Friday, May 9, 2014

Poddasze z widokiem

Mieszkanie na poddaszu ma swoje wady i zalety. Z mojej perspektywy wadą jest konieczność wdrapywania się na piętro X (w moim przypadku 4), co uciążliwe bywa zwłaszcza wtedy, gdy niesie się ciężkie zakupy (choć niektórzy mogą to również przekuć w zaletę, bo ćwiczy się mimowolnie wchodząc po schodach, dzięki czemu wysmukla się sylwetkę :). Niewątpliwą zaletą poddaszowego mieszkania często bywa jednak widok, który potrafi wiele wynagrodzić.
Mam nadzieję, że właściciele tego mieszkania nie muszą wdrapywać się codziennie na górę, widok z okna mają za to do pozazdroszczenia! Dla takiego widoku wdrapywałabym się tam codziennie z ochotą!

Uwielbiam okna z zaokrągloną górą!






Wow! Ściana z okien! Ma się wrażenie, jakby to kuchnia stanowiła przedłużenie tarasu, a nie odwrotnie!


Z 12-metrowego tarasu roztacza się widok nie tylko na okoliczne dachy, ale również front pięknej, leciwej budowli. Prawda, że zapiera dech w piersiach!



Prosto, ale bardzo ciekawie i praktycznie zagospodarowana wnęka w przedpokoju - zamierzam zmałpować :)

Żródło: Hemnet
Poza tym poddasze jest klimatyczne, przytulne, oryginalne....generalnie fajnie jest mieszkać na poddaszu :)
Mam nadzieję, że wkrótce się o tym przekonam. Tylko do wdrapywania się po schodach nie tęsknię...
Pozdrawiam
Marta

6 comments:

  1. Tego CI życzę. A to mieszkanie na zdjęciach jest całe 'moje". Pięknie!

    ReplyDelete
  2. co za taras z jakim widokiem !! jakie miejsce do pracy !! jaka sypialnia ! przytulnie, ciepło, klimatycznie.

    ReplyDelete
  3. przepiękne. bardzo dla mnie ;))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...