Sunday, January 3, 2010

Nowy Rok i wyprzedaże

Witam serdecznie po raz pierwszy w Nowym Roku 2010. Niech będzie dla Was szczególny i wyjątkowy. Byście mieli wiele sił i odwagi, by realizować swe marzenia. Tak, tak, byście spełniali swe marzenia, a nie by się one spełniały, bo to Wy jesteście siłą sprawczą decydującą o tym, co się z tymi marzeniami dzieje. Mam nadzieję, że wieściami o spełnionych marzeniach podzielicie się na Waszych blogach :) A poza tym życzę Wam również wiele optymizmu i radości na każdy dzień.
Dość długo mnie tu nie było, a wszystko ze względu na wyjazdy okołoświąteczne. N ie tylko miałam utrudniony dostęp do Internetu, ale zapomniałam również kabelka do przeniesienia zdjęć z aparatu na komputer. Ale w sumie nic straconego, mam całą masę zdjęć, którymi będę się chciała z Wa mi podzielić już wkrótce. Udało mi się szczęśliwie zakończyć kilka prac z haftem krzyżykowym, więc te też na pewno zaprezentuję.
Przejdźmy jednak do tematu wyprzedaży, o którym wspomniałam w tytule. W końcu udało mi się dotrzeć do Zary Home na wyprzedaż!!!! Co to była za gratka. Już wcześniej upatrzyłam sobie parę rzeczy, ale stwierdziłam, że były za drogie. Za to po przecenie cena jest już dużo bardziej dostępna :) Więc kupiłam sobie kilka drobiazgów. Niestety, jak to bywa gdy się czeka na wyprzedaż, nie wszystko co sobie upatrzyłam do tego czasu dotrwało.
A oto moje zdobycze.
Pierwsza rzecz to kosz na prasę. Jestem nałogowcem jeżeli chodzi o prasę, zwłaszcza tej o tematyce wnętrzarskiej. Skupuję wszystko co się da, a przy tych ilościach trudno trzymać je w porządku. Kosz pomoże mi mam nadzieję porządek zachować.



Kolejna rzecz z wyprzedaży to zestaw ręczników z niebieskim haftem. Sam ręcznik jest właściwie bardzo prosty, ale urzekł mnie tym haftem.




Przy kolejnej okazji pokażę dalsze zdobycze wyprzedażowe.

5 comments:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Dużo dobrego w nowym roku:-)
    Świetny kosz na prasę.

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Kosz i ręczniki świetne,a jak jeszcze kupione po okazyjnej cenie to cieszą podwójnie :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie zdobycze:) Koszyk by sie przydal, a haft na reczniku mozna wykorzystac;)

    ReplyDelete
  5. Ach, kolor sofy, obledny, kocham taki swiezy zielony:) i to z czekoladowym brazem!
    Spelnienia i realizacji marzen w Nowym 2010!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...