Tuesday, September 1, 2009

Zdobyczy ze Szwecji cdn...




Odkąd przeglądam blogi zauważyłam, że na łamach wielu z nich wspominane jest skandynawskie czasopismo Vakre. Choć "wspominane" to trochę za skromnie powiedziane. Pismo otoczone jest prawdziwą legendą, niemal czczone przez niektóre blogowiczki ;)Więc oczywiście wybierając się do Szwecji zaplanowałam,że to cudo nabędę. Na szczęście moje towarzyszki podróży znały moje zboczenie na punkcie magazynów wnętrzarskich, toteż nie zdziwiły się, że jedną z pierwszych rzeczy którą chciałam zrobić w Sztokholmie było odwiedzenie kiosku :) Potulnie dały się tam zaciągnąć. A oto i moja zdobycz :)
Bynajmniej na jednym piśmie się nie skończyło. Finalnie wróciłam do domu z całym plikiem szwedzkich magazynów i regularnie je wertuję :) Wykorzystywałam każdą nadarzającą się okazję, by przejrzeć ofertę magazynów wnętrzarskich, która trzeba przyznać jest tam bardzo bogata. Siła uzależnienia ;)
Po powrocie do domu oczywiście chciałam rozszyfrować nazwę magazynu. Nazwa Vakre brzmi dość tajemniczo, przynajmniej ja ją tak odbieram. Dlatego rozczarowałam się nieco, gdy okazało się, że po norwesku oznacza to "piękny". Pełna nazwa brzmi "Vakre Hjem og interior" czyli Piękny dom i wnętrze.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...