Saturday, November 14, 2015

Tapeta robi różnicę

Przeziębienie na dobre uziemiło mnie przez ostatnie dni w łóżku, nie miałam nawet ochoty spoglądać w ekran komputera. Za to z zapałem zebrałam się za nadrabianie zaległości książkowych - jestem właśnie na etapie pochłaniania kontynuacji trylogii Stiega Larssona napisanej przez Davida Lagercranza "Co nas nie zabije". Dzisiaj powracam do świata cyfrowego z nową inspiracją. 

To niesamowite jak bardzo tapeta potrafi przemienić wnętrze. Wyobrażacie sobie ten zakątek bez tego wzorzystego dodatku? Tapeta sprawiła, że część jadalniana nabrała wyrazu i charakteru, a jak niewiele tak naprawdę było trzeba.  


Jestem wielką fanką tapet i ich wybiórczego stosowania do dekoracji wnętrza. U siebie tapet nie mam tylko dlatego, że w przeciwieństwie do mnie, moja druga połowa ich nie toleruje.












Pozornie biała ściana w sypialni również pokryta jest tapetą w delikatną jodełkę.Tapeta ożywia tutaj wnętrze wprowadzając subtelną dozę faktury na ścianach. 


Zdjęcia: Bjurfors

Pozdrawiam
Marta

19 comments:

  1. Ale mieszkanie! wow, idealne. Tylko się wprowadzać...

    ReplyDelete
  2. Super apartamencik :)
    Bardzo fajny!

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne mieszkanie i ciekawie urządzone

    ReplyDelete
  4. Ten zielony kolor mocno ożywia przestrzeń :)

    ReplyDelete
  5. Muszę zamontować tapetę w podobnym stylu w swoim domu ;)

    ReplyDelete
  6. Bez tej tapety byłoby strasznie pusto. :c

    ReplyDelete
  7. Świetne mieszkanie, bardzo podoba mi się taki styl. I faktycznie bez tej tapety byłoby tam trochę pusto, zimno - ale z nią jest genialnie :)

    ReplyDelete
  8. Pięknie urządzone mieszkanie, tapeta też naprawdę super. Nie wiem tylko czy do jadalni nie nadawałyby się bardziej stonowane barwy i wzory. Ale efekt naprawdę super. :)

    ReplyDelete
  9. Cudo, cudo i jeszcze raz cudo!! Przedpokój nieziemski. Tylko co do wieszaka, czy jest on praktyczny? To znaczy wygląda pięknie, ale czy się nie przewraca itp.?

    ReplyDelete
  10. Wygląda bardzo dobrze ta tapeta, wyróżnia się w pozytywny sposób.

    ReplyDelete
  11. Racja, tapeta zrobiła różnicę. Piękny wzór!

    ReplyDelete
  12. Muszę się w końcu zdecydować na tapetę bo mam już dość malowania :)

    ReplyDelete
  13. Oj robi! Ta tapeta jest przepiękna! Pięknie komponuje się z tym białym tłem. Chyba zainwestuję w takie dekoracje, taki wystrój. Tylko nie wiem czy sama się z wszystkim uporam. Najprawdopodobniej zatrudnię do tego fachowca.

    ReplyDelete
  14. Tapeta jest super:) Prezentuje się rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  15. Fajne mieszkanie i pięknie urządzone. Bardzo mi się podoba styl wnętrza.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...