Tuesday, August 25, 2009

Z innej beczki







Ale się rozpisałam! Poczułam jakąś taką potrzebę, by się nieco uzewnętrznić.
Chciałabym zaprezentować migawki z mieszkania, do którego urządzenia przyłożyłam rękę. Nie jest do końca w moim stylu, jak na mnie trochę zbyt nowoczesne. Ale takie właśnie miał o być. Wszystko do łazienki wyszukałam na Internecie i tamże zakupiłam. Jako że nie mam czasu chodzić po sklepach Internet przyszedł mi tu z pomocą, tam udaje mi się wyszukać wszystko, co potrzebuję nabyć. Tylko kolor łazienki jest właśnie taki, jaki bardzo lubię - niebieski, kojarzący się z morzem.
Najpiękniejsza w tym mieszkaniu jest podłoga , dębowa, o ciepłej barwie. Akurat na tym zdjęciu jej nie widać. Została położona również kuchni wbrew przestrogom wszystkich życzliwych, którzy doradzali praktyczne płytki. Ciekawa jestem jak będzie się sprawować ta drewniana podłoga w kuchni.
Mieszkanie jest jeszcze nieco bezosobowe, brakuje w nim dodatkow i za bardzo pachnie jeszcze nowością. Potrzebuje się trochę ostać.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...