Saturday, August 18, 2012

Plan na sobotę

Dzisiejsza sobota zapowiada się bardzo wnętrzarsko! Wybieram się na największe targi dekoracji wnętrz w Sztokholmie!
Formex (tak nazywają się targi) zawitał na dobre do Sztokholmu. Już od kilku dni wystawa w jedym z większych domów towarowych PUB zapowiadała to wydarzenie, można było podejrzeć jakie nowości pojawią się na samych targach. Nie mówiąc już o odwiedzających targi, którzy z ulotkami biegali po mieście, zaostrzając mój apetyt. Ja mogę się wybrać dopiero dziś! Biegnę!



Pozdrawiam ciepło
Marta

3 comments:

  1. Zazdroszczę Ci ! ;) Pozdrawiam, Monika.

    ReplyDelete
  2. No nie mogę..... zazdrość mnie po prostu skręca. W ubiegłym roku we wrześniu wybrałam się na targi wnętrz w Warszawie.....


    Pozostawię to bez komentarza. A przez chwilę miałam głupi pomysł, by się wystawić na tych targach. Nigdy w życiu na takich.

    Czekam więc niecierpliwie na relację ze Sztokholmu!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Relacja zdana :) Będzie wkrótce więcej.

    A co z tymi targami w Warszawie nie tak? Byłam kiedyś w Poznaniu i bardzo mi się podobało. Choć może nie było tak pięknie jak w Sztokholmie. Tutaj naprawdę widać, że wnętrzarstwo kwitnie :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...