Sunday, September 13, 2009

Jesienny wieczór

Dzisiaj dzień zleciał mi na gotowaniu i pieczeniu, bo po południu miałam gości. Zrobiłam między innymi ciasto ze śliwkami i jabłkami według przepisu Alizee. Było bardzo smaczne, choć nie wyglądało tak pięknie jak na zdjęciu z bloga. Ewidentnie brakuje mi tu wałka i muszę się w niego zaopatrzyć . Placki formowane własnymi rękoma nie wychodzą tak pięknie, nie daje się ich tak łatwo rozgnieść.
Zdecydowanie czuje się już nadchodzącą jesień. W mieszkaniu robi się już trochę chłodniej. Dlatego zaopatrzyłam się w ciepłe kapcie.



Nadchodzi też czas picia ciepłej herbaty. Dlatego zawczasu zaopatrzyłam się w kubki, które są w stanie pomieścić wystarczającą ilość ciepłego płynu, by rozgrzać całe ciało. Do tej pory miałam tylko małe filiżanki. Na zakup kubków spożytkowałam kupon do sklepu Impressionen, którym jakiś czas temu mnie obdarzono. Właśnie przyszły. Wyglądają całkiem fajnie, ale niestety jakość pozostawia trochę do życzenia.



Chłody mi zatem niestraszne :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...