Tuesday, November 12, 2013

Ceglane łuki



Niniejszym rozpoczynam wspomniany wcześniej mini cykl o cegle we wnętrzu. Ostatnio szukałam inspiracji ceglanych do naszego mieszkania, które remontujemy i chciałam podzielić się moimi pinterestowymi głównie znaleziskami. Dzisiaj będzie o ceglanych łukach.
Nie mamy w głowie gotowego planu jak co powinno wyglądać, bardziej ogólny zarys, a reszta wychodzi w praniu. Nie spodziewaliśmy się, że odkryjemy pod tynkiem takie piękne łuki. Tak nam się podobają, że stwierdziliśmy, że szkoda będzie je zakrywać. A oto kilka inspiracji z łukiem w cegle. 

Źródło: Pinterest

Źródło: Pinterest
Źródło: Pinterest
Źródło: Pinterest
 
Tutaj podobny układ łuków, jaki jest u nas na ścianie.  

 Źródło: Pinterest

Natrafiłam również na ciekawe tym razem polskie ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości. Więcej zdjęć i link do oferty tutaj.

A tymczasem nasz korytarz i ściana z łukami prezentuje się tak oto:


Łuk został już wstępnie oczyszczony, również belki drewniane, które znajdują się na rogach między cegłami. Po odkryciu łuku pomieszczenie jakby optycznie zyskało na wysokości. Ciekawe gdzie jeszcze odkryjemy łuki. Na dany moment odkryliśmy 4 na samym korytarzu i wszystkie zamierzamy pozostawić odkryte.
Pozdrawiam serdecznie
Marta

4 comments:

  1. Twoje mieszkanie fajnie się zapowiada - myślę, że odkrycie ceglanych łuków to mega niespodzianka - jeszcze nic nie ma a już jest klimat. Mnie bardzo się pomysł podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mam nadzieję, że dobrze te łuki wykorzystamy i że dobrze wpasują się we wnętrze.

      Delete
  2. Mnie wpadło w oko to zdjęcie z jasną podłogą i czarnymi dodatkami. Mniam!

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę tych łuków. Od razu dodają wnętrzom smaczku. Bardzo fajnie z tym białym cokolikiem przy podłodze wygląda. I też mi wpadło w oko to zdjęcie z czarnym stolikiem, ale u Was chyba inny odcień cegły?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...