjęcia już skończone kuchni ;-)

    ReplyDelete
  63. My spouse and I stumbled over here coming from a different web address and thought I may as well check things out. I’m surprised at how quick your blog loaded on my cell phone .. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, great blog!
    Homescpaes Cheats

    ReplyDelete
  64. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  65. Ja już nie mogę się doczekać aż się przeprowadze z bloku do domu, no ale jeszcze miesiąc/dwa. Muszę też to ogarnąć logistycznie. Na stronie www.transportplus.pl/cennik/ znalazłem świetną firmę od przeprowadzek.

    ReplyDelete
  66. Pięknie wnętrze i świetny artykuł

    ReplyDelete
  67. Super to zaczyna wyglądać ;) Jeśli ktoś z Was zastanawia się, jak urządzić taras, polecam poczytać ten artykuł https://szybkagotowka.pl/Finanse/aranzacja-tarasu

    ReplyDelete
  68. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  69. Ja dzisiaj trafiłam na przeprowadzki firm trójmiasto i zastanawiam się nad skorzystaniem z oferty tej firmy. Mam w planach przeprowadzkę w styczniu lub lutym i wolałabym nie ogarniac jej na własną rękę. Trochę przeraża mnie ilość rzeczy do przewiezienia.

    ReplyDelete
  70. Podczas prac remontowych warto zaopatrzyć się w profesjonalną drabinę. Nie warto oszczędzać na zdrowiu.

    ReplyDelete
  71. Jestem pod wrażeniem efektu końcowego - wow!

    Podłogi Kalisz

    ReplyDelete
  72. Urządzając małą kuchnię niekiedy jedynym rozwiązaniem okazują się meble na wymiar. Dobrze dopasowane szafki kuchenne oraz odpowiednio zorganizowane blaty robocze potrafią odmienić niejedną przestrzeń. Warto o tym pomyśleć, niż potem przez wiele lat korzystać z mało funkcjonalnej kuchni.

    ReplyDelete
  73. Przeprowadzka może być stresującym czasem dla każdego, ale posiadanie odpowiednich materiałów może ułatwić ten proces. Moim zdaniem warto wziąć pod uwagę zainwestowanie w wysokiej jakości taśmę, taką jak ta oferowana przez https://tcmservice.pl/. Z pewnością warto zwrócić na nią uwagę, ponieważ może pomóc zabezpieczyć przedmioty w furgonetce i zapewnić im bezpieczeństwo podczas podróży.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...