Monday, August 19, 2013

Więcej lamp i kącik biurkowy

Kontynuując temat targów wnętrzarskich chciałabym pokazać jeszcze kilka lamp oraz kącik biurkowy. Poprawnie chyba powinnam powiedzieć "kącik biurowy", ale że mi się to wyrażenie jakoś negatywnie kojarzy, powiem o kąciku biurkowym, czyli o miejscu gdzie stoi biurko, a niekoniecznie biurze. Najpiękniejszy tego typu kącik wypatrzyłam na stoisku marki Hubsch, mojego targowego faworyta. 

Tak udekorowane miejsce sprawia chyba, że pomysły same cisną się do głowy, a kreatywność pracuje na maksymalnych obrotach. Na mnie wpłynęłoby zdecydowanie inspirująco!






A taka komoda! Może mało praktyczna, ale jaka piękna!


A tu jezcze kilka lamp, między innymi lampa-hydraulik firmy Globen Lighting :)


"Za duża"lampa oversized z Bloomingville. Zdjęcie może tego nie oddaje, ale naprawdę był to kinkiet gigant!


Targi były przeznaczone dla profesjonalistów czyli głównie osób prowadzącch sklepy, więc ja nie mogłam niestety złożyć zamównia :( Trochę szkoda, z drugiej strony może to i dobrze, bo jakby emocje wzięły górę i obkupiłabym się wieloma nowościami, to później musiałabym się zaopatrzyć dodatkowo w tego typu pojemnik (House Doctor). I to zdecydowanie większych rozmiarów!!!


Pokusa była wielka, bo ceny były bardzo atrakcyjne! (mniej więcej 1/3 tego, co przyjdzie się zapłacić w sklepie...).

Zachorowałam na tą lampkę House Doctor o wdzięcznej nazwie Lighthouse. Wygląda jakby ktoś włożył żarówkę w metalową konstrukcję ;) ale na tym polega jej cały urok. Żarówka wygląda tak, jakby ją tam ktoś włożył pzypadkowo, ale co tam, koncept totalnie mi się spodobał.

CDN...
Pozdrawiam
Marta

6 comments:

  1. Bardziej niż te lampy interesuje mnie ta kopułka z sową ;P Taką bym chciała mieć...kopułkę,nie sowę :)

    ReplyDelete
  2. oj oczopląsu można dostać, cudne te rzeczy:) Nic tylko pracować w takim kąciku;)

    ReplyDelete
  3. Podoba mi się worek na te rzeczy nieokreślone. Chyba sobie taki wyhaftuję :)

    ReplyDelete
  4. lubię oglądać takie designerskie fotki chociaż sama nie chciałabym mieć czegoś takiego w domu... no może lampę...

    http://lawendowydom2013.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...