Sunday, October 20, 2013

Kuchnie - mój ulubiony temat

Chyba żadne inne pomieszczenie nie pojawia się na moim blogu częściej niż kuchnia. Tak się składa, że to miejsce w domu szczególnie sobie upodobałam. Zauważyłam też, że planowanie tego pomieszczenia najlepiej mi wychodzi.
No tak, to mój ulubiony temat prócz cegły i remontów. Dlatego dziś uraczę was kolejną garstkę inspiracji ze szwedzkich domów!

W tym mieszkaniu zwraca uwagę nietypowe tło kuchenne wykonane z różnych rodzajów kafelek (zastanawiam się, czy to własna kompozycja twórcza czy może tak naprawdę gotowiec?). Niby białe, ale dzięki zróżnicowanej fakturze dające niebanalny efekt.Do tego złota bateria i ciekawa kompozycja lamp, a zwykła biała kuchnia nabiera oryginalnego charakteru.


 Źródło: SF

W tej kuchni podoba mi się połączenie szarych, stonowanych mebli z ciekawą kompozycją ze zróżnicowanych kafalek. Do tego jeszcze stara, sfatygowana, ale jakże urocza podłogaa całe wnętrze nabiera charakteru. Podoba mi się też jak zagospodarowano przestrzeń pod oknem, gdzie zazwyczaj napotkałoby się grzejnik. Dzięki otwarciu kuchni na pokój mógł zapewne znaleźć się w innym miejscu.

Źródło: Fm 

Zapraszam też do przeczytania nowego wpisu na moim drugim blogu.

Tym razem wyszedł mi trochę filozoficzny, chyba ze względu na to, że mijają już dwa lata odkąd jestem w Szwecji i zebrało mi się na refleksje.

Pozdrawiam weekendowo.
Marta

4 comments:

  1. Fajne inspiracje, ja marzę o remoncie mojej kuchni......Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  2. ta podłoga i kafelki są cudowne. Ja właśnie planuję delikatne zmiany w mojej kuchni, juz się nie mogę doczekać aż je zacznę :)

    ReplyDelete
  3. Obydwie kuchnie mają coś w sobie...A kanapa z drugiej inspiracji...oj taka mi się marzyła.

    ReplyDelete
  4. pierwsza kuchnia po prostu mnie urzekła - nowoczesne a takie romantyczne, francuskie wnętrze :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...