Monday, July 4, 2011

Książka, na którą czekam

Na pewno niejeden raz trafiłyście na blog Design Sponge. Ja w każdym razie bardzo lubię tam zaglądać. Autorka prowadzi swego bloga od 2004 roku, więc z pewnością była jedną z pierwszych, rzadko kto może pochwalić się taką historią. Blog Design Sponge nazywam blogiem "profesjonalnym", który nie jest tylko hobby, ale stanowi "sposób na życie". Może to trochę szumnie powiedziane, ale chodzi mi o to, że dla niektórych prowadzenie bloga to zajęcie typu full time.
Ostatnio autorka oznajmiła na blogu, że udało się jej wydać swoją pierwszą książkę-album, o czym możecie przeczytać i usłyszeć tutaj.



To niesamowite, że blog mógł tyle zmienić w jej życiu, a nawet doprowadzić do wydania książki. Dla mnie to nie tylko książka o designie, ale w pewnym sensie o spełnionych marzeniach i o tym, że małymi kroczkami można osiągnąć wielkie wyniki.
Sama mam kilka marzeń, do których się "przymierzam" - nauczyć się szyć, dowiedzieć się więcej o fotografowaniu, by potrafić lepiej uchwycić chwilę, wyremontować mieszkanie w kamienicy i urządzić je samodzielnie.... to tylko czubek listy.
A tymczasem z chęcią zagłębię się w lekturę książki i już czekam na to, kiedy będzie dostępna na Amazonie.
Miłego dnia
Marta

3 comments:

  1. Marto, cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Ja też bardzo lubię blog Design Sponge i mam jedno marzenie podobne do Twojego - wyremontować mieszkanie w kamienicy i je umeblować ;-)
    Będę tu zaglądać,a tymczasem Miłego dnia!

    ReplyDelete
  2. po 1- ładny banerek :)
    po 2 - też lubię przeglądać Design Sponge
    po 3- remontuję już 5 lat mieszkanie w kamienicy i mam nadzieję, że niedługo skończę :)
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Manitou, zatem tobie i sobie życzę, by nasze kamieniczne marzenia się spełniły.Ja mieszkam właśnie w kamienicy, ale mieszkanie jest wynajmowane i nie przeze mnie urządzone, aczkolwiek nadal jest piękne, trafiłam bowiem na właścicieli którzy naprawdę zrobili to z pomysłem.
    Kasiu, cieszę się, że twoje kamieniczne marzenie już się spełniło i po cichutku zazdroszczę, ale tak pozytywnie. I dziękuję za pochwałę banerka :) Jesteś pierwszą osobą, która go zauważyła. Podoba mi się zdecydowanie bardziej niż stara wersja. Przydał się ten deszczowy dzień weekendowy :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...