Saturday, July 16, 2011

Praktyczne pomysły w małej kuchni

Kiedy niemal trzy lata temu poszukiwałam mieszkania do wynajęcia marzyła mi się duża przestrzeń ze sporym pokojem dziennym i otwartą kuchnią. Poza tym miało być umeblowane w sposób, który cieszyłby oko. Sporo wymagań jak na wynajmowane mieszkanie. Trochę się naoglądałam zanim znalazłam coś odpowiedniego, ale nie obeszło się bez kompromisów. Niektóre mieszkania były fatalnie umeblowane, zdawało się, że właściciele wynieśli tam cały dostatek swojej piwnicy. Sami już na te sprzęty nie chcieli patrzeć, a myśleli, że ktoś będzie chciał płacić za ich korzystanie. Czasami "marnowali" naprawdę fajne mieszkania zastawiając je jakimiś rupieciami. Trochę zatem trwało zanim udało mi się znaleźć mieszkanie, w którym bym się widziała.
Wspomniałam o kompromisach - pokój dzienny jest sporych rozmiarów, tak jak marzyłam, ale za to kuchnia mała i zamknięta. Zajęło mi trochę czasu, by ją polubić. Jest dość ciemna, ponieważ okna wychodzą na ścianę sąsiedniego budynku postawionego zaledwie w odległości 3 metrów.





O ile meble spodobały mi się od samego początku, nie mogłam przekonać się do metalowego stolika i krzeseł. Aż nie zaczęłam gotować... Brak blatów roboczych był coraz bardziej odczuwalny i wtedy odkryłam właśnie na nowo ów metalowy stolik. Fantastycznie nadaje się do odstawiania wszelkich gorących rzeczy. Po prostu na nim wszystko stawiam i nie muszę się martwić, czy przypadkiem się nie zniszczy czy przypali. Naprawdę rewelacyjna pomoc w małej kuchni. Jeśli moja kolejna kuchnia będzie równie mała, chyba zaadoptuję ten nowo poznany patent.
Życzę wam słonecznego weekendu!
Marta

7 comments:

  1. Może i mała, ale za to jaka ładna! stoliczek całkiem dobrze pasuje do tych prostych, białych mebli.. Bardzo miło u Ciebie :) aż trudno uwierzyć, że to wynajmowane mieszkanie :)

    ReplyDelete
  2. Twoja kuchnia przy mojej wydaje mi się całkiem... wielka. W mojej nie ma mowy o tym by postawić jakikolwiek stolik :(

    ReplyDelete
  3. Ta kuchnia wygląda świetnie.. Stolik i krzesełka pasują jak ulał, a podłoga wygląda wprost genialnie :)

    ReplyDelete
  4. Jak na wynajmowane mieszkanie to naprawdę super kuchnia:)) świetne mebelki!
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Małej kuchni (bez okien) nie widziałaś :-)
    Fajnie urządzona, świetne meble.

    ReplyDelete
  6. Małe pomieszczenia wymagają odpowiedniego rozplanowania

    ReplyDelete
  7. U nas w domu też mamy małą kuchnię. Ale dzięki meblom na zamówienie, fajnie zagospodarowaliśmy miejsce. Meble dopasowaliśmy na wymiar kuchni i wszystko pięknie wyszło, jest mała, ale dużo się w niej mieści. Nasz stolarz, Pan Darek, zrobił nam kuchnię marzeń mojej żony, która teraz jest szczęśliwa. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...