Saturday, January 30, 2010

Oby do wiosny

Ostatnio blogi opanowała akcja przyzywania wiosny. Ja również chciałabym się przyłączyć :) prezentując moją haftowaną kolekcję kwiatową. Kolekcję, bo haftów będzie kilka, na razie gotowe są tylko dwa okazji. Jeden z haftów już wcześniej prezentowałam, a teraz jest już skończony. W sumie będą 4 obrazki i w przyszłości zawisną nad moim biureczkiem :) By zawsze panowała w tym miejscu wiosenna atmosfera, jako że przy biurku spędzam sporo czasu.





P.S. Jadzik, znalazłam gazetę, prześlę ci hafty ak tylko dorwę się do jakiegoś skanera. Nie zapomniałam o Tobie :)

A dzisiaj obudziłam się i taki widok zastałam za oknem:



Zima potrafi zaskoczyć swoim pięknem. Niech jeszcze zostanie, jeśli ma zamiar nadal tak pięknie się prezentować.
Pozdrawiam wszystkich zaglądających i życzę wam udanego weekendu :)

3 comments:

  1. Podoba mi się w Twoim domu, będę wpadać jeśli mogę :)

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za odwiedziny i zaprraszam ponownie. Wpadaj koniecznie :)
    Pozdrawiam
    Marta

    ReplyDelete
  3. Ależ cudny ogród - w tym śniegu wygląda jak z bajki - na wiosnę będzie cudownie usiąść na tym tarasiku :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...