Sunday, November 23, 2014

Poddasze z ceglanymi akcentami

Tym razem piszę już do was z Polski :) Sześcioletni "epizod" emigracyjny dobiegł już końca i teraz zamierzam na dłużej zostać w domu, przynajmniej na jakiś czas, ponieważ kolejny wyjazd w przyszłości nie jest wykluczony. Pomimo że opuściłam Szwecję, nadal na stronach bloga będę z pewnością często gościła wnętrza z tego kraju.
Wczoraj na krótko wpadliśmy do mieszkania pod aniołem. Napaliliśmy w piecu i posiedzieliśmy trochę na placu budowy przy akompaniamencie wesoło buzującego ognia. Aż trudno uwierzyć, że w centrum miasta może być tak cicho i spokojnie. W otoczeniu grubych ceglanych murów czuje się już prawdziwą, domową atmosferę. 

Na dzisiaj taką inspirację, której być może nie powinnam pokazywać w poniedziałkowy poranek, bo sprawia, że przynajmniej mnie nie chce wychodzić się z domu. Tak tu przytulnie! Dużo cegły, poddaszowe zakamarki, do tego ciekawie wykorzystane, to moim zdaniem sprawdzony przepis na przytulne wnętrze. 

O takim pokoju z półokrągłym oknem w sypialni marzę!



 Cegła wita już "od progu".







Ciekawie wykorzystano pozorną niedogodność czyli komin, który przypadł akurat w kuchni. Zamiast go zakrywać, wyeksponowano go jako ozdobę kuchni. Przy okazji "ukrywa" wystawę sprzętów kuchennych, niewidocznych od strony salonu, za to łatwo dostępnych w kuchni.


Sporych rozmiarów antresola kryje część sypialną. Wykorzystano tu każdy zakamarek, nawet wąska wnęka pomiędzy schodami a kominem pomieściła stylową półkę String.








Cegły nie zabrakło nawet w łazience. 
Moja uwagę zwrócił schowek na pralkę. Sama chciałam pokusić się o takie rozwiązanie, bo nie chciałam wystawiać pralki na widok ogólny. Niestety nasza łazienka jest zbyt wąska, by zmieściła się tam podobna zabudowa.

Zdjęcia: Alvhem Makleri

Pozdrowienia z Poznania!
Marta

8 comments:

  1. zauroczyło mnie to mieszkanie... :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawy blog. Zapraszam na stronę: http://www.wilanayacht.pl

    ReplyDelete
  3. O tak... takie półokrągłe okno w sypialni to i moje marzenie :)

    ReplyDelete
  4. widzialam to wnetrze jak szukalam ispiracji do mojego mieszkania glownie podlogi i kuchni ;-) bardzo przypadlo mi do gustu ;-) widzialam w wersji jeszcze bez dywanow i gdzie indziej byla sofa ;-)

    ReplyDelete
  5. Super, że cegła nie zawsze musi być w industrialnym towarzystwie zimnego metalu, ale również zestawiona z ciepłymi starymi dywanami i drewnem :) I to zestawienie uwielbiam!

    ReplyDelete
  6. Piękne wnętrze. Chciałbym podobnie zaaranżować swoje mieszkanie. Zapraszam na stronę: http://www.studia-legnica.edu.pl

    ReplyDelete
  7. Niebywałe mieszkanie, szczególnie gabinet z biurkiem we wnęce okiennej. Szkoda, że sprzedaż mieszkań jak to odbywa się rzadko, a w Polsce znaleźć takie przestrzenie jest wręcz niemożliwe...

    ReplyDelete
  8. Super rozwiązania. My mieszkamy w kamienicy.. W związku z tym chciałabym coś na kształt antresoli. Trzeba wykorzystać przestrzeń.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...