Tuesday, March 8, 2011

Ściana z cegły

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się, czym pokryć ścianę w kuchni i już w tytule zdradziłam, co przyszło mi do głowy. Kilka postów dalej załączyłam inspirację mozaiki marmurowej. Ma jednak jeden dość poważny mankament - cenę. Nie udało mi się zaś znaleźć sensownego zamiennika odpowiadającego zasobności mojej kieszeni. Najbardziej lubię poszukiwania wirtualne, ale tym razem wybrałam się nawet do stacjonarnego sklepu. Rzeczywiście udało mi się znaleźć przepiękne płytki, tylko te ceny przyprawiające o zawrót głowy... stanęłam więc w punkcie wyjścia.
Wtedy pomyślałam sobie o cegle, ale jednocześnie pojawiły się dylematy, czy cegła sprawdzi się w kuchni. Prawdę powiedziawszy nie udało mi się znaleźć inspiracji z cegłą w kuchni w strefie przyzlewowej, owszem pojedyncze ściany tak, ale bardziej w jadalni niż w kuchni.
Szperając natrafiłam na białe cegły na Allegro. Sprzedawca mam nadzieję nie obrazi się, że zaprezentuję tu zdjęcia z aukcji:



Od razu zapytałam sprzedawcę, czy cegły te nadają się do kuchni. Udzielono mi bardzo wyczerpującej odpowiedzi, podobno jak najbardziej, tylko trzeba je pokryć specjalnym preparatem.
A może wy macie już doświadczenia z ceglanymi ścianami, zwłaszcza w pomieszczeniach narażonych na wilgoć?
Pozdrawiam
Marta

2 comments:

  1. Ja również bardzo poważnie myślę o tym rozwiązaniu. Nie mam jednak pojęcia czy się sprawdzi. Mam nadzieję, że tak:)

    ReplyDelete
  2. Dobry pomysł z tą ścianą w kuchni!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...