Saturday, April 9, 2016

Spokojne wnętrze

Lubię popatrzeć na kolorowe wnętrza, przebywać w nich, ale tylko od święta. Na codzień dużo bardziej pasują mi przygaszone, stonowane kolory, wśród których dobrze mi się wypoczywa. We wnętrzu, które dzisiaj chciałam pokazać, z pewnością chętnie bym odpoczęła.

Wyjątkowa w tym wnętrzu jest przede wszystkim kuchnia. Niby prosta, biała,  prawdopodobnie ikeowa, a mmo wszystko o unikalnym charakterze. Znów bez szafek górnych! Za to ze ścianą będącą prawdziwą dekoracją kuchni. Obłożona klasyczną już płytką w stylu metro, ozdobiona sznurem półek, zwieńczona secesyjnym stiukiem, stanowiąca tło dla pięknych lamp - kuchnia wygląda bardzo oryginanie.


 


Półki zawieszone jedna nad drugą stanowią niekwestionowaną ozdobę kuchennej ściany. Tak niewielkim kosztem uzyskno wyjątkowy efekt. Ulubiona porcelana nie tylko jest w zasięgu ręki, ale również pięknie wyeksponowana cieszy oko na codzień zamiast ukrywać się w czeluściach szafek. Być może takie rozwiązanie zobaczycie wkrótce w mieszkaniu pod aniołem....
 








Zdjęcia: Entrance Makleri


Z nowości w mieszkaniu pod aniołem - w końcu zamówiliśmy kuchnię! Po miesiącach rozważań i wątpliwości  stwierdziliśmy, że nie możemy przeciągać decyzji w nieskończoność. Monaż już w maju, a tym samym możliwa przeprowadzka. Tak naprawdę głównie na kuchnię czekaliśmy. Nie wiem, czy będzie idealna. Prawdopodobnie nie. Ale będzie! Zamówiliśmy sam dół, na razie bez szafek górnych i bardzo możliwe, że tak zostanie.

Pozdrawiam
Marta

29 comments:

  1. Aby było ładnie, trzeba umieć dobrać kolory. Nie jestem specjalistą od tego, dlatego też wolałam swoje mieszkanie utrzymać głównie w bieli i wyszło super.

    ReplyDelete
  2. Fajne wnętrza, ten kominek jest genialny. Dałbym tylko w kuchni biały blat marmurowy.

    ReplyDelete
  3. Ikeowe kuchnie to zdecydowanie coś dla mnie :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo stylowa i ładna kuchnia, ale dla mnie chyba zbyt surowy klimat :)

    ReplyDelete
  5. Takie wnętrze w starym stylu - bardzo fajne. Bardzo dobrze przeszklone co daje dużo światła i rozjaśnia wnętrze.

    ReplyDelete
  6. To mi wygląda na jakiś zabytkowy dworek tylko urządzony w nowoczesnym stylu. Takie pomieszanie klasyki z nowoczesnością. Nie zawsze to dobry pomysł, ale w tym przypadku sprawdza się doskonale.

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładne wnętrze, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  8. Przepiękne wnętrza! Zainspirowałam się takimi zdjęciami i zrobiłam u siebie remont mieszkania. Aranżacje wnętrza wykonała mi firma Malhaus. Znają się na rzeczy. Polecam serdecznie :)

    ReplyDelete
  9. Uroczne pomieszczenia :) Czy może być coś piękniejszego?

    ReplyDelete
  10. I znowu cuda powstały :) Pozdrawiam. Dorota z http://sielskachata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Klasyka i nowoczesność :) Świetne połączenie
    http://meblearkadius.pl/

    ReplyDelete
  12. Piękne meble - klimatyczne :)

    ReplyDelete
  13. Na pewno dużo wkładu własnego wymaga takie piękne wnętrze. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Piękne wnętrze. Nad przeważającą bielą w pomieszczeniach nie przepadam ale mimo to aranżacja mi się podoba.

    ReplyDelete
  15. Przepiękne! Wnętrze wygląda naprawdę słonecznie, czysto, przestronnie... Ja bym się chyba jednak obawiał o gotowanie tam :)

    ReplyDelete
  16. Mnie białe wnętrze zwyczajnie uspokaja :) Nie mogłbym mieszkać w mieszkaniu o krzykliwych kolorach, chyba by mnie to na dłuższą metę męczyło i itak skończyło by się remontem. Biel kojarzy się ze schludnością i czystością - minus jednak jest taki, że białe wnętrze łatwo pobrudzić ;)

    ReplyDelete
  17. Kolorowe wnętrza faktycznie przytłaczają, jednak tutaj jest dla mnie za... biało ;) Dodałabym jednak jakiś kolor - pewnie byłby to fiolet i zawsze w jednym odcieniu.

    ReplyDelete
  18. Pokoje mogą być, ale kuchnia koszmarna

    ReplyDelete
  19. Wiesz ten cały dom to jak z bajki :D Podoba mi się

    ReplyDelete
  20. Przy tak dużej ilości białej przestrzeni chyba bym się nie odnalazła. No i kuchnia bez górnych półek wydaje mi się mało funkcjonalna. Wygląda to przepięknie, jednak ze względu na wygodę styl raczej do mnie nie pasuje.

    ReplyDelete
  21. Mimo wszystko odrobina koloru w tych wnętrzach by nie zaszkodziła. Choćby w postaci minimalnych kolorystycznych akcentów. Trochę zbyt biało, zbyt sterylnie na tych fotografiach.

    ReplyDelete
  22. Nowoczesne i przytulne wnętrze a ten kominek? Marzenie :D

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam taka klasyke, skandynawski styl, ktory laczy w sobie zimne kolory, ale urzadzony jest bardzo przytulnie. Tym sie wlasnie kierowalam przy doborze mebli do mojego domu. Wiekszosc mebli, ktore odpowiadaly mojemu stylowi znalazlam na caya design. Nowoczesnosc polaczona z klasyka i swietna jakoscia.

    ReplyDelete
  24. Piękne wnętrza, pozytywnie nastrajają człowieka ;). W ogóle takie beże i szarości nie tylko są eleganckie, ale jeszcze działają wyciszająco (przynajmniej na mnie). Parę przykładów szarych wnętrz - nowoczesny salon w szarościach

    ReplyDelete
  25. Zbyt dużo bieli jak dla mnie, ale mimo to wnętrze wygląda bardzo ciekawie ;) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  26. Fajne i nowoczesne wnętrze :) Bardzo przypomina nowoczesny styl skandynawski. Jasne deski wyglądają na prawdę świetnie jako stół w jadalni.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  27. Wystrój mieszkanie niby prosty, w stonowanych i przygaszonych kolorach, lecz mimo to wpływa bardzo pozytywnie i uspokajająco. Nie wieje nudą, tylko harmonią i spokojem, bardzo fajny wystrój mieszkania ;) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  28. Absolutnie niesamowity klimat!

    ReplyDelete
  29. Klimat rzeczywiście bardzo fajny, nowoczesne kuchnie w białych barwach pasują świetnie :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...