Sunday, February 27, 2011

Post o podłogach znów :)

Znów zrobiła mi się dłuższa przerwa w pisaniu, ale bynajmniej nie dlatego, że w mieszkaniu nic się nie działo. Po prostu nie miałam możliwości zrobić zdjęć, a post bez zdjęć jest jakiś taki łysy. Łazienka jest już prawie gotowa, w przedpokoju przybyła zabudowa, ale co najważniejsze - w końcu jest podłoga! Podłoga jest w mieszkaniu niezwykle ważna, źle dobrana potrafi skutecznie zepsuć efekt mieszkania, choćby reszta była najpiękniejsza. W tym mieszkaniu wybór padł na panele w odcieniu dębu bielonego. Wcześniej panele te podpatrzyłam u Keri i totalnie mnie zauroczyły. Niby panele, ale pięknie się prezentują, niczym prawdziwe dechy, prawie. Oczywiście dębowa drewniana podłoga pewnie prezentowała by się lepiej, ale tutaj raczej nie była pod uwagę ze względu na koszt. Nie było już na nią miejsca w budżecie.






Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robione komórką, ale podłogę i tak dość dobrze widać. Jestem ciekawa , jak będzie się sprawować w użytkowaniu, tym bardziej że została położona również w kuchni (połączonej z pokojem), by pokój wydawał się większy. "Szatkowanie" podłogi różnymi wzorami jednak pomniejsza przestrzeń. Wiem, bo jakiś czas temu sama popełniłam ten błąd. Do tego wybierając ciemniejszą podłogę - nigdy więcej. Jej sprzątanie jest niczym syzyfowa praca.

W moim mieszkaniu przybyła zaś kolejna nowość - rolety w pasy. Na początku postanowiłam zamówić jedną (przez Internet), by przekonać się jak będzie to wyglądać. Roleta jest przepiękna, zupełnie zmieniła oblicze pokoju!!! W końcu pozbyłam się prowizorycznych odziedziczonych firanek, które jak to z prowizorką bywa wisiały całkiem długo, zdecydowanie za długo. Dopiero teraz przekonałam się, jak bardzo szpeciły mieszkanie i zatłaczały przestrzeń. Dzisiaj zamawiam rolety na kolejne okna, jak wszystko będzie gotowe, pokażę zdjęcia.
A tymczasem dobrego startu w nowym tygodniu!
Marta

8 comments:

  1. U mnie na blogu tez ostatnio bylo o podlodze. Tyle, ze ja mojej nie znosze. Masz calkowita racje-podloga potrafi zespuc caly efekt. Ale ty dokonalas trafnego wyboru-masz super panele.

    ReplyDelete
  2. Niestety u mnie podłoga kiepskiej jakości i wyglądu, ale puki co musi być, choć marzy mi się dąb rustykalny, no ale zobaczymy. Twoja wyglada bardzo ładnie i ciekawa jestem tych rolet i całości pokoju:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  3. Modny temat ostatnio, ja też się biedzę nad nową podłogą ;-) najgorsza jest myśl, że trzeba będzie z tym wyborem żyć przez lata...
    Gratulacje nowej podłogi i czekam na odsłonę z roletami.

    ReplyDelete
  4. Dziekuje wam za odwiedziny i mile slowa.
    Ila, moja pierwsza podloga miala byc ta wymarzona, ale okazalo sie, ze popelnilam przy jej wyborze kilka bledow i niestety nie prezentuje sie tak wspaniale jak sobie wyobrazalam. Nauka na bledach jest jednak w moim przypadku niebywale skuteczna, dlatego teraz polozylam jasna podloge po calosci :) Nawet jesli nie jest drewniana, cieszy oko, naprawde.
    Bestyjeczko, zycze ci zatem udanego i rozwaznego wyboru podlogi!
    Rolety pewnie beda za jakies 3 tygodnie. Ale na pewno je tu pokaze. Jak sie odwaze rowniez zdjecia przed :)

    ReplyDelete
  5. ostatnio podłogowo na blogach się zrobiło :)

    podłoga fajnie wygląda, jestem ciekawa tych rolet, więc czekam na kolejny wpis
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. Witam :-)
    O tak temat podłogi jest i u mnie na pierwszym miejscu. Właśnie z powodów finansowych zdecydowaliśmy że w domu na górze będą panele.
    I jestem zbudowana Twoimi zdjęciami :-) Podłoga pięknie się prezentuje. Też myślę o jasnej- będzie jesion..chyba ;-)
    Pozdrawiam
    p.s.
    Czy wiesz że zainspirowana Twoimi zdjęciami tworzącej się łazienki wybrałam swoją ?
    Całkiem podobne płytki a całość biało-niebieska :D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. To teraz ja jestem wyjątkowo zbudowana! Cieszę się, że to , co tu pokazało okazało się dla kogoś inspiracją. Olcha, czekam zatem na relację z Twojej łazienki :)I trzymam kciuki za podłogę. Naprawdę można teraz kupić świetne panele, które bardzo dobrze imitują drewno.
    Pozdrawiam was ciepło

    ReplyDelete
  8. Witam.
    Roletka śliczna. Mogę spytać gdzie była kupowana?
    Zapisy na candy są tutaj ? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...