Sunday, December 16, 2012

Mieszkanie w starej fabryce

Nie mogę uwierzyć, że już za tydzień święta. W tym roku nadeszły wyjątkowo szybko i mam nadzieję, że będą piękne. W Sztokholmie od paru tygodni pada śnieg i atmosfera jest iście magiczna. Dzięki zewsząd skrzącym się światełkom, mrok jest oswajany. Tutaj zamieściłam fotkę sztokholmskiej zimy, którą udało mi się zrobić, gdy spóźniłam się na autobus. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

Ale wracając do tematu z tytułu, dzisiaj chciałam pokazać piękne wizualizacje mieszkań stworzonych w starej fabryce skór nieopodal Sztokholmu.

Już sam korytarz zachwyca. Ma się wrażenie, że wchodzi się do restauracji, a nie budynku mieszkalnego. 
 

Kuchnia w trzech odsłonach. Ta pierwsza jest moim zdecydowanym faworytem. Sporych rozmiarów blat roboczy i bliskość stołu, to coś dla mnie.

 




I łazienka przywołująca na myśl dawne dziesięciolecia, ale w zupełnie nowym wykonaniu. Nawet jestem w stanie przeżyć białą rurę odpływową, które z jakichś względów nie są w Szwecji chowane, co mnie niezmiernie dziwi.


źródło: AW

Pozdrawiam 
Marta

9 comments:

  1. eh... wspaniałe. Wejście mnie rozwaliło z tym fotelem...

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Brzydkie.Zimne.Bez duszy.

    ReplyDelete
  3. Szczególnie ta druga kuchnia jest bardzo w moim stylu - świetna! Bardzo klimatycznie urządzone mieszkania.

    ReplyDelete
  4. Cudowny ten zestaw! Ja właśnie chciałam sobie taki zrobić do sypialni. Przeglądamy właśnie z narzeczonym Mieszkania od Lokum Deweloper i myślimy nad tym żeby wybrać opcję wykończenia pod klucz, ale chciałabym też wnieść coś od siebie do tego mieszkania i tak właśnie pomyślałam o takich ręcznie robionych zestawach :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładne jest to mieszkanie. Fajny ma układ pokoi, szukam coś podobnego dla siebie. Oglądałem ostatnio apartament deweloperski, który miał nawet ogródek. Znajduje się na prywatnym osiedlu z nowoczesną architekturą. Jestem bardzo blisko kupienia tego mieszkania. Nie mogę się doczekać.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...