Tuesday, August 13, 2013

44 metry na poddaszu

Czy wierzycie w to, że nasze myśli są niczym magnes? I że to, o czym intensywnie myślimy w pewnym momencie w niewyjaśniony sposób się materializuje? Mi się to przytrafiło, myślałam o mieszkaniu w kamienicy, myślałam o poddaszu i w końcu się spełniło! Zupełnie jakby marzenie w pewnym momencie się zmaterializowało, a przynajmniej zaczęło się materializować, bo zanim zamieszkam na swoim poddaszu, na razie przeglądam inspiracje innych mieszkań.
To dachowe mini-królestwo powstało na zaledwie 44 metrach. Wydaje się dużo więcej, ale to chyba tylko i wyłącznie kwestia "rozciągniętych" zdjęć. Nie ma to jak Photoshop :)






Źródło: Hemnet

A co powiecie na taką klatkę schodową w cegle!
Pozdrawiam
Marta

3 comments:

  1. Wierzę i mnie także się spełnia :-)

    ReplyDelete
  2. genialne te wnętrza! bardzo podobają mi się bele i cegły...
    i wierzę wierzę:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...