Saturday, January 7, 2012

Na dobry początek roku

Przede wszystkim na początku chciałabym złożyć najserdeczniejsze życzenia noworoczne dla wszystkich zaglądających. By był wyjątkowy, niezapomniany, a na każdy jego dzień wiele odwagi, by realizować swoje marzenia, właśnie dzień po dniu.

Jak może zauważycie, na mój blog znów wróciła czcionka polska. Dostałam w spadku stary komputer mojego męża i w końcu nie muszę taszczyć laptopa codziennie z pracy. A do tego mam polską czcionkę.

Ja Nowy Rok powitałam grypą, jest długi weekend, a mnie choróbsko uziemiło w domu. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, spędzam czas na haftowaniu i dosłownie haftuję od rana do wieczora. Przywiozłam ze sobą dużą część mojego hafciarskiego arsenału i teraz wyżywam się kreatywnie. Powoli powstaje ten oto obrazek inspirowany holenderskimi kafelkami z Delfts:



Na razie udało mi się wyhaftować jeden kafelek. Wydawało mi się, że praca nad tym haftem pójdzie szybko, ale wydaje mi się, że wcześniej niż za miesiąc nie uda mi się skończyć i to nawet przy sporej konsekwencji w haftowaniu.

W końcu mogę też haftować, bo zaopatrzyłam się w lampkę. Do tej pory korzystałam z jednej jedynej lampy w mieszkaniu i było trochę za ciemno, tym bardziej, że nie mam górnego światła.



O postępach prac nad haftem będę informowała na bieżąco :) Za tydzień zaczynam jednak kurs szwedzkiego i moje wieczory będą teraz wypełnione nauką języka, mam jednak nadzieję, że chwila na haftowanie też się znajdzie.

Pozdrawiam ciepło
Marta

1 comment:

  1. happy new year :)
    wow - I admire your embroidery-skills and above all - your patience!
    looks really good

    I hope you are well now.

    best wishes
    Open house blog, Norway

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...