Sunday, March 1, 2015

Biało-czarne kontrasty w skandynawskim mieszkaniu

Kontynuując temat biało-czarnych stylizacji wnętrz z weekendowego postu  wrzucam dzisiaj kolejną inspirację. Mnie jak zwykle zauroczyła lampa nad stołem. Nie wiem czy to gotowiec, ale o zrobienie takiej również można by się pokusić. 

A z tego wnętrza który z pomysłów byście "skradli"? 












Kącik przy oknie został zagospodarowany na miejsce do szycia. Krawcową nie jestem, więc nie wypowiem się na temat praktyczności tego rozwiązania, w każdym razie maszyna pięknie się tu prezentuje. 

Zdjęcia: 55 Kvadrat

I na koniec typowo szwedzka łazienka ożywiona pięknym dywanikiem. Chętnie bym takiego przygarnęła również do siebie, ale na razie nie zapowiada się, bym miała gdzie go położyć. Na górze same płytki będą niczym dywanik. Zobaczymy jak zaaranżujemy łazienkę na dole :)

Poza tym, jak pisałam wczoraj, urządzam u siebie wietrzenie magazynów. Zgromadziłam przez lata wiele magazynów, nacieszyły już moje oczy i teraz szukają nowego właściciela. Dzisiaj biegnę na pocztę z pierwszą partią przesyłek. I wrzucam kolejne na Allegro.
Dzisiaj pojawiły się na mojej wyprzedaży Allegro między innymi szwedzki magazyn Hus&Hem - numer letni o sielskim życiu w okresie szwedzkiego lata oraz jubileuszowy numer Elle Decoration na 25-lecie istnienia magazynu.


 
Pozdrawiam
Marta

5 comments:

  1. Ech, co za przestrzeń, tylko pozazdrościć i liczyć, zę marzenia się spełniają :-)

    ReplyDelete
  2. Cudowna kuchnia - betonowa ściana + białe meble cudo :) i stół na kozłach - moje marzenie :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie podłogi, dzięki nim można poczuć się bliżej natury :-)

    ReplyDelete
  4. Najchętniej bym się tam przeprowadziła, chociaż wiadomo,że nierealnie..

    ReplyDelete
  5. A mi w oko wpadł fajnie rozwiązany prysznic z mikro łazience. I odcień szarego na ścianach w kuchni. I ta ramka/gablotka z napisem bez tła :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...