Friday, October 9, 2015

Perełka w kamienicy

Nic dodać, nic ująć -  trafiłam właśnie na mieszkanie ze wszech miar idealne i nie mogę powstrzymać się, by od razu nie pokazać go na blogu. Robi wrażenie swoją przestrzenią, rozmachem, z jakim zostało urządzone (choć "rozmach" pewnie każdy na swój sposób interpretuje) oraz nietypowymi rozwiązaniami. Co powiecie na piętro z tarasem i ogrodem zimowym?!!!

Największe wrażenie robi tu okno!





Piece zdobią niemal każde pomieszczenie - to dopiero perełka!









W łazience znalazło się miejsce nawet na saunę!
Jest też wolnostojąca wanna i blaszana oszklona szafka w stylu industrialnym - moje dwa niespełnione jak na razie marzenia.



Zdjęcia: Sotheby's

Nic więcej nie dodam, bo z wrażenia mowę mi odebrało ;)
Pozdrawiam
Marta

5 comments:

  1. Taras rzeczywiście robi wrażenie, ale niezłe jest również to że w każdym pomieszczeniu jest piec.. :)

    ReplyDelete
  2. Obłędne! Dawno nie widziałam takiej świeżości, naturalności. Bardzo mi sie podoba, aż sobie zapiszę zdjęcia w komputerze :)
    Pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  3. Bardzo oryginalnie prezentuje się wszystko tak naturalnie

    ReplyDelete
  4. Fajne drewno w salonie i korytarzu :)
    Bardzo mi się ostatnio podobają takie aranżacje. Znalazłam nawet fajny sklep z dużym wyborem podłóg drewnianych. Jeśli kogoś interesuje, to może sobie zajrzeć: http://bel-pol.pl/offer/group/1/Podlogi/. Zastanawiam się nad zamówieniem, bo jestem właśnie w trakcie remontu korytarza :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...