Thursday, May 1, 2014

Nowoczesność w kamienicy

Nowoczesność, może taka nie do końca na wskroś, by jednak trochę tego poczucia kamienicy pozostało, taka jak w tym mieszkaniu - to idealne rozwiązanie dla osób, które lubią kamienice, ale nie przepadają za stylem vintage. Nowoczesny styl i stara kamienica to dla mnie mariaż jak najbardziej udany. W tym mieszkaniu do dawnych czasów nawiązano dzięki drewnianej podłodze ułożonej w jodełkę, czarnym krzesłom przypominającym te rodem z początków XX wieku, a także czarno białej kolorystyce w łazience. Przynajmniej te elementy ja wypatrzyłam. 

Lampa Cloud na pierwszym planie - to ostatnio przedmiot mojego pożądania. 



Kuchnia z marmurowym blatem (też taką chcę!) i wyjątkowymi uchwytami z Byggfarbriken. 






Zdjęcia: ESNY
Może na razie jest w tym mieszkaniu ciut za zimno, ale na pewno to się zmieni, gdy w końcu wprowadzą się tu docelowi mieszkańcy. Mieszkanie jest obecnie wystawione na sprzedaż. 

Pozdrawiam
Marta

1 comment:

  1. Zachwyciły mnie te białe fotele. Super eleganckie jak dla mnie. I kwiaty w wazonie robią swoje. Jak zawsze. Masz rację, troszkę tutaj chłodno ale takiego długiego grzejnika nie widziałam jak żyję.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...