Tuesday, April 21, 2015

Mieszkanie z potencjałem

Pomyślałam, że pokażę na blogu to mieszkanie zanim na dobre zniknie ze strony z ogłoszeniami sprzedaży nieruchomości. Właśnie toczy się o nie zacięta walka, ostatnio rzucona kwota jest ponad 20% wyższa od ceny wyjściowej.
Po drugie chciałam je pokazać ponieważ przypomina mi nieco układem nasze własne mieszkanie. W stanie, w jakim za jakiś czas mam nadzieję będziemy je widzieć (jeśli ktoś jest zainteresowany migawkami z remontów zapraszam na mój  Instagram).

Jesteście ciekawi mieszkania, o które toczy się walka?



U nas w tym miejscu zamiast salonu będzie kuchnia. Ale stół planujemy obok schodów, dokładnie tak jak na powyższej wizualizacji.













 I na deser piękna kuchnia z odważną ścianą wyłożoną płytkami. 


Zdjęcia: Stadshem

Moja praca zawodowa nie wiąże się z nieruchomościami, ale z jakichś powodów często dostaję pytania dotyczące tych tematów. Co kupić, gdzie szukać, gdzie znaleźć, co wybrać? Nie powiem, że tematy te nie są mi bliskie i nie wykluczam że za jakiś czas zajmę się tym na serio, bo poruszanie się po tematach nieruchomościowych sprawia mi ogromną przyjemność. Tymczasem dla sportu przeglądam oferty i zobaczcie jakie ciekawe oferty znalazłam w Poznaniu! Tu piękne poddasze z potencjałem obok parku Wilsona, tutaj przestronne mieszkanie na Jeżycach, tutaj mała kawalereczka na poddaszu w samym centrum, a tu duże mieszkanie na Łazarzu. Nie są tak pięknie wystylizowane jak ich szwedzkie odpowiedniki, ale zdecydowanie mają potencjał. Chętnie sama podjęłabym się ich remontu. A jak wam się podobają? Uważacie, że to rudery czy mieszkania z potencjałem?

Pozdrawiam
Marta

15 comments:

  1. Śliczne mieszkanie :)
    Mieszkanie na Jeżycach i to pięciopokojowe na Łazarzu- mają ogromny potencjał :) Sama chętnie bym zamieszkała w takiej kamienicy :) Szkoda, że u nas mieszkania do sprzedaży są w takim opłakanym stanie. Nie każdy ma zdolności dekoratorskie i nie każdy jest w stanie zauważyć potencjał mieszkania. Pozdrawiam
    P.s. pokazuj tutaj swoje remontowe boje z mieszkaniem, fajnie podglądać jak powstaje piękne coś z niczego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć Aniu,
      Ja też bym się nie obraziła na myśl o takim mieszkaniu :) Ja zaś wychodzę z założenia, że im gorzej wygląda na początku tym lepiej. Mieszkanie, które niedawno nabyliśmy nie ma nawet drzwi wejściowych...
      Fotki z remontu możesz podejrzeć na moim Instagramie. A za jakiś czas na pewno wrzucę coś więcej jak będzie widać większą zmianę np. zrobioną łazienkę, schody lub kuchnię :)

      Delete
  2. Na Łazarzu - bajeczne i z potencjałem... Cenę ma rewelacyjną - to typowe dla Poznania? - można sporo wydać na remont... W moim mieście takich ofert nie ma :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta cena z Łazarza to może nie takie typowe, ale na pewno się zdarza. I w sumie bez problemu można znaleźć mieszkanie w tej cenie. Do remontu oczywiście. Taki remont na pewno trochę kosztuje...

      Delete
  3. Wow, zaparło mi dech, tyle świeżości i niewymuszonego luzu... piękne mieszkanie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też bardzo się podoba, niby takie proste, a mogę sobie wyobrazić jak przyjemnie się w nim przebywa.

      Delete
  4. Piękne wnętrza i świetny obraz na pierwszych zdjęciach;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten obraz również zwrócił moją uwagę!

      Delete
  5. Mieszkanie cudne, a co do mieszkań z ofert to większość jest z potencjałem, tylko nie każdy jest wstanie to sobie wyobrazić.....Pozdrawiam słonecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fakt, nie każdy potrafi sobie wyobrazić. Większość osób złapałaby się za głowę widząc taką ruinę. I zgadzam się z tym, że większość z potencjałem, tylko sztuką jest go wydobyć :)

      Delete
  6. Bardzo się cieszę, że wkleiłaś te zdjęcia - schody są bardzo inspirujące. Zapisuję do folderu.

    ReplyDelete
  7. Pięknie;) mogłabym tak mieszkać;)

    ReplyDelete
  8. Marzą mi się takie schody i drugi poziom. Niestety w naszych blokach polskich to raczej rzadkość...

    ReplyDelete
  9. Nic dziwnego, że jest takie popularne. Mnóstwo przestrzeni i światła, wygląda na bardzo zadbane. Sztuką jest taki remont, który dodać wartości naszej inwestycji i to się tutaj udało. Nie każdemu jednak takie jasne mieszkanie może się podobać, są osoby, które lubią ciemniejsze wnętrza. Poza tym super blog i oby tak dalej!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...