Thursday, September 4, 2014

Przytulnie na niewielu metrach

Zanim przejdę do tematu docelowego chciałam powiedzieć wam o blogu Oli, na który wczoraj trafiłam i zastanawiałam się dlaczego dopiero wczoraj!!! Jeżeli lubicie wieści remontowe, to u Oli znajdziecie ich znacznie więcej niż u mnie, zachęcam do śledzenia, bo Ola naprawdę fajnie pisze o swoich zmaganiach remontowych. Nie wspominając już o zdjęciach imponującej metamorfozy swego kamienicznego mieszkania.

Dzisiaj kolejne nieduże wnętrze, ale za to jakie przytulne! Klasyczna biel i czerń przełamana szczyptą koloru. I lampy-kule, które nadaję wnętrzu niemalże bajkowy charakter.






W kuchni boskie kafelki, podobnie jak dalej w pryedpokoju. I jeszcze ten piec przycupnięty z boku - Skandynawia w połączeniu z elementem z baśni tysiąca i jednej nocy.


Moją uwagę zwróciła komoda w roku - ciemne drewno połączone z marmurowym blatem - jak dla mnie hit! Gdyby nie tapeta jadalnia mogłaby wypaść banalnie. 


W całym mieszkaniu lampy są po prostu genialne!
 


 Zdjęcia: BO STHLM

W ten weekend czeka mnie kolejna uczta wnętrzarska, bo wybieram się do Kopenhagi. Ciekawa jestem co ze sobą z tej mini-wyprawy przywiozę. Na pewno kilka fajnych wspomnień.
Pozdrawiam
Marta

4 comments:

  1. Marta, w takim razie z niecierpliwością czekam na Twoją relację z Kopenhagi.
    U Oli - bardzo udana metamorfoza łazienki, prawda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wrażeń y Kopenhagi całe mnóstwo, choć wyjazd był bardzo krótki, na pewno coś na ten temat napiszę.
      A metamorfoza łazienki Oli niezwykle udana!!!!

      Delete
  2. Marto, mam jakieś blokady mailowe i przy wysyłaniu wiadomości dostaję zwrot zaczynający się "Delivery to the following recipient failed permanently:" ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yana, nie wiem co może blokować maila. Być może załącznik jest zbyt duży. Wyślę ci alternatywnego maila, może wtedy się uda.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...