Tuesday, August 25, 2009

Tarta


W weekend udało mi się popełnić tę oto tartę. Zazwyczaj nie gotuję, bo dla jednej osoby to się nie opłaca, a może po prostu nie sprawia mi to przyjemności. W ostatni weekend nadarzyła się jednak okazja, by przyrządzić moją specjalność - tartę. Tarta to wspaniały wynalazek, łatwo się ją robi, zawsze świetnie smakuje i wyśmienicie się prezentuje. Po prostu danie idealne. Zwykłe niezwykłe.
Nie specjalizuję się w konkretnym rodzaju tarty. Tą akurat upiekłam drugi raz i wyszła równie pysznie jak ta pierwsza. Przepis znalazłam w jakiejś gazecie. W sumie to muszę się przyznać, że gazetę kupiłam właśnie dla tej tarty. Świetnie wyglądała na zdjęciu i aż prosiła się, by spróbować jak smakowałaby w rzeczywistości. Tarta jest z serkiem kozim, pomidorkami koktajlowymi, oprószona rozmarynem i tymiankiem. Mniam! Tą przygotowałam na mini piknik, jaki urządziłam nad rzeką. Wiozłam ją w torbie metrem, taką świeżo wyciągniętą z piekarnika, aż jej zapach rozchodził się na cały wagon.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...