Tuesday, May 28, 2013

Kuchnia sercem domu

Kuchnia jest dla mnie bardzo ważnym pomieszczeniem, żeby nie powiedzieć, że wręcz najważniejszym. Spędzam w niej sporo czasu, więc przywiązuję do niej dużą wagę. Kuchnia ma być dla mnie duża i jasna,  takie serce domu. Dlatego ta kuchnia zwróciła moją uwagę. Zajmuje sporo miejsca i jest osią całego mieszkania. Z niej rozchodzą się wejścia do wszystkich innych pomieszczeń. Jest to może rozwiązanie nietypowe, ale dla mnie jak najbardziej odpowiada. Tak się składa, że to mieszkanie jest również po sąsiedzku. Chętnie weszłabym w jego posiadanie, bo kuchnia jest nie tylko ciekawie położona, ale też bardzo oryginalnie urządzona.

Pozdrawiam
Marta

10 comments:

  1. taki duży stół świetna sprawa

    ReplyDelete
  2. genialny stół i lampa z ostatniego zdjęcia bardzo podobna do tej mojej:)))

    ReplyDelete
  3. Ale wielka! Toż to połowa mojego mieszkania...za to stół zapiera dech :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. To fakt, stół jest: boski, zapiera dech, genialny i duży :)

    ReplyDelete
  5. cudowna! echh... i jaka duża!

    ReplyDelete
  6. Kuchnia to jedne z najważniejszych pomieszczeń, więc śmiało można ją nazwać "sercem domu". Pomieszczenie kuchenne powinno być wg mnie jak najlepiej zagospodarowane i wyposażone. Oprócz standardowych akcesoriów do serwowania potraw takich jak sztućce https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/sztucce dobrze by w kuchni nie zabrakło miejsca również na nowoczesny sprzęt agd, dzięki któremu sprawnie przygotujemy każdy posiłek. Warto jest też zadbać by wyposażenie wkomponowywało się w wystrój wnętrza kuchni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...