Wednesday, May 14, 2014

Piękne mieszkanie w kamienicy

Mieszkając w Szwecji napatrzyłam się już na tysiące pięknych wnętrz i coraz trudniej mnie "zaskoczyć", jednak to mieszkanie po prostu mnie zachwyciło. Przestrzenią, wymieszaniem nowego ze starym, po prostu swoim rozmachem.


 Przygotujcie się na porządną dawkę pięknych wnętrz!






Półka awansowała do miana niekwestionowanej ozdoby wnętrza.
Biel ścian pięknie kontrastuje z plamą szarości w tle ozdobnej półki.
Co za sklepienie!


Kolejna lampa - mój przedmiot pożądania. 


Zieleń bywa trudnym kolorem, gdy zamiast dodatków, przenosi się na większe powierzchnie staje się dominującą barwą.Tutaj ryzyko się opłaciło, wnętrze wygląda imponująco w towarzystwie ciemnego drewna i ... zielonych dodatków.

Kuchnia na wskroś nowoczesna, bez elementów vintage. Moją uwagę zwróciła głównie lampa, która nadaje charakteru dość zwyczajnym inaczej białym meblom.




Dwa zachowane kredensy - to już prawdziwa rozpusta! To wnętrze naprawdę jest idealne!


A teraz czas na lekką zmianę klimatu, robi się bardzo nowocześnie! Gdyby nie te drzwi przycupnięte obok szafy, w ogóle nie miałoby się wrażenia, że to zdjęcie zrobione w kamienicy.



Źródło: Hemnet 
?A na was jakie zrobiło wrażenie
Pozdrawiam
Marta

13 comments:

  1. Na uwagę zasługują wykończenia i detale i one właśnie w tych na pozór prostych wnętrzach tworzą całość. Świetne i tyle:))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Marta, udany miks starego z nowym. I w dodatku ile zieleni ♥

    ReplyDelete
  3. rzeczywiście - miezkanie mnie urzekło, zgadzam się z poprzedniczką detale wykończeniowe plus okna to klucz do sukcesu :)

    ReplyDelete
  4. Super aranżacje :) Mieszkania z duszą !

    ReplyDelete
  5. Piękne dekoracje, w sam raz do tak ciepłego i domowego wnętrza :) Ostatnio byłam w ikei i kupiłam całe mnóstwo ozdób do mojego nowego mieszkania wrocław ma sporą ofertę dekoracji w wielu sklepach. Zdecydowanie będę inspirować się Twoim blogiem dekorując mieszkanie na święta!

    ReplyDelete
  6. Marzy mi się mieszkanie w kamienicy. Bardzo klimatyczne wnętrze - super!

    ReplyDelete
  7. Ale cudowne rozwiązania. Ten ciemny kredens mnie rozwalił. Super.

    ReplyDelete
  8. Doprawdy zniewalająca przestrzeń i doskonałe połączenie stylów. Nowocześnie, funkcjonalnie urządzona kuchnia kontrastująca z oryginalnymi kredensami, nietuzinkowymi krzesłami, stołem oraz niepowtarzalnym sklepieniem i zjawiskowymi oknami! Gustowne urządzenie takiej kamienicy wymaga naprawdę przemyślanego doboru mebli i dodatków.

    ReplyDelete
  9. Przepiękne wnętrza mieszkania w kamienicy i duże, przestronne okna czyli to, co lubię w takich wnętrzach najbardziej :)

    ReplyDelete
  10. Piękne wnętrze, stanowiące idealne źródło inspiracji! Ustronie morskie mieszkania na sprzedaż czekają na Was z dużą dozą wyjątkowego klimatu!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...