Wednesday, August 8, 2012

Pomysł na schody

Pisałam już o tym, że w mieszkaniu, które kupiliśmy, trzeba zamontować schody. Tak bardzo nietypowo. Większość potencjalnych nabywców zniechęcało to zakupy, nas schody nie przeraziły, wręcz przeciwnie, stwierdziliśmy, że mogą okazać się ciekawym elementem przestrzeni. 
Szukając pomysłu na schody przeszukałam zasoby internetowe. Szukałam rozwiązań, które sprawią, że schody będą nie tylko po prostu schodami, ale również schowkiem, bo w tak małym mieszkaniu jak nasze należy wykorzystać i zagospodarować każdy kawałek przestrzeni. A oto kilka ciekawych pomysłów na schody z dodatkową funcją.
Schody-półki


Schody-szuflady


 Schody z wysuwanymi szafkami


A to inspiracja dla naszych schodów.Same schody będą podnoszone, a pod nimi znajdzie się schowek.

Zdjęcie po prawej: Muuto via Apenthus

Doszła jeszcze 30 cm ścianka, która z jednej strony zasłoni szafkę na buty oraz wieszaki. Teraz znajdą się w małej wnęce. Poza tym o 30 cm powiększy się też kuchnia. Schody będą miały szerokość 90 cm i z lewej strony będzie je ograniczał słupek z lodówką. Mam nadzieję, że będzie dobrze wyglądało i nie stworzy się brzydki komin. A tak to wygląda ze ścianką.


We wnęce znajdzie się wieszak na kurtki oraz szafka na buty. Pomysł jest taki, by była otwarta.


Tu chodzi mi o szafke z przedpokoju, nie kuchnie:


A może drabina? Dla mnie bomba!


Zdjęcie: Erik Olsson
Pozdrawiam
Marta

2 comments:

  1. Jeśli faktycznie mamy mieszkanie dwupoziomowe to takie rozwiązanie może być bardzo fajne. Jak dla mnie zdecydowanie dobrym wyborem był zakup mieszkania w Rumi https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i tym bardziej, że pochodzi ono z rynku pierwotnego.

    ReplyDelete
  2. Faktycznie bardzo ciekawa opcja i muszę przyznać, że takie wnętrza wyglądają bardzo ładnie. Natomiast gdy ktoś będzie potrzebował wycyklinować podłogę to na pewno firma http://cyklinowanie.szczecin.pl/ jest na pewno godna polecenia do takich działań.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...