Monday, October 3, 2016

Wnętrze nabiera kształtów

Ten post miał powstać już wcześniej, ale tak się złożyło, że weekend okazał się za krótki. Też tak czasami miewacie? ;) Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło, bo gdy za oknem deszcz, przynajmniej na blogu może zaświecić słońce :) Dzisiaj kilka fotek z wymuskanego słońcem kuchenno-jadalnianego wnętrza. Wpadajcie po dawkę blogowej witaminy D ;)




Dopiero w ten weekend udało się nam do końca pozbyć kartonów chroniących podłogę, przynajmniej tych na dole. Nie bez powodu pokazuję tylko tą część mieszkania, bo reszta nadal jest w stanie "work in progress" czyli jeszcze się robi ;)



Ostatnio z podziwem śledziłam losy remontu u jednej z blogerek. Chylę czoła przed tymi, którym udaje się sprawnie wyjść z fazy remontowo-przeprowadzkowej. Podejrzewam, że u nas stan przeprowadzkowego chaosu potrwa nieco dłużej. Nadal nie mamy jednej szafy i rzeczy leżą w spiętrzonych kartonach. Przyznam, że wielu upchniętych w nich rzeczy nie chce mi się nawet wypakowywać... więc dalej kontynuuję akcję pozbywania się wszelkich nieużywanych przedmiotów.




Przyznam, że zawsze lubiłam deszczową pogodę, zwłaszcza kiedy mogłam się w taki dzień zaszyć w domu i nie wyściubiać z niego nosa. Na poddaszu taką aurę odczuwa się jeszcze przyjemniej, gdy krople dudnią o dach i okna wypełniając poddasze swą deszczową muzyką, a ogień wesoło buzuje w piecu.


Pozdrawiam Was słonecznie pomimo aury za oknem.
Marta

51 comments:

  1. Zakochałam się w schodach... cudne!

    ReplyDelete
  2. Jesienne wieczory w tym wnętrzu muszą być magiczne... Pięknie tam u Was!

    ReplyDelete
  3. Jesienne wieczory w tym wnętrzu muszą być magiczne... Pięknie tam u Was!

    ReplyDelete
  4. Jestem zakochana w Twoim mieszkaniu .Jest jedyne w swoim rodzaju, nie da sie go pomylic z zadnym innym.Masz niepowtarzalne wyczucie stylu . To nie kalka jak u blogerki o ktorej piszesz .Prosze o wiecej zdjec. Pozdrawiam Basia

    ReplyDelete
  5. Czekam na resztę relacji, ale mieszkanie wygląda super :)

    ReplyDelete
  6. Ojjj zapowiada się ciekawie :D Czekam na dalsze efekty prac :)

    ReplyDelete
  7. wow, wow, wow! Dawno u Ciebie nie byłam, a tu takie zmiany! jest pięknie, fantastycznie!

    ReplyDelete
  8. Weekendy zawsze są dla nas za krótkie.
    Schody jak widzę bardzo nietypowe, aczkolwiek efekt okazał się bardzo zadowalający.
    Dla urozmaicenia wnętrza, polecam produkty z kolekcji HDCollection.

    ReplyDelete
  9. Muszę przyznać, że te cegły wyglądają niesamowicie klimatycznie :D

    ReplyDelete
  10. Trafne połączenie: cegła i biel, zresztą bardzo modne ostatnimi czasy :)
    Okres remontu zazwyczaj się przeciąga, ale można go dobrze "przetrwać", gdy przyjmiemy jakiś plan :)
    Czekam z niecierpliwością na zdjęcia, aż wszystko będzie sfinalizowane :)

    Pozdrawiam z uśmiechem!
    Ania z zaaranzowani.pl

    ReplyDelete
  11. Jest cudownie! ta biel i cegła i lekkie schody.... ech i to światło do pozazdroszczenia. Do tego jeszcze "smaczki" typu delikatne rzeźbienia na schodach, kinkiety w klimacie i te łuki. Po prostu bardzo mi się u Ciebie podoba :)

    ReplyDelete
  12. Pomysł ze schodami świetny - w kącie nie zajmują niepotrzebnie przestrzeni, a wyglądają bardzo urokliwie. Sama chciałabym podobne rozwiązanie w swoim domu.

    ReplyDelete
  13. No no zapowiada się naprawdę super :) Czekam na więcej! :D

    ReplyDelete
  14. piękny salon a schody i cegła cudowne

    ReplyDelete
  15. Super podłogi, schody, stół i tylko ta ściana, która ma robić największy efekt powoduje, że mi zimno.

    ReplyDelete
  16. Solidny stół to podstawa każdego domu rodzinnego. Wnętrze sprawia wrażenie bardzo przytulnego. Jest czego pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  17. Te białe schody wyglądają fenomenalnie na tle ceglanej ściany. Fantastyczny pomysł.

    ReplyDelete
  18. Świetnie prezentuje się ten klinkier. Na prawdę uzyskaliście niesamowity efekt. Odcień podłogi wraz ze schodami fajnie rozjaśnia to wszystko. Należy Wam się duży + za przemyślaną koncepcje :)

    ReplyDelete
  19. Wygląda to naprawdę znakomicie :)

    ReplyDelete
  20. Ja natomiast jestem przez zakupem mieszkania. Ostatnio biuro nieruchomości http://www.nieruchomosci-apartament.pl/ zaoferowało mi mieszkanie w podobnym stylu. Nie uważacie, że życie w takim miejscu jest nieco... chłodne. Oczywiście wszystko również zależy od dodatków, ale mnie raczej przytłaczałby ciągły widok na mury. Wole jasne ściany, najlepiej w kolorze białym lub pastelowym.

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam ceglane ściany. A jeszcze jak są ładnie dopasowane okna i biały kolor ściany to już w ogóle jestem w estetycznym, siódmym niebie.

    ReplyDelete
  22. Też jestem fanką ceglanych wnętrz, loftów. Ta surowość jest przepiękna.

    ReplyDelete
  23. Ty masz poddasze mieszkalne? Jak ja Ci zazdroszczę. Zawsze marzyłam o przytulnym mieszkanku na poddaszu.

    ReplyDelete
  24. Zaciekawiło mnie co wisi w ramie na pierwszym zdjęciu? Czy tak samo jak ja uważasz, że plakaty filmowe mogą być wspaniałą dekoracją współczesnego mieszkania? :) W moim malutkim mieszkaniu są aż 3, umieszczone w antyramach w salonie.

    ReplyDelete
  25. Surowa cegła w pomieszczeniach coraz bardziej zaczyna mi się podobać, fajnie prezentuje się z białymi elementami.

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. Super wnętrze i bardzo ciekawy blog.

    ReplyDelete
  28. Stół bardzo przypadł mi do gustu :) Bardzo prosty i klasyczny.

    ReplyDelete
  29. Ciekawe wnętrze i urządzone z pomysłem. Bardzo podobają mi się schody, które idealnie komponują się z cegłą. No i te wnęki na książki - świetne!

    ReplyDelete
  30. Mieszkanie jest piękne... cegła jest czaderska - świetnie komponuje się z bielą;)

    ReplyDelete
  31. Cegła wygląda naprawdę ekstra, gratuluję świetnego gustu! Fajnie by było, gdyby wrocław mieszkania nowe częściej miały ceglane akcenty, moim zdaniem nadaje to wnętrzu prawdziwego charakteru :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Piękne wnętrza i genialne połączenie drewna z cegłą.

    ReplyDelete
  33. Świetny blog, bardzo dobrze połączone białe ściany z stylowymi drewnianymi schodami :)

    ReplyDelete
  34. Bardzo fajnie Ci wyszedł ten projekt. Super, że udało się zachować klimat starej kamienicy i że nowoczesność pięknie łączy się z detalami typu cegła czy charakterystyczny układ mieszkania. Ja sam oglądam teraz mieszkania 1-pokojowe Wilanów i nie mogę się doczekać kiedy będę sam mógł się zająć aranżacją wnętrza.

    ReplyDelete
  35. Schody i cegła odlot. Pięknie się wkomponowały w resztę. Dom marzeń!!!

    ReplyDelete
  36. Uwielbiam takie wnętrza <3 Jako architekt wnętrz uwielbiam śledzić nowinki i niektóre hotele w poszukiwaniu pomysłów. Ostatnio urządzałam właśnie takie wysokie mieszkanko w starej kamienicy i powiem szczerze, że to wielka frajda! Wcześniej w internecie przewinęły mi się gdzieś apartamenty wrocławskie do wynajęcia i zaczerpnęłam stamtąd naprawdę wiele inspiracji, lubię taki styl loftowy

    ReplyDelete
  37. Połączenie ściany z cegieł z elementami drewnianymi daje niesamowity efekt. Wnętrze jest ciepłe i oryginalne.

    ReplyDelete
  38. Cegła na ścianie i białe meble to zdecydowanie to, co lubię najbardziej :) Bardzo podoba mi się Twoje wnętrze - na pewno dobrze się w nim mieszka!

    ReplyDelete
  39. Stare wnętrza, albo imitacja starego wnętrza - cegła zawsze dobrze wygląda

    ReplyDelete
  40. Śliczna ta cegła. Wygląda to na prawde niezwykle klimatycznie i mimo wszystko wg mnie ociepla pomieszczenie i nadaje fajnego kontrastu do reszty elementów.

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam twoje wnętrza. Podczas remontu będę się nimi inspirować :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...