Sunday, April 27, 2014

Szara kuchnia

Przepis na kuchnię idealną to dla mnie połączenie szarości, białych płytek i marmuru, drewnianej podłogi, najlepiej ze sporą przestrzenią do przechowywania. Taka jest właśnie ta kuchnia w szwedzkim mieszkaniu, które właśnie przeszło gruntowną renowację. Zdecydowanie to kuchnia bardzo na czasie.




System schowków w kuchni genialny, nie tylko zapewnia przestrzeń do składowania, ale również bardzo dekoracyjnie się prezentuje.




Ciekawie wykorzystano również wnękę w jadalni. Taka właśnie wnęka marzyła mi się w naszym mieszkaniu, tak moglibyśmy wykończyć nawet dwie z nich, ale chyba zostanie cegła...


Zdjęcia: Bjurfors

Na naszym stryszku tymczasem prace posuwają się do przodu niewielkimi kroczkami. W "szarym" pokoju nie ma już piachu widocznego we wcześniejszym poście, wszystko zostało przykryte płytami, wyrównane i czeka na ułożenie podłogi. A żeby się zmotywować i wyobrazić sobie jak może być tam w przyszłości piękne, szukam inspiracji w necie i na Waszych blogach. Zobaczcie jaką piękną inspirację znalazłam tutaj. Prezentowane jest nie tylko piękne mieszkanie, ale na dodatek w Poznaniu! Ma niemal identyczny układ jak moje przyszłe, więc naprawdę jest czym się zainspirować. Polecam ten post i inspirującego bloga.

A tutaj inny, niestety smutny przykład jak mieszkanie w kamienicy można zeszpecić. Przyglądam się temu mieszkaniu od kilku lat, bo już od dawna się sprzedaje. A może raczej powinnam powiedzieć nie sprzedaje. Chętnie sama bym je nabyła, by przywrócić mu kamieniczny charakter. A może ktoś chętny się znajdzie?

Pozdrawiam
Marta

5 comments:

  1. do szarosci jasna podłoga i jest super ;)

    ReplyDelete
  2. Zerknęłam na link...... przeżyłam szok kolorystyczny. Choć i może moje mieszkanie takie..... ale staram sie, staram....

    ReplyDelete
  3. Proszę o poradę 😊chciałabym przemalować tylko fronty kuchenne na kolor szary i zostawić korpusy w kolorze jasnego brązu ale mam dylemat czy będzie pasować.blat też mam brązowy.czy lepiej wybrać klasykę i postawić na biel?proszę o porade😊

    ReplyDelete
  4. W kuchni dobrze jest wykorzystać fototapety, na ogół obrazy zagracają kuchni, a z kolei dzięki fototapetom staje się ona ciekawsza. Mnie podoba się wybór w https://uwalls.pl/, a z jakości jesteśmy bardzo zadowoleni!

    ReplyDelete
  5. Kuchnia to zawsze było moje ulubione miejsce w domu. Widzę że regał na książki jest - pięknie. Marzy mi się piękna duża kuchnia z wielkim oknem. Jasna i ścianą z cegły .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...