Sunday, February 24, 2013

Oryginalne mieszkanie na poddaszu

Nie spodziewałam się, że temat poddasza spotka się z tak dużym zainteresowaniem. To chyba najbardziej odwiedzany post w historii mojego bloga! :) Coś w tym poddaszu jest, chyba wiele z nas o nim marzy, ale nie każdy odważa się, by tam zamieszkać. Skąd zaś moje ciągoty poddaszowe? Poddasze zawsze mnie korciło, ale kłóciło się z moją wewnętrzną potrzebą przestrzeni. A gdyby tak połączyć dwa w jednym? Czasami się udaje, jak widać na przykładzie mieszkania, które dziś wygrzebałam. 



Piękne okno, ale podejrzewam, że za wiele światła nie wpuszcza. Uwagę zwraca również zagospodarowanie przestrzeni pod ścianą między belkami ze sprytnie ukrytymi tam szafkami.Mocny niebieski obicia sofy stanowi zdecydowany akcent przestrzeni, powtarza się również w kolorze jadalnianej szafy. Ja tam lubię turkus, choć w tej wersji jest bardzo odważny.



Źródło: Behrer

Kuchni i łazienki nie zamieszczam, bo są wyjątkowo rozczarowujące jak na tak piękne mieszkanie.

Zaczęliśmy poszukiwać z mężem mieszkania w kamienicy, do którego chcielibyśmy przenieść się jeszcze w tym roku. Za tydzień będziemy między innymi oglądać mieszkanie o podobnym układzie, gdzie można ze stryszku zrobić antresolę. Tylko okien jest tam więcej.

Pozdrawiam serdecznie
Marta

4 comments:

  1. lubię takie mieszkania, gdzie można wejść na górę;)
    to jest ładne, ale nie do końca w moim stylu:) powodzenia w szukaniu tego Waszego! ach jak ja uwielbiam kamienice... te mieszkanka są takie wysokie! love it:) dobrego tygodnia Marto:)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam mieszkania na poddaszu. Sama niedawno byłam zakochana w jednym takim, w mojej okolicy. Niestety było okropnie drogie, więc mogę tylko o takim pomarzyć, jak na razie. Co do tych mieszkań to oczywiście oba śliczne, mi do gustu przypadło jednak bardziej to z poprzedniego posta=) to zdecydowanie moje klimaty =)

    Swoją drogą masz bardzo fajnego bloga, chętnie tu zaglądam i czytam. Powodzenia w dalszym pisaniu no i oczywiście w szukaniu mieszkania =)

    pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
  3. Piekne po prostu! :) Od razu moge sie wprowadzic;)

    ReplyDelete
  4. Marta, od miesiąca ciągle zaglądam i bardzo powoli te notki się pojawiają, niecierpliwię się :>
    Już kiedyś pisałam Ci, że muszę zaprojektować łazienkę 1m2 - sama założyłam bloga i niedługo wstawię tam jak mi wyszła - niestety musiałam ją zrobić po kosztach i wiele rozwiązań, jakie chciałam nie mogły być zastosowane ze względu na ogólnie bardzo zły stan mieszkania - ale myślę, że i tak wygląda dużo lepiej niż na początku. Zajrzyj jak będziesz ciekawa, ja niedługo wrzucę zdjęcia po - zdjęcia przed jakoś na dole strony ;)
    yanavoy.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...