Tuesday, May 28, 2019

Czy warto skorzystać z usług projektanta wnętrz?






Wyobraź sobie, że zostałaś zaproszona na wesele i chcesz w tym dniu wyjątkowo wyglądać. Od razu chwytasz za telefon i umawiasz się do zaprzyjaźnionego fryzjera, bo w końcu soboty w sezonie ślubnym są szczególnie okupowane. Makijażystę też trzeba zabukować, bo choć w sumie mogłabyś się sama pokusić o stosowny make-up, to efekt nigdy nie będzie taki jak w przypadku makijażu wykonanego przez profesjonalistę. Paznokcie też przydałoby się na tą okazję porządnie zrobić.
Przechodzisz do myślowej rewizji szafy i dochodzisz do wniosku, że nie masz się w co ubrać! W jednej byłaś już na ślubie znajomych, więc absolutnie dubel nie byłby wskazany. Inna upolowana na wyprzedaży czekała na swój moment… zbyt długo i w międzyczasie przestała być modna. Sprawa przesądzona, zakup nowej sukienki musi się odbyć. A jak nowa sukienka, to i nowe buty. W rezultacie, by oszałamiająco wyglądać w tym jednym dniu, wydajesz całkiem okrągłą sumkę. Po wspomnianej imprezie przez jakiś czas musisz zacisnąć pasa, ale gdy patrzysz na zdjęcia z wesela stwierdzasz z satysfakcją, że było warto!

Ale to nie o kompletowaniu garderoby na wesele chciałam tu napisać. Teraz wyobraź sobie inną sytuację, o dużo większej wadze. Kupiłaś mieszkanie, w końcu! To wymarzone i wyczekane. Wkładasz w to oszczędności swego życia, a dodatkowo zadłużasz się na kolejnych 30. Zachodu i kosztów przy tym mnóstwo, dlatego musisz rozważnie podejmować decyzje. A decyzji do podjęcia jest tryliard i w pewnym momencie stwierdzasz, że przydałaby ci się pomocna dłoń specjalisty. Równie szybko wybijasz to sobie z głowy, gdy przed oczami stają ci KOSZTY! Wprawdzie nigdy nie sprawdzałaś ile to by kosztowało, ale słyszałaś, że projektowanie wnętrz to droga usługa i stać na to tylko tych, co z kosztami liczyć się nie muszą. Lepiej będzie chyba już zainwestować w lepszą sofę, o której marzyłaś. Pomimo że czujesz, że remontowanie/urządzanie mieszkania to nie do końca Twoja bajka, brniesz w tą przygodę na własną rękę. Jakbyś nie brała pod uwagę, że decyzje, które podejmiesz będą towarzyszyły Ci przez wiele lat.  
X czasu potem wkraczasz do swojego świeżo urządzonego mieszkania. Nie wszystko poszło tak jak sobie tego życzyłaś, kosztowało przy okazji wiele nerwów i stresu. Już po pierwszych kilku dniach mieszkania w nowym domu stwierdzasz, że parę rzeczy byś zmieniła, bo pewne pomysły okazały się mało funkcjonalne lub niespójne. Chociażby przepiękne płytki, które tak ci się spodobały na wystawie w salonie , nie do końca pasują do koloru kuchni. Siadasz na swojej wymarzonej sofie, rozglądasz się i przyznajesz, że każdy z elementów fajny, tylko niekoniecznie razem tworzy zgrabną całość. A przecież miało być tak pięknie….

Wracając do początkowej historii – z urządzaniem wnętrza na własną rękę to jest trochę tak, jakby kupić drogą kreację na wesele, a przyoszczędzić na fryzjerze i makijażu. Może się oczywiście udać, ale często bywa karkołomne.

P.S. Dawno mnie tu nie było, bardzo dawno. Ten tekst trafił tu tylko na jakiś czas, bo poczułam potrzebę opublikowania go. Docelowo trafi na moją nową stronę internetową. Tak się złożyło, że tematy wnętrzarskie wciągnęły mnie na tyle, że z hobby przekształciły się w moją nową profesję.
P.S 2. Zdjęcie przedstawia mieszkanie po remoncie, o którym pisałam we wcześniejszym poście. Rozpoznajecie tutaj ten zielony pokój?

183 comments:

  1. Niezłe porównanie. Jeśli ktoś nie czuje się na siłach to jak najbardziej warto oddać projektowanie w ręce profesjonalisty :)

    ReplyDelete
  2. Warto korzystać z usług projektanta, jednak przy tym jednak darzyć go ograniczonym poziomem zaufania. Ja przy wyborze projektanta zostawiałem go samego w mieszkaniu i stawiałem kamerę do monitoringu: https://sklep.bezpiecznarodzina.pl/ochrona-domu/kamera-wewnetrzna-bd08

    ReplyDelete
  3. Ja jestem zadowolona z mojego projektanta, chociaż na początku nie mogliśmy się dogadać. Każdy miał inną wizję. Na szczęście finalna wersja bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  4. Dobrze jest skorzystać z usług projektanta, który doradzi i podpowie co warto, a czego nie. A do tego jeśli jest kreatywny i ma fajne pomysły to mieszkanie może naprawdę fajnie wyglądać :)

    ReplyDelete
  5. Wydaje mi się, że jak najbardziej warto. Oprócz tgeo, że zna się on na projektowaniu i aranżacji, to ja od swojego dowiedziałem sie, że w http://www.parkhandlowymarywilska44.pl/nasze-marki/ mozna tak na prawde bez problemu kupić wszystko co potrzebne do remontu i urządzenia mieszkania, ponieważ jest tu kilka sklepów z takim asortymentem

    ReplyDelete
  6. Ja nie wynajmowałam projektanta, ponieważ wyszłam z założenia, że aranżacja własnego domu będzie niezłą przygodą i tak właśnie było;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  7. Obecnie wiele osób decyduje się na usługi projektantów z tego względu, że to duże udogodnienie. My nie musimy wtedy się zajmować praktycznie niczym.

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem w sklepie internetowym https://senpo.pl/ jest bardzo duży wybór odnośnie wszystkich mebli.Sam już kupiłem na przykład łóżko i materac i z tych zakupów zarówno ja jak i moja małżonka jesteśmy niesamowicie zadowoleni.Teraz już zastanawiamy się po prostu nad kolejnymi zakupami.Jeszcze nie wiem kiedy te zakupy będą do końca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tego sklepu nie znałem, wrócę po pracy do domu to na pewno przetestuję co tam jest ciekawego do zaobserwowania :)

      Delete
  9. Kilka lat temu kupiliśmy z mężem dom w stanie surowym i sama zastanawiałam się wtedy nad projektantem wnętrz. Nie mówię, że nie warto skorzystać z jego usług, ale ja znalazłam tyle inspiracji w internecie, że udało mi się na własną rękę pięknie urządzić nasz dom. Jestem bardzo zadowolona :) Większość zakupów, czy to mebli, czy dodatków realizowaliśmy przez internet (m.in. na stronie PM-M, , dzięki czemu zaoszczędziliśmy sporo czasu i pieniędzy. Ale jeśli ktoś nie ma tzw. "drygu" do urządzania wnętrz, jak na przykład moja przyjaciółka, to wtedy skorzystanie z pomocy projektanta jest dobrym rozwiązaniem :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Z porównaniem aranżacji mieszkania do uroczystości ślubnej trafiłaś w dziesiątkę. Co do pytania, czy warto korzystać z usług projektanta wnętrz, to odpowiem tylko tyle, że w dużej mierze to zależy od tego jak widzi się efekt końcowy. Dla niektórych ważne będzie to, żeby utrzymać mieszkanie w jednym stylu, dla innych to różnorodność wnętrz będzie priorytetem. Są to dwie różne postawy – moim zdaniem do tej drugiej specjalisty nie trzeba.

    ReplyDelete
  11. Jak w lutym wprowadzałem się na nowe mieszkanie to zdecydowałem się na skorzystanie z usług projektantki. Koszta były spore, ale udało mi się dostać pożyczkę z https://taktofinanse.pl/ i na mieszkanie wprowadziłem się po miesiącu pracy projektanta

    ReplyDelete
  12. Warto skorzystać z usług projektanta wnętrz. Pomoże on nam zaaranżować mieszkanie (czy nawet tylko jedno pomieszczenie) zgodnie z naszymi upodobaniami i wyczuciem stylu. Na pewno zadba też o szczegóły jak dodatki czy wybór odpowiedniego oświetlenia, które będzie współgrało z całością.

    ReplyDelete
  13. Ciężkie pytanie, sporo zależy od tego czy sami to czujecie i myślicie że dacie sobie z tym radę. Ja akurat wierze w swoje umiejętności:) Dopasuje odpowiednie meble i dodatki sama.

    ReplyDelete
  14. Usługi projektanta są strasznie drogie, ale przekonałem się o tym dopiero gdy zdecydowałem się na taki krok. Prace wydłużyły się tak długo, że musiałem wziąć pożyczkę z https://taktofinanse.pl/Interesuje-Cie-szybka-pozyczka-na-dowod-osobisty-bez-zaswiadczen-o-dochodach-poznaj-mozliwosci, żeby pokryć koszta wszystkich remontów.

    ReplyDelete
  15. Myślę, że warto korzystać z takich usług. Gdyby nie nasza projektantka, na pewno mielibyśmy gniazdka w złych miejscach :D Niby taki szczegół, ale jest istotny na co dzień :D Poleciła nam też sklep https://dlaelektrykow.pl/97-gniazda-bezpiecznikowe, gdzie zamówiliśmy wszystko na raz i nie musieliśmy chodzić po sklepach.

    ReplyDelete
  16. Ja mysle, z warto szczegolnie jezeli nie ma sie pomyslu na wnetrze. Nam nasza projektantka wybrana piekne baterie i inne rzeczy w sklepie in360. Jak mamy ochote teraz cos zmienic lub dokupic to wchodzimy od razu do tego sklepu i kupujemy online, dzieki czemu oszczedzamy mnostwo czasu

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładne wnętrze, ale projektant powinien być tylko pomocą!

    ReplyDelete
  18. Oczywiście, że warto, szczególnie jeśli sami nie znamy się na wnętrzach. Lepiej, żeby nasze pomysły były omówione z kimś, kto urządzał już mieszkania i domy i wie co do czego pasuje.

    ReplyDelete
  19. Oczywiście, że warto, ponieważ warto skorzystać z porady kogoś trzeciego, kto zna się w temacie. Często nasze pomysły mogą się wydawać fajne, ale nie być praktyczne. Lepiej to zweryfikować.

    ReplyDelete
  20. Myślę, że pomoc projektanta to dobre, ale pewnie kosztowne rozwiązanie. Ja sama zajęłam się projektowaniem i aranżowaniem wnętrza mojego mieszkania. Sprawiło mi to wiele radości i satysfakcji z osiągniętych efektów.

    ReplyDelete
  21. Projektant wymyśli cuda, o których nam sięnawet nie śniło. Przerabiałem to przy ostatnim remoncie.

    ReplyDelete
  22. Jeśli nie pozwalają nam na to środki własne, można zawsze wziąć niewielką pożyczkę na usługi projektanta, a na pewno będziemy zadowoleni.

    ReplyDelete
  23. Czy macie do polecenia kogoś, kto wykonuje projekty wnętrz nowoczesnych w Lublinie? Właśnie kupiłam swoje pierwsze, wymarzone mieszkanko i chciałabym je urządzić w dobrym guście :)

    ReplyDelete
  24. Według mnie jeśli mamy tylko możliwość i zero pomysłu to zatrudnienie projektanta będzie trafionym pomysłem.

    ReplyDelete
  25. Aranżator wnętrz powinien być świetnym rozwiązaniem gdy brakuje nam inwencji do urządzenia mieszkania.

    ReplyDelete
  26. My korzystaliśmy z takich usług i jesteśmy zadowoleni, to byl strzał w dziesiątkę. Ale jak ktoś ma talent i czas, to może zająć się tym na własną rękę.

    ReplyDelete
  27. Z własnego doświadczenia wiem, że zdecydowanie warto zatrudnić projektanta wnętrz do aranżacji swojego mieszkania.

    ReplyDelete
  28. Na pewno warto skorzystać z takich usług. Bardzo podoba mi się okno, ma nietypowy kształt. Poszukam takich okien w Zamościu, może uda mi się znaleźć.

    ReplyDelete
  29. Osobiście uważam, że czasem warto mieć fachową pomoc w tych kwestiach. Oczywiście wszystko w miarę rozsądku :) Zdanie się kompletnie na kogoś, również oczywiście nie jest najlepszym rozwiązaniem. W końcu to my mamy czuć się w naszym mieszkaniu najlepiej. Niedawno urządzałam sypialnie - wiadomo - materac, kołdra i resztę podobnych spraw, oczywiście czerpałam dobre rady ;)

    ReplyDelete
  30. Mi architekt wnętrz doradził, aby w oknach zainstalować rolety zamiast żaluzji. Miał rację, wyglądają dużo lepiej, nowocześniej i przepuszczają więcej światła.

    ReplyDelete
  31. Jeśli ktoś chce mieć wnętrze funkcjonalne powinien skorzystać z usług projektanta - takie jest moje zdanie. Z drugiej strony jeśli któś włoży w to dużo pracy i serca może samemu również zaaranżować ciekawe wnętrze.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  33. Ja wam wszystkim polecam stronę internetową https://cykliniarze-parkieciarze.pl/ . Jestem pewny że bardzo dużo z niej się dowiecie odnośnie podłogi.

    ReplyDelete
  34. Planowałem inwestycję w panele fotowoltaiczne i architekt pomógł mi tak ustawić projekt domu, aby jak najwięcej światła słonecznego padało na dach. Sam nie dałbym sobie rady.

    ReplyDelete
  35. Witam, fajny wpis pokazujący, że rzeczywiście warto skorzystać z usług specjalisty, który pomoże nam tak naprawdę w efekcie zaoszczędzić :)
    Polecam również bloga o nieruchomościach na https://milton-nieruchomosci.pl/

    ReplyDelete
  36. Zawsze warto. Mój architekt doradził mi, abym dodała do mieszkania więcej roślin bo będą się dobrze komponować z wystrojem. Kupiłam lawendę i faktycznie, idealnie pasuje do sypialni w kolorach szarości.

    ReplyDelete
  37. Dobry projektant potrafi urządzić mieszkanie, które przez lata będzie wyglądało modnie i nowocześnie.

    ReplyDelete
  38. W poradach dla kobiet przeczytałam, że warto wziąć architekta wnętrz. Jest to osoba z doświadczeniem, obiektywna, wie co się sprawdzi, a co nie.

    ReplyDelete
  39. Architekt może być pomocny. Ja remontując mieszkanie szukałem dobrego producenta folii budowlanej. Folia budowlana jest niezbędna przy remontach i budowie.

    ReplyDelete
  40. Warto! Projektant zawsze podpowie co warto, a z czego należy zrezygnować :) Ma też ciekawe podpowiedzi i może zagospodarować fajnie przestrzeń :)

    ReplyDelete
  41. Projektant wnętrza na pewno pomoże w urządzaniu wnętrza. Jeśli trafisz na osobę z doświadczeniem i ciekawymi pomysłami to możesz być naprawdę mile zaskoczony efektem :)

    ReplyDelete
  42. Czy warto korzystać z projektanta wnętrz? To zależy od budżetu oraz własnych zdolności. Mi ostatnio podsuną pomysł na meble https://drakka.pl/styl-modern-classic-meble/ i w sumie niezłe sobie poradziłam samodzielnie. Wiem jednak, że nie zawsze się tak da.

    ReplyDelete
  43. Na pewno warto według mnie;) Zerknijcie sobie też na meble od http://chobotdesign.pl

    ReplyDelete
  44. zależy kto jakie pieniądze posiada :)

    ReplyDelete
  45. Moje mieszkanie zaaranżował projektant, ale sam wprowadziłem kilka zmian. Myślę, że to kwestia bardzo indywidualna.

    ReplyDelete
  46. Ostatnio remontowalismy kilka pomieszczen w naszym domu. Z pomocą strony https://deko-rady.pl/aranzacja-sypialni stworzyłem z żona piękne wnętrza, za bardzo dobre pieniądze.

    ReplyDelete
  47. Do udekorowania mieszkania wystarczy odrobina dobrego smaku i wyczucia. Warto korzystać ze sprawdzonych rozwiązań, które zawsze świetnie się sprawdzają. Jednym z nich jest wybór drewnianych mebli, które są połączeniem wysokiej trwałości oraz elegancji i na pewno sprawdzą się w każdym wnętrzu.

    ReplyDelete
  48. Zaprojektowanie wnętrza wcale nie musi być takie trudne, wystarczy tylko zorientować się w aktualnych trendach. Jednym z nich są np. drewniane drzwi przesuwne, które bardzo ładnie się prezentują i są bardzo praktyczne.

    ReplyDelete
  49. Moim zdaniem zaprojektowanie wnętrza nie jest trudne, ale warto to zlecić profesjonalistom ;) To tak samo, jak z nauczycielem języka polskiego. Niby każdy z nas posługuje się nim na co dzień, ale czy wszyscy znamy doskonale ortografię i interpunkcję? ;) Niemniej, wierzę, że są wśród nas tacy, którzy sami zmierzą się z zaprojektowaniem własnego wnętrza i im się uda. Ja zostawiłam to komuś, kto ma lepsze wyczucie estetyki, łączenia kolorów itp. Ale oczywiście wskazałam kilka stałych, które muszą znaleźć się w projekcie - drzwi przesuwne przeszklone z wyjściem na taras (światło, słońce, brak progu, żeby dzieci się nie potykały, jak wybiegają na zewnątrz)i okna pasywne dla ciepła, zaoszczędzenia energii i pewności, że nas nie zawieje (mieszkamy przy lesie). Nasz dom wybudowaliśmy w małej miejscowości na Podlasiu, pogoda bywa różna ;) Drzwi i okna wzięliśmy od firmy Abakus i od 3 lat nie możemy się dosłownie na nie napatrzeć. Wyglądają jak nowe. Ale wracając do projektu - jedno tylko chciałabym podpowiedzieć - nie zawsze trzeba brać np. włoskie płytki wg projektu. Projektanci są super, ale ich podejście do stosunku cena-jakość bywa różne. Mam wrażenie, że zrobienie domu 1:1 wg projektu = 2xcena :) Podsumowując, bo się rozpisałam. Projekt - Tak, z zaznaczeniem części nienaruszalnych. Dla inspiracji i poczucia całości, bez trzymania się go kurczowo :)

    ReplyDelete
  50. Zdecydowanie warto! Mój dom również zaprojektował projektant i jestem bardzo zadowolona jak obecnie wygląda.

    ReplyDelete
  51. Piękne i zmysłowe, podoba mi się . Czasem warto pomyśleć o czymś co nam się spodoba i będzie praktyczne w naszym życiu.

    ReplyDelete
  52. Robi wrażenie :) Warto - u nas mieszkanie zostało zaprojektowane tak, że wszystko pomieściliśmy, a miejca dużo zostało. Dzięki projektantowi, sami byśmy na to na pewno nie wpadli.

    ReplyDelete
  53. Bardzo podoba mi się ta lampa. Idealnie pasuje do cegły na ścianie.

    ReplyDelete
  54. Myślę, że usługa projektanta wnętrz to zbędny wydatek. Wystarczy użyć odrobinę wyobraźni oraz skorzystać z wielu inspiracji podawanych w internecie, aby samodzielnie stworzyć perfekcyjne aranżacje.

    ReplyDelete
  55. Warto skorzystać z profesjonalnej pomocy projektant wnętrz, jeżeli nie mamy pomysłu na to jak urządzić nasze mieszkanie, a chcielibyśmy, aby aranżacja zachwycała każdego.

    ReplyDelete
  56. Dobry projektant potrafi super zaaranżować przestrzeń. Znam kilku dobrych fachowców:) Choć sama nie korzystałam z takich usług, to jednak cenię rady i inspiracje ludzi zajmujących się profesjonalnie urządzaniem wnętrz.

    ReplyDelete
  57. Ja osobiście skorzystałam z usług projektanta i jestem zadowolona. Nie byłam przekonana co do lamp mosiężnych, jednak po tym jak zobaczyłam efekt końcowy jestem zachwycona. Dodały niesamowitego klimatu w pomieszczeniu. Naprawdę świetnie się prezentują w salonie

    ReplyDelete
  58. Cenne informacje i wskazówki, które z pewnością przydadzą się niejednej osobie.

    ReplyDelete
  59. A ja skorzystałam z usług projektanta i wiem, że to była najlepsza decyzja w moim życiu. Posiadam niesamowicie dużo książek - bardzo często odwiedzam księgarnie online. I widząc moje stosy pani projektantka przygotowała dla mnie projekt małej biblioteczki pod schodami. Jestem zachwycona i nie mogę się doczekać realizacji :)

    ReplyDelete
  60. Według mnie to świetne rozwiązanie

    ReplyDelete
  61. Urządzając mieszkanie warto wziąć pod uwagę zatrudnienie projektanta wnętrz

    ReplyDelete
  62. Ja skorzystałam i nie żałuję, a nawet jestem bardzo wdzięczna. Pokazał mi bardzo wiele rozwiązań na które bym nie wpadła sama z pewnością. Dodatkowo podpowiedział nawet o fajnym rozwiązaniu jakim są pokrowce elastyczne na stół. Przy mojej trójce dzieci jest to naprawdę praktyczne :)

    ReplyDelete
  63. Jeśli Cię na niego stać to na pewno :) Zawsze podpowie i doradzi.

    ReplyDelete
  64. Cegła super, a okno niesamowite - poprzeczka w kształcie rozciągniętej litery omega. Miałem w starym domu takie jedno okno i drzwi. Ponieważ czekanie na okno opóźniało mi remont któregoś dnia wręcz stałem w zakładzie który mi miał to zrobić. Tę poprzeczkę pracownik rzeźbił przez prawie osiem godzin. Coś takiego to po prostu majątek żeby zamówić ale przepiękne. Szkoda że nie mogłem zabrać tego okna ze sobą do nowego domu

    ReplyDelete
  65. Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

    ReplyDelete
  66. Według mnie jak najbardziej warto. W niektórych przypadkach jest to nieuniknione

    ReplyDelete
  67. Niedawno wprowadziłem się na nowe mieszkanie. Dotychczas wynajmowałem, ale w końcu mieszkam na swoim. Decyzja nie była lekka, bo zastanawiałem się prawie rok. W końcu znalazłem na stronie dewelopera https://www.mojdom.com.pl/ ofertę pięknego mieszkanie niedaleko centrum Wrocławia na pięknym osiedlu.

    ReplyDelete
  68. Jeśli jest dobry projektant to warto ale często można spotkać nie doświadczonego który weżmie kase za nic tak naprawdę.

    ReplyDelete
  69. Zatrudnienie projektanta z pewnością wiele ułatwi jeśli nie do końca wiemy co i gdzie powinno się znajdować.

    ReplyDelete
  70. Moim zdaniem najlepiej zaprojektować dom na własną rękę. Wtedy będzie dokładnie taki, jak go sobie wymarzyliśmy.

    ReplyDelete
  71. W dzisiejszych czasach specjalizacji, lekarz niech leczy, mechanik naprawia samochody, a projektant wnętrz robi wnętrza ;)

    ReplyDelete
  72. Niektórych komentarzy to ja w ogóle nie rozumiem. Chodź blog jest bardzo ciekawy.

    ReplyDelete
  73. Ja raz skorzystałem z projektanta wnętrz. Ten projektant był genialny.

    ReplyDelete
  74. Po namowie mojego przyjaciela skorzystałem z bardzo profesjonalnej firmy zbiorniki do zbierania deszczówki .Moim zdaniem ta firma jest bardzo dobra i warto za niej skorzystać.

    ReplyDelete
  75. Chyba warto tak myślę:) Może tu i ekologiczne produkty od http://betterbetter.com powinny was zainteresować. Sprawdźcie sobie ich ofertę.

    ReplyDelete
  76. Projektant wnętrz to musi być osoba jak doktor. Dla mnie trzeba wybadać wnętrze i je dobrze ozdobić.

    ReplyDelete
  77. Dziewczyny są mądre. Przyjechaliśmy na czas, pomimo ogromnej objętości (mieszkanie nie było dokładnie sprzątane przez kilka lat https://otomistrz.pl/sprzatanie-domu/gdynia/, ledwo wyciągnęli regularne sprzątanie), posprzątali wszystko. Zwracam szczególną uwagę, że dziewczyny zdołały oczyścić nawet miejsca, z których już zrezygnowaliśmy! Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku.

    ReplyDelete
  78. Projektanci wnętrz biorą sporo, ale według mnie warto spróbować. Jeśli nie masz wizji i potrzebujesz takiego projektanta, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów.

    ReplyDelete
  79. Ostatnio skorzystałem z usług jednego projektanta wnętrz i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Teraz dużo osób z takiego projektanta korzysta.

    ReplyDelete
  80. Jasne, że warto, ale czy to się opłaca? Te pieniądze na projektanta lepiej przeznaczyć na jakieś akcesoria domowe takie jest moje zdanie.

    ReplyDelete
  81. Ostatnio korzystaliśmy i byliśmy zadowoleni. Ważne by przestrzegali zasad BHP!

    ReplyDelete
  82. Życiowy wpis i mądre spostrzeżenia :) Pozdrawiam z biura nieruchomości w Kołobrzegu!

    ReplyDelete
  83. Po przeprowadzce do Krakowa z Białegostoku (tak, wynająłem taxi bagażowe) byłem zdumiony. Nie pokładałem nadziei w zdolnościach załatwiania spraw przez moją żonę, ale wynajęła takiego projektanta, że zaraz po przewiezieniu (niektórych) mebli, postanowiłem je wszystkie sprzedać i raz jeszcze się z nim skontaktować aby zrobić wszystko po jego wizji.

    ReplyDelete
  84. Wszystko kosztuje to wiadomo, jeżeli ktoś ma siły zabierać się za przeprowadzkę czy większy remont to oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby to zrobić. Niestety nie każdy ma czas i sposobność żeby przebrnąć przez takie coś i wtedy faktycznie lepiej jest skorzystać z usług profesjonalnych firm.

    ReplyDelete
  85. Znalezione obrazy dla zapytania statystyki strony
    Statystyki strony internetowej to dane liczbowe i procentowe wskazujące na popularność witryny (ilość wejść na stronę), informujące o źródłach wizyt czy dotyczące demografii użytkowników.

    ReplyDelete
  86. Piękne miejsce, naprawdę ciekawe. Coraz popularniejsza ta cegła. Jest też coraz bardziej kreatywna.

    ReplyDelete
  87. Co prawda, do teraz współpracowałem z dwiema projektantkami przy hotelowych inwestycjach, ale obie nie potrafiły doradzić nic odnośnie materacy albo producentów łóżek typowo hotelowych. Na pytanie o różne rodzaje łózek, czy to tapicerowane czy kontynentalne odpowiadały zdawkowo, chyba dlatego, że chodziło o ogromne ich ilości...

    ReplyDelete
  88. Kurczę, ale projektanci wnętrz to są koszty. Nie wyobrażam sobie miny takiej osoby, której mówię, że proszę o urządzenie stylowego wnętrza, ale z Ikei bo tylko na to mnie stać. Ciężkie czasy mamy i tylko najbogatszych stać na zatrudnienie projektantów.

    ReplyDelete
  89. Ja się nauczyłem w życiu ogarniać sam możliwie najwięcej, bo ogólnie to można zapłacić za wszystko: agent nieruchomości, projektant wnętrz, poszczególny wykonawca dla każdego elementu remontu (hydraulik, elektryk, tynkarz, malarz, tapeciarz...). Jak trzeba to znajdę kogoś, kto będzie mi codziennie po pracy zakładał kapcie i włączał telewizor, ale chyba nie o to tu chodzi, a inspiracji nam nie brakuje w erze informacji, c'nie? To wszystko jest kwestia środków, które możemy pozwolić sobie wydać na życie typu Premium. Ja jednak czerpię przyjemność, że mogę nauczyć się lub dowiedzieć czegoś nowego i jeśli chodzi o organizację sprzedaży nieruchomości to robię wszystko - jakby - poza rynkiem.

    ReplyDelete
  90. Tak, warto, bo projektant by ci powiedział, że te pomieszczenie aż prosi się o ogromny narożnik na zamówienie z funkcją spania, relax i massage.

    ReplyDelete
  91. Osobiście uważam, że projektanci są w Polsce bardzo niedoceniani. Kilka miesięcy temu skorzystałem z biura nieruchomości w Opolu. Kupiłem nowe mieszkanie. Potem od razu skorzystałem z usług projektanta i dziś mogę cieszyć się świetnie urządzonym wnętrzem.

    ReplyDelete
  92. Oczywiście, że warto. Tylko architekt i projektant wnętrz zwróci uwagę na udogodnienia dla niepełnosprawnych. Czy to chodzi o możliwość wygodnego przejazdu dla wózka inwalidzkiego, czy miejsce na pozostawienie przykładowo rowerów dla niepełnosprawnych dzieci.

    ReplyDelete
  93. Od dłuższego czasu korzystam z usług https://condo.pl/investments/ i szczerze polecam wszystkim zainteresowanym inwestycjami w apartamenty. Dzięki ich profesjonalnej pomocy znajdziecie najlepsze apartamenty inwestycyjne w Polsce.

    ReplyDelete
  94. Cudne wnętrze! Nie mogę się napatrzeć jaki efekt udało was się osiągnąć. Z przyjemnością postawiłabym fotel rozkładany koło tej biblioteczki ze zdjęcia i zajęła się czytaniem książki z herbatą w ręku.

    ReplyDelete
  95. Jak już projektant wnętrz to tylko taki, który powie ci na przykład, że "skoro to jedyna sofa w domu to koniecznie musi być rozkładana z funkcją spania i pojemnikiem na pościel". Producent mebli albo właściciel sklepu internetowego nie może mieć pojęcia o tym czego w praktyce potrzebuje właściciel mieszkania. Niemniej jednak, jeśli ktoś jest bezguściem i zdaje sobie z tego sprawę to i krzesło do jadalni może sprawić problem.

    ReplyDelete
  96. Świetne wnętrze! Ostatnio jak przeglądałam domy na sprzedaż zauważam, że trend zdobienia ścian cegłą jest coraz bardziej popularny w nowoczesnych wnętrzach.

    ReplyDelete
  97. Jeśli ktoś ma talent i poczucie estetyki to samemu również świetnie sobie poradzi. Jeśli planujecie zakup mieszkania to polecam ten artykuł o umowie przedwstępnej, warto https://szybkagotowka.pl/Finanse/umowa-przedwstepna

    ReplyDelete
  98. Gdyby nie dobry projektant wnętrz, którego spotkałem na swojej drodze, to nigdy nie widziałbym, że istnieje takiej coś jak wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła. Polecił mi ją zamontować jeszcze przed wszystkimi remontami i zmianami w mieszkaniu. Teraz cieszę się pięknym wnętrzem i oszczędnościami z ogrzewania.

    ReplyDelete
  99. Ja skorzystałam z projektanta wnętrz i nie żałuje, ponieważ pani projektantka podpowiedziała mi bardzo dużo ciekawych rozwiązań, na które ja bym na pewno nie wpadła. Kupiłam dzięki niej niesamowity elegancki narożnik z funkcją spania.

    ReplyDelete
  100. Według mnie tak. Można w ten sposób nie tylko ładnie ale i praktycznie urządzić wnętrze. Ja teraz zabieram się za przeprowadzkę do nowego mieszkania, firma www.transportplus.pl mi pomaga. Pomyśle o projektancie

    ReplyDelete
  101. Ja wszystko w domu zaplanowałam sama i po swojemu. Dzięki temu świetnie się w nim czuję :)

    ReplyDelete
  102. Warto warto! Gdyby nie on w życiu nie zdecydowałabym się na niektóre rozwiązanie, które dopiero po realizacji projektu zdobyły moje serce. Mam na myśli przede wszystkim lustra stojące w salonie, czy zrezygnowanie z oświetlenia górnego na rzecz oświetlenia bocznego w pokoju dziennym.

    ReplyDelete
  103. Czy powinniśmy korzystać z usług projektanta? No sam nie wiem. Jak dla mnie powinniśmy sami urządzać sobie mieszkania by czuć się u siebie. No chyba że projektant faktycznie weźmie pod uwagę nasze uwagi i zaprojektuje tak jak chcemy.

    ReplyDelete
  104. Zarówno praca projektanta, jak i nasz zmysł powinny przynieść odpowiednie efekty jeśli będziemy ściśle współpracować.

    ReplyDelete
  105. Kto jak nie projektant wnętrz dopierze idealne dekoracje do domu? Jak bardzo się męczę wybierając tego typu ozdoby do domu, dlatego wolę zlecić to profesjonalistom.

    ReplyDelete
  106. Podoba mi się połączenie jasnego wnętrza, cegły i czarnych dodatków. Te czarne lampy LED idealnie pasują do tego pomieszczenia.

    ReplyDelete
  107. Świetnie wygląda, ja osobiście dodałabym dla ożywienia pomieszczeń jakieś kwiatki sztuczne. Sama tak dekoruję swój dom i zamawiam w BOMM https://www.bomm.pl/pl/ Wyglądają jak żywe, a do tego nie muszę się przejmować podlewaniem ;)

    ReplyDelete
  108. Ciekawy wpis, temat korzystania z usług projektanta jest wart przemyślenia

    ReplyDelete
  109. Ciekawy wpis. Myślę, że warto korzystać z pomocy profesjonalistów w zakresie projektów wnętrz, ponieważ tylko specjaliści zadbają o właściwy wygląd i efekt finalny. Ja np. nie kupuję wyposażenia w sklepach sieciowych, a stawiam meble od projektantów.

    ReplyDelete
  110. Fajny artykuł. Ja uważam, że warto. Projektant zawsze doradzi nam jak coś zrobić. Jednak trzeba pamiętać żeby we wnętrzu była taka cząstka nas samych. Żeby to mieszkanie nie wydawało się dla nas obce.

    ReplyDelete
  111. Wow to oświetlenie pasuje idealnie i tworzy wyjątkowy klimat. Bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  112. Bardzo ciekawy artykuł, na pewno wiele z niego wyniose. W przyszłości zamierzam zrobić remont w swoim mieszkaniu oraz wyposażyć go w rozkładany stół od Danzz, co sądzicie? :D

    ReplyDelete
  113. Super artykuł, mega mi się przydał :D

    ReplyDelete
  114. Na pewno warto, ale ta decyzja powinna być zależna od tego, jak wygląda nasz budżet oraz chęci.

    ReplyDelete
  115. weWedług mni warto postawić na fachowe usługi tego typu, ponieważ taki projektant wie jakie są trendy. Umie też klientowi zaproponować atrakcyjne rozwiązania. Ja przykładowo chciałabym skorzystać z usług https://www.abrys.net , ponieważ lubię mieć wszystko od A do Zet ładnie zaaranżowane.dług

    ReplyDelete
  116. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z 2 projektantów i weryfikacja dwóch róznych projektów.

    ReplyDelete
  117. Ja myslę, że warto. To jednak profesjonalista :)

    ReplyDelete
  118. Uważam, że projektant wnętrz to coś, co naprawdę warto studiować i poszerzać.

    ReplyDelete
  119. Amtrust Group to firma świadcząca usługi profesjonalnych doradców kredytowych w Trójmieście. Nasze doradztwo finansowe oferujemy w Gdańsku, Gdynii i Sopocie. Specjaliści z branży udzielą Ci wsparcia w uzyskaniu najtańszego kredytu. 20 letnie doświadczenie i stabilna pozycja na rynku to gwarancja współpracy z kilkunastoma bankami. Dzięki temu nasi eksperci kredytowi oferują Ci najlepsze rozwiązanie, zarówno dla klientów indywidualnych chcących pozyskać m.in. kredyt hipoteczny jak i kredyt dla firm. Doradcy finansowi z Amtrust Group nie pobierają opłat ani prowizji od klientów. Nasza działalność ma na celu wsparcie na każdym etapie procesu ubiegania się o kredyt, a także pomoc w wypełnieniu wniosków i komplementowaniu dokumentacji. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Trójmieście Amtrust Group to polecani specjaliści! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/doradca-kredytowy-gdansk-gdynia-sopot-trojmiasto

    ReplyDelete
  120. Amtrust Group to zespół profesjonalnych doradców kredytowych w Łodzi, którzy zapewnią Ci wsparcie w uzyskaniu najtańszego kredytu. Zajmujemy się doradztwem kredytowym od 20 lat, a dzięki temu doświadczeniu oraz stabilnej pozycji na rynku nasi eksperci kredytowi mają możliwość współpracy z kilkunastoma bankami. Amtrust Group nie pobiera opłat ani prowizji od swoich klientów. Specjaliści oferują Ci rozwiązania, które będą najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i sytuacji finansowej. Nasi doradcy zapewnią Ci potrzebne wsparcie, pomogą w wypełnianiu wniosków, a nawet podejmą się negocjacji z bankiem. Zgłoś się do profesjonalnego doradcy finansowego w Łodzi, który pomoże Ci w uzyskaniu m.in. kredytu hipotecznego lub kredytu dla firm, już dziś! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/doradca-kredytowy-lodz

    ReplyDelete
  121. Moim zdaniem ta kwestia nie jest łatwym tematem. Uważam, że na rynku jest wielu 'projektantów wnętrz', a Ci którzy naprawdę znają się na rzeczy naprawdę się cenią (nie uważam tego za złe).

    ReplyDelete
  122. Ja zostawiam takie rzeczy dla ludzi którzy się znają:)

    ReplyDelete
  123. Jak ktoś jest kreatywny to sam sobie zaprojektuje, ale jeśli nie czujesz się na siłach lub nie masz czasu to lepiej zlecić to komuś kto naprawdę się na tym zna. Takie jest moje zdanie.

    ReplyDelete
  124. To zależy od budżetu, na pewno projektant zrobi to lepiej, ale samemu jak zrobimy, to będzie to miało swój urok..
    wnetrzazklasa.net

    ReplyDelete
  125. Wybór projektanta wnętrz to ważna kwestia. Bardzo ciekawy wpis!:)
    https://milton-nieruchomosci.pl/

    ReplyDelete
  126. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. To mnie naprawdę bardzo interesuje.

    ReplyDelete
  127. Doradztwo kredytowe Amtrust w Krakowie
    Amtrust Group zapewnia usługi profesjonalnego doradztwa kredytowego w Krakowie. Nasi specjaliści zapewniają wsparcie w zakresie kredytu hipotecznego na mieszkanie, działkę i dom, kredytu dla firm i kredytu gotówkowego. Eksperci kredytowi to wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, którzy oferują Ci najlepsze możliwe doradztwo kredytowe. Nasze doradztwo kredytowe obejmuje pomoc w wypełnieniu wniosków i komplementowaniu dokumentacji oraz negocjacje najlepszej oferty. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Krakowie Amtrust Group to polecani specjaliści! Szczegółowe informacje na temat naszego doradztwa finansowego dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/doradca-kredytowy-krakow

    ReplyDelete
  128. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.
    광양출장샵
    나주출장샵
    목포출장샵
    순천출장샵
    여수출장샵
    익산출장샵

    ReplyDelete
  129. Mnie też interesuje ile osób tu jeszcze wchodzi, czy ten blog został porzucony przez właścicielkę? Szkoda by było.

    ReplyDelete
  130. zdecydowanie wole jasne i klarowne barwy. Dobre oświetlenie to podstawa przy ocenie barw, kolorów a nawet całych gotowych produktów

    ReplyDelete
  131. Zdecydowanie najlepiej dobierać kolory wg specyfikacji pantone

    ReplyDelete
  132. Wybór projektanta nie zawsze gwarantuje dobry efekt. Otóż każdy projektant posiada swój gust, który może nam nie odpowiadać. Najlepiej sprawdzić jego portfolio i być z nim w kontakcie na każdym etapie realizacji.

    ReplyDelete
  133. Bardzo duże okno, pięknie oświetla pomieszczenie, ale i tak uważam, że warto zakupić żaluzje lub rolety. Ja szczególnie polecam rolety dzień noc. świetnie się sprawdzają w moim domu.

    ReplyDelete
  134. Projektant wnętrz wydaje mi się bardzo dobrym rozwiązaniem, tylko należy z nim współpracować od samego początku, żeby wspólnie wykreować idealne wnętrze.

    ReplyDelete
  135. Oczywiście, że warto skorzystać z pomocy architekta podczas urządzania wnętrz. Wówczas można mieć pewność, że wszystko jest zrobione profesjonalnie i zapięte na ostatni guzik. Wystarczy zerknąć na takie wizualizacje https://projektowanie-wnetrz-online.pl/ , żeby stwierdzić, jakie nam to przyniesie korzyści. To doskonałe rozwiązanie.

    ReplyDelete
  136. Piękne okno. Warto zadbać o jego konserwację i serwis tego okna, aby długo zostało w dobry stanie i aby nie trzeba było go naprawiać w przyszłości.

    ReplyDelete
  137. Korzystanie z usług projektanta wnętrz może pomóc w osiągnięciu harmonijnej i funkcjonalnej przestrzeni, która spełni nasze potrzeby i będzie odzwierciedlać nasz styl życia.

    ReplyDelete
  138. Dziś w Internecie można znaleźć tyle pomysłów, propozycji czy informacji, że wynajmowanie projektanta to czyste lenistwo. Rozumiem kiedy chodzi o pomieszczenia służbowe albo publiczne, wtedy tak.

    ReplyDelete
  139. Ja skorzystałem z pomocy majstra przy projektowaniu własnego warsztatu. Pomógł mi zaplanować ustawienie szaf narzędziowych, stołu warsztatowego czy też miejsca gdzie będzie stał wózek warsztatowy. Gdybym miał to robić sam to w życiu nie wyszło by to tak dobrze. Przy mieszkaniach jest tak samo. Warto skorzystać z czyjejś pomocy przy projektowaniu.

    ReplyDelete
  140. Możliwości jest naprawdę wiele. Dzięki za dawkę inspiracji.

    ReplyDelete
  141. Uwielbiam kamienice i sam w takiej mieszkam!

    ReplyDelete
  142. Oświetlenie naprawdę robi wrażenie. Też mam w domu takiego świetlistego pająka ;)

    ReplyDelete
  143. Rozumiem Twoją pasję. Uwielbiam DIY! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  144. Wydaje mi się, że można samemu urządzić piękne wnętrza, tylko warto skorzystać z dobrych inspiracji i wybrac motywy, które na pewno nam się podobają, tak, żeby nie było potrzeby szybkiej zmiany. Sama właśnie przeglądam inspiracje tego typu: https://togethermagazyn.pl/panele-podlogowe-laminowane-w-stylu-rustykalnym/ i kompletuje elementy aranżacji :)

    ReplyDelete
  145. Oczywiście że warto, ja od jakiegoś czasu zakochana jestem w różach mydlanych, bo mają bardzo długą trwałość. Polecam wszystkim, a kupić można np. o tutaj: https://laflores.pl/kategoria/roze-mydlane/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...