Sunday, February 23, 2014

Tour de Dach

Wpadłam dziś na strych i obfotografowałam go z każdej strony, bo nawet w wersji wykopaliskowej ma swój urok. Zapraszam was na mały tour de dach :)



W tym miejscu podłoga została już wypoziomowana i przykryta płytą, ale już za chwilę została założona stertą materiałów wykończeniowych i tyle było jej widać...

 

W tym zakątku czekała na mnie mała niespodzianka. W małym pokoju - przyszłej świątyni dumania - ułożone zostały odzyskane deski, na razie tylko prowizorycznie, ale uruchamiając dozę wyobraźni można sobie zobrazować efekt końcowy.


Ta wielka spękana bela po lewej zostanie taka odkryta. W miejscu, gdzie leży podłoga, poddasze ma niższy poziom podłogi.





Cegła już oczyszczona z tynku czeka na dalsze zabiegi, które wydobędą jej oryginalną barwę. 
Deski również poddawane są konserwacji specjalnym roztworem, który pozostawia na nich biały nalot. W tej wersji też mi się podobają i aż szkoda będzie je zakrywać.


Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Poznania.
Marta


12 comments:

  1. Wow, to będzie piękna przestrzeń!

    ReplyDelete
  2. No szkoda, że nie zostawicie tych desek pobielonych w takiej wersji, są piękne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na zdjęciu wyszły lepiej niż w rzeczywistości, tak naprawdę nie są w zbyt dobrym stanie. Ale postanowiliśmy, że po wyrównaniu sufitu, dodamy nowe belki, by nawiązywały do tych starych.

      Delete
  3. Piękne poddasze nawet w tej wersji :)

    ReplyDelete
  4. Świetnie to wszystko się zapowiada :)

    ReplyDelete
  5. Ciekawa jestem efektu końcowego. Chociaż jak widzę, jak dbacie o najmniejszy szczegół teraz, to wyobrażam sobie jak potem będzie pięknie.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że nie zepsujemy nic i że uda się nam jeszcze bardziej wydobyć urok tego poddasza. Klimat tam na pewno jest, że się aż stamtąd wychodzić nie chce. Efekty końcowe dopiero za kilka miesięcy... to prawie jak budowa domu.

      Delete
  6. Oj czekałam na ten wpis! To będzie wyjątkowe mieszkanie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! A ja za każdym razem zastanawiam się, czy publikować etap wykopalisk, czy też dać sobie spokój i pokazać za kilka miesięcy jak już będzie zrobione wszystko.
      Pozdrawiam
      Marta

      Delete
  7. Boże, ile możliwości, jakie cudne elementy........ Jęczę z zachwytu i z zazdrości :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...