Monday, August 24, 2009

Tutaj mieszkam


Na początek zapraszam was do domu, który moim nie jest, ale w którym akurat teraz pomieszkuję. Tak się złożyło, że los rzucił mnie znów w nowe miejsce i musiałam znaleźć nowe lokum porzucając czasowo dom właściwy. Znalezienie tego mieszkania zajęło mi trochę czasu, ponieważ okazało się, że mam dość specyficzne wymagania. Ale opłacało się trochę poczekać.
Zakochałam się w tym mieszkaniu od pierwszego wejrzenia, kiedy tylko obejrzałam zdjęcia. W rzeczywistości okazało się jeszcze piękniejsze. Idealne pewnie nie jest, ale mi się podoba. Śmieję się, że połowa jego powierzchni to schowki i skrytki. Wszystko ma tu swoje miejsce. Oddzielnie jest spiżarnia, oddzielnie pomieszczenie na pralkę i suszarkę. Kiedyś jeszcze wszystko obfotografuję :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...