Wednesday, December 31, 2014

Szare kuchnie dwie

Dzisiaj koniec roku i wypadałoby go jakoś podsumować, ale prawdę powiedziawszy zdecydowanie wolę patrzeć w przód niż oglądać się za siebie. Powiem tylko tyle, że był to dobry rok, za który jestem bardzo wdzięczna i już nie mogę doczekać się tego, co nowy rok przyniesie. Dodam, że szykuje się już kolejna renowacja, o której gdy przyjdzie czas na pewno napiszę na blogu. Tymczasem w najbliższych miesiącach nadal będzie trochę o mieszkaniu pod aniołem :)

Zamiast podsumowań będzie dziś po prostu kolejna inspiracja z typu moich ulubionych. Prócz szarej kuchni będzie też cegła. W obu przypadkach kuchnia została stworzona na bazie szafek z Ikea, a przynajmniej tak mi się wydaje. Kłania się ponownie szara kuchnia Lidingo, którą bardzo lubię, choć nigdy nie miałam okazji wykorzystać jej we własnych aranżacjach.

W tej aranżacji cegła bardzo "ociepliła" wnętrze.




 Zdjęcia: Lundin

Ta kuchnia sprawia wrażenie dużo "chłodniejszej", jakby stworzonej "od linijki". Ciekawym "ocieplaczem" wnętrza są tutaj złote dodatki w postaci uchwytów oraz armatury.


Taki kran chętnie widziałabym we własnej kuchni! Zdecydowanie!

Zdjęcia: Maklarhuset

A która kuchnia wam bardziej przypadła do gustu?
Pozdrawiam i przekazuję wam serdeczne życzenia roku pełnego inspiracji i spełnionych marzeń!
Marta


11 comments:

  1. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za życzenia i przesyłam pozdrowienia z Poznania!

      Delete
  2. Ślicznie! Pomyślności w 2015 :))

    ReplyDelete
  3. Druga kuchnia mnie urzekła :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  4. szkoda, że nie było w sprzedaży szarych frontów kiedy kilka lat temu urządzałam kuchnię. Na pewno zdecydowałabym się na szare szafki na dole i białe na górze.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkiego dobrego!
      Dokładnie o tym samym sobie pomyślałam, że szkoda, że wcześniej Ikea nie pomyślała o zrobieniu tej kuchni w szarościach, bo też bardzo chętnie wykorzystałabym te fronty. Choć białe też są piękne :)

      Delete
  5. Dobrego roku!
    Wybieram kuchnię nr 2:)

    ReplyDelete
  6. A więc jednak 2-ga wygrywa. Nikt nie skusił się na połączenie z cegłą.

    ReplyDelete
  7. Mnie ujmuje ta cegła! Chce się wejść i działać

    ReplyDelete
  8. Ooo super... Mnie też spodobało się zastosowanie cegły. A czy zastanawialiście się nad jej bieleniem? Tutaj https://www.vintagewall.pl/bielenie-scian-z-cegiel-jak-stworzyc-interesujaca-aranzacje macie porady - na czym to polega i co to daje?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...